Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Vzdrževanje Roverja 75?
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2010 09:42    Naslov sporočila: Vzdrževanje Roverja 75? Odgovori s citatom

Lep pozdrav. Samo okvirno me zanima, če mi lahko kdo iz svojih izkušenj pove kako se splača kupiti rabljeno vozilo Rover 75 in kako je kaj pri teh avtih z vzdrževanjem. Ali je le to drago oz kaj imate lastniki kaj veliko problemov s temi avti, aja pa še nekaj, kakšen motor svetujete kupiti? Model 75 mi je namreč zelo všeč in se mi zdi da so to res izjemne limuzine. Sam sem namreč lastnik Roverja 416Si, s katerim imam redno kar nekaj težav, od vode do stikal,tesnilo glave,... LP Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2010 10:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanimivo, jaz s 416si nisem imel nobenih težav, z 75ko pa nekaj izrednih stroškov (ampak večino zaradi napake mehanika od prejšnjega lastnika).
Redno vzdrževanje 75 ni drago oziroma nič dražje od ostalih avtov istega razreda. Izredni servisi pa niso poceni oziroma spet nekje toliko kot pri ostalih avtih istega razreda.
Verjetno bo vzdrževanje 75ke cenejše kot vzdrževanje problematičnega primerka 400ke Smile
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2010 15:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz lahko napišem za svojega Roverja 75 diesel. Zelo neproblematičen avto (vsaj moj primerek je tak), redni servisi niso dragi, na 15.000 km menjam olje (7 litrov) in oljni filter. Predpisan interval je sicer 25.000 km.
Nato pa vsak drug servis menjam še zračni filter, filter klime in naftni filter.
Motor ima verigo. Aja, komplet filtrov pride nekje 90 €, samo oljni pa kakih 10 do 15 €. Ostalo pa po potrebi, zavorne ploščice, zavorna tekočina, cene zelo podobne kot pri drugih avtih.
Izrednih stroškov pa nisem imel veliko, razen črpalke v rezervoarju, ki je stala okrog 250 € in ležajev na sprednjih amortizerjih, tisto me je z delom prišlo 165 €.
Ostalo pa voziš in tankaš, pa če kupiš še Synergy 2, bolje voziš in manj tankaš Smile
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 19 Okt 2010 19:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala obema za odgovore, ja mata kar prav, drugače pa nikoli ne veš na kaj naletiš ko kupuješ avto. Meni osebno je od Roverjev najlepši ravno 75 Very Happy lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 20 Okt 2010 16:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

No bi pa še jaz kako rekel. Res je to lepa limuzina, lepša in udobnejša od avtomobilov istega razreda. Redni servisi niso dragi.

No za mojega 1.8 je servis isto kot za prejšnjega 416si, le izredni servisi te znajo udariti po žepu.

Problem je bil s tesnilom glave (sem šel rihtat čeprav se je ugotovilo, da ni blo tesnilo glave) no šušmar mi je vse zamenjal in čez tri štiri mesece je res spustilo, ker se je ugotovilo, da je naredil prasko na glavi. VELIK STROŠEK 450E

Nato so mi pri Benčini popravili in dali dvoslojno tesnilo in sedaj je OK. ŠE VEČJI STROŠEK750E

Teden za tem pa je šel glavni cilinder sklopke kar je zelo zelo drago.

Skupni strošek nekaj čez 1600 Evrotov.

Zdej, ko ga servisiram pri Benčini imam mir, saj so majstri.


Kmalu bom moral vžigalne tuljave in svečke zamenjat kar bo okrog 150E sam se še ne mudi. Štos je v tem, ker pri obremenitvi v nižjih obratih pocuka, saj prebije na tuljavah. Tako so mi rekli na Rover servisu.


Pije pa od 7,6 (lepe vožnje) in naprej.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 20 Okt 2010 18:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

stanley je napisal/a:
Pozdravljeni.

No bi pa še jaz kako rekel. Res je to lepa limuzina, lepša in udobnejša od avtomobilov istega razreda. Redni servisi niso dragi.

No za mojega 1.8 je servis isto kot za prejšnjega 416si, le izredni servisi te znajo udariti po žepu.

