Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



še vedno nisem odpravil težav z ugašanjem
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2011 15:38    Naslov sporočila: še vedno nisem odpravil težav z ugašanjem Odgovori s citatom

Živjo

Spet jaz težim

En mora spraševat, da forum ne zamre Laughing

Kot sem že omenil, v enem drugem topicu. Avto mi ugaša recimo ko se pelejm z 2000rpm v tretji prestavi, zabremzam stisnem sklopko, obrati počasi padajo (prepočasi). Ko pridejo do cca 900 se učasih normalno ustvijo, zgodi pa se tudi da zanihajo na cca. 500 potem pa ali se avto pobere ali pa crkne. "Fino" je ko se to zgodi na ovinku in potem še crkne servo recimo.
Problem je poleti še bolj pogost ko laufa klima in je motor še bolj obremenjen. Menjal sem že potencimeter lopute za zrak, motorček prostega teka, bi lahko bila težava v svečkah? Odklapljal sem kable za svečke, po treh cilindrih avto še vedno dela. Bil je tudi na testerju (univerzalni), kjer je pokazal napako na senzorju temperature. Vendar se po brisanju napake ta v parih mesecih ni več ponovila. Avto pa še vedno ugaša. Ima kdo kakšno idejo kaj bi še lahko poskušal? Lahko odpeljem do Rover sevisa vendar hočejo 70€ samo da ga priklopi na računalnik Rolling Eyes
Avto ni vreden dosti denarja, zato bi rad porihtal sam, če je možno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2011 15:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vzami ven in poglej svečke, meni je 200-tka tud ugašala ob ustavljanju, pa sta dve svečki bili fuč.
In ko boš kupoval, glej, da boš vzel taprave, ti motorji so ful občutljivi na svečke.

70 € za prikop na računalnik je pa malo huda. Ne razumem teh serviserjev Confused mar ni do strank bolj prijazno, da avto priklopiš na računalnik , pogledaš kaj je in računaš pač delo, toliko kot je trajalo. pa bo stranka drugič spet prišla, ne pa tako, ko jo odvrneš od obiska že v štartu.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2011 22:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sigor je napisal/a:
Vzami ven in poglej svečke, meni je 200-tka tud ugašala ob ustavljanju, pa sta dve svečki bili fuč.
In ko boš kupoval, glej, da boš vzel taprave, ti motorji so ful občutljivi na svečke.

70 € za prikop na računalnik je pa malo huda. Ne razumem teh serviserjev Confused mar ni do strank bolj prijazno, da avto priklopiš na računalnik , pogledaš kaj je in računaš pač delo, toliko kot je trajalo. pa bo stranka drugič spet prišla, ne pa tako, ko jo odvrneš od obiska že v štartu.


živjo

hvala za tvojo pomoč

ko se vidimo na kakšnem srečanju sem ti dolžen pijačo al pa kr gajbo Very Happy

svečke sem danes uzel ven, na pogled zgledajo uredu. Ne vem kako se sploh preveri če je svečka še OK?
Imam pa svečke NGK BKR6E kupim iste ali priporočaš kakšne druge?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2011 22:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim, da so te taprave. Naj imajo popolnoma enako oznako.
Lahko pa še tu preveriš:
http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php

Če se dobro spomnim, sta bili pri meni dve svečki na tistem belem delu malo sivkasti oziroma potemenli, kot bi bili zažgani.
Kako dolgo pa imaš zdaj te svečke not?
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2011 22:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem šel preverit in so prave BKR6E, imaš pa alternativo BKR6ES in pa malo boljše svečke (iridij) BKR6EIX:

http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=8257
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 00:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

aha

takoj nad navojem je tisti bel del malo rjave barve. Bom dal jutri sliko.

avto sem kupil decembra, svečk še nisem menjal. Tudi prejšni lastnik ni nič omenjal, da bi jih menjal.

Bom kupil kar BKR6EIX, če ni predraga Very Happy

Drugače pa BKR6E ali pa BKR6ES
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 17:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zivjo

Danes sem kupil štiri nove BKR6E.

Avto žal še vedno ugaša Sad Ugaša pa večinoma ko je prižgana klima.
Tudi spelje se veliko težje z klimo. Kot da mu zmanjka moči in crkne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 20:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Colo je napisal/a:
Zivjo

Danes sem kupil štiri nove BKR6E.

Avto žal še vedno ugaša Sad Ugaša pa večinoma ko je prižgana klima.
Tudi spelje se veliko težje z klimo. Kot da mu zmanjka moči in crkne.


Hja, rekel bom takole. To da s klimo težje spelješ se stirnjam. Jaz osebno sem pri obeh roverjih (tako 1.6 kot 1.4Si) opazil da je moči dovolj, čim pa vklopiš klimo se pa obnaša avto kot kak podhranjen dizel - zakoplješ zelo s težavo oz. tudi če ti rata zelo hitro neha vrtet kolesa v prazno, ko želiš hitro speljat ga kar zaduši, pod 2000obrati kjer drugače mi motor steče kot po putru in tudi zvezno vleče predvsem pa dobro, medtem ko imaš ob prižgani klimi pod 2000 obrati in stopiš na gas občutek kot da si v dizlu in se nič ne dogaja do magične 2ke ko se vklopi turbo. Očitno klima v angležu zelo obremeni motor.

