Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 18 Okt 2010 09:42 Naslov sporočila: Vzdrževanje Roverja 75? |
|
|
Lep pozdrav. Samo okvirno me zanima, če mi lahko kdo iz svojih izkušenj pove kako se splača kupiti rabljeno vozilo Rover 75 in kako je kaj pri teh avtih z vzdrževanjem. Ali je le to drago oz kaj imate lastniki kaj veliko problemov s temi avti, aja pa še nekaj, kakšen motor svetujete kupiti? Model 75 mi je namreč zelo všeč in se mi zdi da so to res izjemne limuzine. Sam sem namreč lastnik Roverja 416Si, s katerim imam redno kar nekaj težav, od vode do stikal,tesnilo glave,... LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 18 Okt 2010 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo, jaz s 416si nisem imel nobenih težav, z 75ko pa nekaj izrednih stroškov (ampak večino zaradi napake mehanika od prejšnjega lastnika).
Redno vzdrževanje 75 ni drago oziroma nič dražje od ostalih avtov istega razreda. Izredni servisi pa niso poceni oziroma spet nekje toliko kot pri ostalih avtih istega razreda.
Verjetno bo vzdrževanje 75ke cenejše kot vzdrževanje problematičnega primerka 400ke _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 18 Okt 2010 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz lahko napišem za svojega Roverja 75 diesel. Zelo neproblematičen avto (vsaj moj primerek je tak), redni servisi niso dragi, na 15.000 km menjam olje (7 litrov) in oljni filter. Predpisan interval je sicer 25.000 km.
Nato pa vsak drug servis menjam še zračni filter, filter klime in naftni filter.
Motor ima verigo. Aja, komplet filtrov pride nekje 90 €, samo oljni pa kakih 10 do 15 €. Ostalo pa po potrebi, zavorne ploščice, zavorna tekočina, cene zelo podobne kot pri drugih avtih.
Izrednih stroškov pa nisem imel veliko, razen črpalke v rezervoarju, ki je stala okrog 250 € in ležajev na sprednjih amortizerjih, tisto me je z delom prišlo 165 €.
Ostalo pa voziš in tankaš, pa če kupiš še Synergy 2, bolje voziš in manj tankaš _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 19 Okt 2010 19:28 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala obema za odgovore, ja mata kar prav, drugače pa nikoli ne veš na kaj naletiš ko kupuješ avto. Meni osebno je od Roverjev najlepši ravno 75 lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 20 Okt 2010 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
No bi pa še jaz kako rekel. Res je to lepa limuzina, lepša in udobnejša od avtomobilov istega razreda. Redni servisi niso dragi.
No za mojega 1.8 je servis isto kot za prejšnjega 416si, le izredni servisi te znajo udariti po žepu.
Problem je bil s tesnilom glave (sem šel rihtat čeprav se je ugotovilo, da ni blo tesnilo glave) no šušmar mi je vse zamenjal in čez tri štiri mesece je res spustilo, ker se je ugotovilo, da je naredil prasko na glavi. VELIK STROŠEK 450E
Nato so mi pri Benčini popravili in dali dvoslojno tesnilo in sedaj je OK. ŠE VEČJI STROŠEK750E
Teden za tem pa je šel glavni cilinder sklopke kar je zelo zelo drago.
Skupni strošek nekaj čez 1600 Evrotov.
Zdej, ko ga servisiram pri Benčini imam mir, saj so majstri.
Kmalu bom moral vžigalne tuljave in svečke zamenjat kar bo okrog 150E sam se še ne mudi. Štos je v tem, ker pri obremenitvi v nižjih obratih pocuka, saj prebije na tuljavah. Tako so mi rekli na Rover servisu.
Pije pa od 7,6 (lepe vožnje) in naprej. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 20 Okt 2010 18:13 Naslov sporočila: |
|
|
stanley je napisal/a: | Pozdravljeni.
No bi pa še jaz kako rekel. Res je to lepa limuzina, lepša in udobnejša od avtomobilov istega razreda. Redni servisi niso dragi.
No za mojega 1.8 je servis isto kot za prejšnjega 416si, le izredni servisi te znajo udariti po žepu.