Problem je bil s tesnilom glave (sem šel rihtat čeprav se je ugotovilo, da ni blo tesnilo glave) no šušmar mi je vse zamenjal in čez tri štiri mesece je res spustilo, ker se je ugotovilo, da je naredil prasko na glavi. VELIK STROŠEK 450E

Nato so mi pri Benčini popravili in dali dvoslojno tesnilo in sedaj je OK. ŠE VEČJI STROŠEK750E

Teden za tem pa je šel glavni cilinder sklopke kar je zelo zelo drago.

Skupni strošek nekaj čez 1600 Evrotov.

Zdej, ko ga servisiram pri Benčini imam mir, saj so majstri.


Kmalu bom moral vžigalne tuljave in svečke zamenjat kar bo okrog 150E sam se še ne mudi. Štos je v tem, ker pri obremenitvi v nižjih obratih pocuka, saj prebije na tuljavah. Tako so mi rekli na Rover servisu.


Pije pa od 7,6 (lepe vožnje) in naprej.


Ja verjamem ja, pri kakšnih večjih zadevah nikoli veš kdaj te doletijo so ponavadi cene takih rangov avtov kar drage. Za Benčino Rover servis bi se strinjal s tabo, saj sm enkrat neki isku neko stikalo in sm ga sabo tam dobu brez problemov ja. Drugače vidim da si mel nekaj smole z avtom ampak kot praviš se je splačalo popravit, če se sedaj avto lepo vozi. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 13:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj mislite poznavalci in hkrati lastniki Roverjev 75 o teh dveh oglasih iz Avto.net-a:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4711987&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4610314&show=1

Lep pozdrav Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 14:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oba dva imata 200.000+ kilometrov, motorji so dobri. Kilometri pa vseeno prinesejo svoja popravila. Odvisno kak je servisirano , kdaj in kaki stroški te čakajo. Velik servis za tak motor ni poceni, oz je drazje kot za ostale rover motorje. Bi pa na tvojem mestu probal cim mlajši letnik dobit.

Aja , če pa ze nebo ostalega pa bi jaz to pogledal :

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4612515&show=1

Motor je tak enak, z enako porabo in vzdrzevanjem. Imas pa polno opremo + lepo barvo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 14:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Motorja sta pri obeh enaka, ta motor ni problematičen, verjetno je malo dražji veliki servis. Za porabo ti lahko TriCikl pove, kolikšna je.
Na zunaj zgledata oba lepo, modri morda za moj okus nekoliko lepše, ima tudi več opreme (električni in ogrevani sedeži, usnje, boljši radio, krom ogledala pa še kaj se najde), je po moje res Connoisseur, za onega bež barve tega ne bi upal trdit. Tale bež ima po moje tudi zguljen volan, zato črna prevleka.
Modri pa na sliki nima original platišč, predvidevam da zato, ker ima še zimske gume. Če je res redno vzdrževan, je modri boljša izbira, vsekakor pa treba oba probat, pogledat, koliko je do velikega servisa,....

Vsekakor pa je za preverit sklopka, motorček ventilatorja pri hladilniku, zadnje vzmeti.

Kot zanimivost komplet za menjavo jermenov:
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-GENUINE-MG-ROVER-45-ZS-75-ZT-V6-TIMING-BELT-KIT-W-/280568528136?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41532ffd08
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 14:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

h4ck je napisal/a:
Oba dva imata 200.000+ kilometrov, motorji so dobri. Kilometri pa vseeno prinesejo svoja popravila. Odvisno kak je servisirano , kdaj in kaki stroški te čakajo. Velik servis za tak motor ni poceni, oz je drazje kot za ostale rover motorje. Bi pa na tvojem mestu probal cim mlajši letnik dobit.

Aja , če pa ze nebo ostalega pa bi jaz to pogledal :

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4612515&show=1

Motor je tak enak, z enako porabo in vzdrzevanjem. Imas pa polno opremo + lepo barvo.


Ja ta mi je všeč, samo ali je lahko problematičen motor 2500ccm, poraba?... Piše pa, da je narejen veliki servis+par važnih stvari menjanih. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 14:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Motor je enak kot 2.0 v6, malo več moči, poraba pa je tam tam, kolikor sem bral ang forum. 2.0 v6 bo verjetno imel 10-11l porabe, ta pa tudi tam nekje. Na dolge poti verjetno še manj(več navora,več moči).