Ko imam klimo prižgano tudi sam opažam da obrati bolj zanihajo - sicer velikokrat zanihajo tudi tako ob neprižgani klimi, ampak to recimo se zgodi da zanihajo okoli 1700 pa nato še enkrat okoli 1200-1300 potem se pa spustijo na malo pod 1000. Pri prižgani klimi pa se nič ne usta ustavljajo ampak kar strmo padajo proti prostemu teku in se spustijo na 500 obratov avto poklenka nato jih pa dvigne nazaj na malečk čez jurja pa spusti na prsoti tek. sploh to rad naredi če ga pustiš med zaviranjem v prestavi do kakih 1200 obratov potem pa stisneš sklopko. Je pa res da mi še nikoli noben ni crknil zaradi tega.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2011 13:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Živjo

Očitno imava dokaj podobne simptome. Ti imaš samo to srečo, da ti avto ne ugaša. Smile Bom posnel filmček, da boste videli kako mi avto ugaša.
Mam pa še eno vprašanje, ko med delovanjem motorja snamem en vžigalni kabel iz svečke. Čutim v roki, da me minimalno trese (prebija) čez izolacijo.
Ampak če pa recimo v temi gledam motor, pa ni nikjer videt, da bi iskra prebijala na maso. Se mi splača menjat še kable?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2011 13:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Splača se ti menjati razdelilno kapo in vse kable, mislim da cenovno ni drago, meni je pri 400-tki tudi ugašal in se imel počeno razdelilno glavo. Načeloma ne bi smelo prebijati električno kot praviš... LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2011 16:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Colo je napisal/a:
Živjo

Očitno imava dokaj podobne simptome. Ti imaš samo to srečo, da ti avto ne ugaša. Smile Bom posnel filmček, da boste videli kako mi avto ugaša.
Mam pa še eno vprašanje, ko med delovanjem motorja snamem en vžigalni kabel iz svečke. Čutim v roki, da me minimalno trese (prebija) čez izolacijo.
Ampak če pa recimo v temi gledam motor, pa ni nikjer videt, da bi iskra prebijala na maso. Se mi splača menjat še kable?


Če sem čisto odkrit ne vem če so to simptomi. Meni tole deluje kar nekaj normalnega pri Roverju - glede na to da sem imel dva in se mi je pri obeh dogajalo isto.

Ni normlano da te trese, sploh pa ne preko izolacije.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 18:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zivjo

Danes sem na hitro posnel kaj se mi dogaja med vožnjo

Zdi se mi, da odkar sem menjal svečke, deluje dokaj uredu dokler je klima ugasnena.

Ob prižgani klimi je avto občutno bolj švoh, občasno zacvili jermen od klime (vsi jermeni so bili menjani 3000km nazaj) in pa seveda ugaša Very Happy

evo filmček, mogoče se malo slabo vidi ker sem sam snemal in vozil

http://www.youtube.com/watch?v=-GzPTdkHTrI
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 18:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

še razlaga, ker se ne sliši motorja zaradi ventilatorja v kabini

na 18sec šaltam eni prestavo nižje

na 22sec še enkrat stisnem sklopko avto že crkne samo ker sem spustil sklopko se je pobral

na 26sec še enkrat stisnem sklopko in pustim da avto ugasne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 19:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

UF Confused

Ne ne, meni pade na 750 ampak se pobere takoj. Učasih s klimo učasih brez, večkrat pa s klimo kadar pripeljem v križišče brez plina in ga pustim do 1000 obratov. Deluje mi pa vse skupaj tako kot da ga poskuša zadušit. Če spelješ s premalo gasa in takoj stisneš sklopko hkrati pa spustiš gas, se na čisto isti način vrti motor kot takrat ko mi padejo obrati pod minimum.
Pri tebi pa kar padajo konstantno Shocked

Zna bit tudi kak računalnik!? Ker v končni fazi dobiva od računalnika pokaknimi obrati teče motor.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 19:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sej tole na posnetku je blo res ekstremno, ponavadi tudi meni zanihajo obrati. Pol pa al crkne al se pa pobere. Bom dal jutri še en posnetek, če se bom spomnu uzet fotoaparat sabo. Tudi sam malo sumim računalnik, oziroma MAP senzor, ki je ugrajen v računalniku. Sem že iskal po ebayu, če se da kupit samo map senzor pa bi sam zalotal not novga. Samo ga ne najdem. Če grem menjat računalnik, moram kupit računalnik, škatlico za kodni ključ pa dalince, to verjetno ne bo poceni pa še ne vem če bo pomagalo. Enkrat se mi je zgodilo, da sem prižgal ogret avto, prižgem klimo, prižgem luči avto crkne Rolling Eyes
A vam kej zanihajo obrati ko recimo uklopite gretje zadnje šipe? Meni zanihajo, tako kot da bi prižgal klimo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 1 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group