Problem je bil s tesnilom glave (sem šel rihtat čeprav se je ugotovilo, da ni blo tesnilo glave) no šušmar mi je vse zamenjal in čez tri štiri mesece je res spustilo, ker se je ugotovilo, da je naredil prasko na glavi. VELIK STROŠEK 450E
Nato so mi pri Benčini popravili in dali dvoslojno tesnilo in sedaj je OK. ŠE VEČJI STROŠEK750E
Teden za tem pa je šel glavni cilinder sklopke kar je zelo zelo drago.
Skupni strošek nekaj čez 1600 Evrotov.
Zdej, ko ga servisiram pri Benčini imam mir, saj so majstri.
Kmalu bom moral vžigalne tuljave in svečke zamenjat kar bo okrog 150E sam se še ne mudi. Štos je v tem, ker pri obremenitvi v nižjih obratih pocuka, saj prebije na tuljavah. Tako so mi rekli na Rover servisu.
Pije pa od 7,6 (lepe vožnje) in naprej. |
Ja verjamem ja, pri kakšnih večjih zadevah nikoli veš kdaj te doletijo so ponavadi cene takih rangov avtov kar drage. Za Benčino Rover servis bi se strinjal s tabo, saj sm enkrat neki isku neko stikalo in sm ga sabo tam dobu brez problemov ja. Drugače vidim da si mel nekaj smole z avtom ampak kot praviš se je splačalo popravit, če se sedaj avto lepo vozi. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:08 Naslov sporočila: |
|
|
Oba dva imata 200.000+ kilometrov, motorji so dobri. Kilometri pa vseeno prinesejo svoja popravila. Odvisno kak je servisirano , kdaj in kaki stroški te čakajo. Velik servis za tak motor ni poceni, oz je drazje kot za ostale rover motorje. Bi pa na tvojem mestu probal cim mlajši letnik dobit.
Aja , če pa ze nebo ostalega pa bi jaz to pogledal :
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4612515&show=1
Motor je tak enak, z enako porabo in vzdrzevanjem. Imas pa polno opremo + lepo barvo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
Motorja sta pri obeh enaka, ta motor ni problematičen, verjetno je malo dražji veliki servis. Za porabo ti lahko TriCikl pove, kolikšna je.
Na zunaj zgledata oba lepo, modri morda za moj okus nekoliko lepše, ima tudi več opreme (električni in ogrevani sedeži, usnje, boljši radio, krom ogledala pa še kaj se najde), je po moje res Connoisseur, za onega bež barve tega ne bi upal trdit. Tale bež ima po moje tudi zguljen volan, zato črna prevleka.
Modri pa na sliki nima original platišč, predvidevam da zato, ker ima še zimske gume. Če je res redno vzdrževan, je modri boljša izbira, vsekakor pa treba oba probat, pogledat, koliko je do velikega servisa,....
Vsekakor pa je za preverit sklopka, motorček ventilatorja pri hladilniku, zadnje vzmeti.
Kot zanimivost komplet za menjavo jermenov:
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-GENUINE-MG-ROVER-45-ZS-75-ZT-V6-TIMING-BELT-KIT-W-/280568528136?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41532ffd08 _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Oba dva imata 200.000+ kilometrov, motorji so dobri. Kilometri pa vseeno prinesejo svoja popravila. Odvisno kak je servisirano , kdaj in kaki stroški te čakajo. Velik servis za tak motor ni poceni, oz je drazje kot za ostale rover motorje. Bi pa na tvojem mestu probal cim mlajši letnik dobit.
Aja , če pa ze nebo ostalega pa bi jaz to pogledal :
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4612515&show=1
Motor je tak enak, z enako porabo in vzdrzevanjem. Imas pa polno opremo + lepo barvo. |
Ja ta mi je všeč, samo ali je lahko problematičen motor 2500ccm, poraba?... Piše pa, da je narejen veliki servis+par važnih stvari menjanih. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:28 Naslov sporočila: |
|
|
Motor je enak kot 2.0 v6, malo več moči, poraba pa je tam tam, kolikor sem bral ang forum. 2.0 v6 bo verjetno imel 10-11l porabe, ta pa tudi tam nekje. Na dolge poti verjetno še manj(več navora,več moči).