Je pa to kar piše spodaj dobro za preverit, velik servis ni zanemarljiv strošek. Pa še kak cilinder sklopke lahko crkne(slave 70 funtov, master 150 funtov) .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 14:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sigor je napisal/a:
Motorja sta pri obeh enaka, ta motor ni problematičen, verjetno je malo dražji veliki servis. Za porabo ti lahko TriCikl pove, kolikšna je.
Na zunaj zgledata oba lepo, modri morda za moj okus nekoliko lepše, ima tudi več opreme (električni in ogrevani sedeži, usnje, boljši radio, krom ogledala pa še kaj se najde), je po moje res Connoisseur, za onega bež barve tega ne bi upal trdit. Tale bež ima po moje tudi zguljen volan, zato črna prevleka.
Modri pa na sliki nima original platišč, predvidevam da zato, ker ima še zimske gume. Če je res redno vzdrževan, je modri boljša izbira, vsekakor pa treba oba probat, pogledat, koliko je do velikega servisa,....

Vsekakor pa je za preverit sklopka, motorček ventilatorja pri hladilniku, zadnje vzmeti.

Kot zanimivost komplet za menjavo jermenov:
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-GENUINE-MG-ROVER-45-ZS-75-ZT-V6-TIMING-BELT-KIT-W-/280568528136?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41532ffd08


Ja, kar cene ja, to je najbrž komplet jermenov+šponarji-120. Za volan vem ja da je v prvem oguljen, forum Rover Very Happy , mi je tudi bolj všeč moder, če se še prodaja. Saj v teh avtohišah se verjetno ne moreš kar peljat z avtom, kako naj potem preverim sklopko? Kaj se lahko preveri pri motorju ventilatorja (sem že slišal za to da je neka hiba...), vzmeti kaj, če so počene? LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 14:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je set :

FRONT TIMING BELT: LHN100410
REAR TIMING BELT: LHN100420 X2
IDLER: LHV100110
TENSIONER PULLEY: LHB101630

Moraš pa če računat na olje(0-30 je 14€ liter, vsi filtri)

Paše pa na 2.0 v6 in pa 2.5 v6. Zakaj pa se nebi mogel peljati z avtomobilom? Seveda se lahko, saj imajo testne tablice za to namenjene. Pri motorju ventilatorja, lahko crkne nek upor(stopnje pihanja) al pa sam ventilator(pase z bmw-ja gor ki je cenejsi oz Kenwodov). Vzmeti pa pocijo, saj bos videl hitro ce je to to.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 14:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

h4ck je napisal/a:
To je set :

FRONT TIMING BELT: LHN100410
REAR TIMING BELT: LHN100420 X2
IDLER: LHV100110
TENSIONER PULLEY: LHB101630

Moraš pa če računat na olje(0-30 je 14€ liter, vsi filtri)

Paše pa na 2.0 v6 in pa 2.5 v6. Zakaj pa se nebi mogel peljati z avtomobilom? Seveda se lahko, saj imajo testne tablice za to namenjene. Pri motorju ventilatorja, lahko crkne nek upor(stopnje pihanja) al pa sam ventilator(pase z bmw-ja gor ki je cenejsi oz Kenwodov). Vzmeti pa pocijo, saj bos videl hitro ce je to to.


Aha ja saj, olje jaz menjam na moje km cca. 1Xletno (0W-30 pravite da se tanka noter, je cena kar velika, filtri zrak, olje, kabina najbrž?... Če se da peljat super, aha ventilacija se lahko sproba vse stopnje,vzmeti tudi, če avto zadaj poguncam? Smile LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2011 14:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja saj olje se menja tako ali tako 1x na leto oz na 15.000 km . Če rabis olje ga jaz dobim za 50€ (5l castrol 0-30 edge) filtri pa so standard. Ventilacija pa hitro vidis na testni , če dela ventilator , ko vzges klimo se tudi cuje koda bi nevem - letalo vzgal. Vzmeti pa se vidi ko so počene, manjka kak kos.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Naslednja
Stran 1 od 8

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group