Je pa to kar piše spodaj dobro za preverit, velik servis ni zanemarljiv strošek. Pa še kak cilinder sklopke lahko crkne(slave 70 funtov, master 150 funtov) . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
Sigor je napisal/a: | Motorja sta pri obeh enaka, ta motor ni problematičen, verjetno je malo dražji veliki servis. Za porabo ti lahko TriCikl pove, kolikšna je.
Na zunaj zgledata oba lepo, modri morda za moj okus nekoliko lepše, ima tudi več opreme (električni in ogrevani sedeži, usnje, boljši radio, krom ogledala pa še kaj se najde), je po moje res Connoisseur, za onega bež barve tega ne bi upal trdit. Tale bež ima po moje tudi zguljen volan, zato črna prevleka.
Modri pa na sliki nima original platišč, predvidevam da zato, ker ima še zimske gume. Če je res redno vzdrževan, je modri boljša izbira, vsekakor pa treba oba probat, pogledat, koliko je do velikega servisa,....
Vsekakor pa je za preverit sklopka, motorček ventilatorja pri hladilniku, zadnje vzmeti.
Kot zanimivost komplet za menjavo jermenov:
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-GENUINE-MG-ROVER-45-ZS-75-ZT-V6-TIMING-BELT-KIT-W-/280568528136?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41532ffd08 |
Ja, kar cene ja, to je najbrž komplet jermenov+šponarji-120. Za volan vem ja da je v prvem oguljen, forum Rover , mi je tudi bolj všeč moder, če se še prodaja. Saj v teh avtohišah se verjetno ne moreš kar peljat z avtom, kako naj potem preverim sklopko? Kaj se lahko preveri pri motorju ventilatorja (sem že slišal za to da je neka hiba...), vzmeti kaj, če so počene? LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:31 Naslov sporočila: |
|
|
To je set :
FRONT TIMING BELT: LHN100410
REAR TIMING BELT: LHN100420 X2
IDLER: LHV100110
TENSIONER PULLEY: LHB101630
Moraš pa če računat na olje(0-30 je 14€ liter, vsi filtri)
Paše pa na 2.0 v6 in pa 2.5 v6. Zakaj pa se nebi mogel peljati z avtomobilom? Seveda se lahko, saj imajo testne tablice za to namenjene. Pri motorju ventilatorja, lahko crkne nek upor(stopnje pihanja) al pa sam ventilator(pase z bmw-ja gor ki je cenejsi oz Kenwodov). Vzmeti pa pocijo, saj bos videl hitro ce je to to. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | To je set :
FRONT TIMING BELT: LHN100410
REAR TIMING BELT: LHN100420 X2
IDLER: LHV100110
TENSIONER PULLEY: LHB101630
Moraš pa če računat na olje(0-30 je 14€ liter, vsi filtri)
Paše pa na 2.0 v6 in pa 2.5 v6. Zakaj pa se nebi mogel peljati z avtomobilom? Seveda se lahko, saj imajo testne tablice za to namenjene. Pri motorju ventilatorja, lahko crkne nek upor(stopnje pihanja) al pa sam ventilator(pase z bmw-ja gor ki je cenejsi oz Kenwodov). Vzmeti pa pocijo, saj bos videl hitro ce je to to. |
Aha ja saj, olje jaz menjam na moje km cca. 1Xletno (0W-30 pravite da se tanka noter, je cena kar velika, filtri zrak, olje, kabina najbrž?... Če se da peljat super, aha ventilacija se lahko sproba vse stopnje,vzmeti tudi, če avto zadaj poguncam? LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ja saj olje se menja tako ali tako 1x na leto oz na 15.000 km . Če rabis olje ga jaz dobim za 50€ (5l castrol 0-30 edge) filtri pa so standard. Ventilacija pa hitro vidis na testni , če dela ventilator , ko vzges klimo se tudi cuje koda bi nevem - letalo vzgal. Vzmeti pa se vidi ko so počene, manjka kak kos. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|