Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



še vedno nisem odpravil težav z ugašanjem
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 05:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To ko berem vidim, da boš težko sam ugotovil, al boš peljal Roverja k nekem strkovnjaku al pa ... ne vem..., kaj si pripravljen vložit noter €, ne vem da bi ga peljal npr. k Benčini, imaš pa v Kranju Trilarja tud...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 10:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to je ta?

http://www.rumenestrani.com/si/podjetja/2584/avtoservis-ford-servis-trilar--trilar-viktor--s-p-

k Benčini ga sigurno ne bom peljal, ker mu ne dam 70€ samo za diagnostiko, se raje vozim s takim kot je.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2011 11:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja verjamem da je preveč plačat toliko samo za diagnostiko...70€...uf

Ne to ni ta Trilar, mislil sem Trilar Markota, Drulovka 8, Kranj. Včasih je delal na Tehnounionu (Rover, MG, BMW) sedaj pa ima s.p. Bom pogledal, ker imam nekje njegovo telefonsko številko. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2011 22:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danse sem zamenjal tudi senzor temperature hladilne tekočine, upornost je sedaj prava cca. 300ohm. Avto še vedno ugaša. Očitno je napaka na MAP senzorju v računalniku. Bo treba do mehanika.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 06 Jul 2011 10:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če koga zanima, dve strani z opisi in vrednostmi senzorjev. Sicer je za MG motorje, samo so senzorji isti.

http://www.mgfcar.de/sensor/index.htm

http://homepage.swissonline.ch/TomsSeven/Navigation2/Map.htm#
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2011 01:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Da malo povem, kaj je novega z mojim avtom. Še vedno ugaša Laughing
Dobil sem še en sicer rabljen motorček prostega teka, napaka ostaja ista. Menjal pa sem tudi računalnik. Tudi to ne pomaga. Zdaj sem se odločil, da ko pridem z morja, bom poskušal zamenjat še tesnilo sesalnega kolektorja. Je kdo to že menjal sam? Moment ključ si lahko sposodim od kolega, to ni problem. Večja težava je ker so 4je šraufi težko dostopni, točno pod injektorji.

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=213626

Citiram:
Access can be very fiddly indeed - just take your time ,and try using various extension bars. (you would be surprised how just using a differnt socket/extension bar can make all the differnece) There should be 4 lower bolts, and 3 upper nuts.
Koda:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2011 08:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na mojem ko je bilo hin to tesnilo sesalnega ni nic cukal,crkoval. To se opazi na zacetku- hladen vzig, voda stece v motor in trese + kadi belo, ali pa skoz ce je res hin, tako da nevem če je to to. Ti zmanjkuje kaj hladilne ?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2011 10:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne avto nič ne pije ne hladilne, ne olja. Gledal sem po tujih forumih, in je dosti ljudem avto ugašal zaradi tega tesnila. Tesnilo lahko prebije tudi na robu, in potem mašina vleče fovš zrak.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2011 11:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aja to pa nevem, no saj tesnilo je par € , pa tudi dela ni veliko, tako da lahko probas ce bo bolje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2011 11:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No sedaj sem iz dopusta. Spravljam se k menjavi tesnila sesalnega kolektorja. Ob menjavi bom moral zamenjat tudi hladilno tekočino, ker moram preden odstranim kolektor spustiti antiftiz. Na angleškem forumu sem bral, da je potreben rdeč antifriz, moj avto ima še od prejšnjega lastnika moder antifriz. Glede na to, da celotne tekočine ne bom mogel spraviti iz sistema in bo nekaj modrega antifriza ostalo notri. Bi bilo bolje, če dam notri spet modri antifriz? Ker rdeč in moder se pa ne smeta mešat.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2011 17:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim, da je bolj kot barva pomembna sestava hladilne tekočine. Ta rdeči bi naj bil tako imenovani O.A.T. in je primeren za dolgotrajnejšo uporabo, podobno kot long life olje. Navadni bi se naj pa na dve leti menjal, če se ne motim. Kolkor se pa spomnim, so vedno svetovali: izogibati se rdečega Petrolovega antifriza.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 19 Avg 2011 09:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha ok hvala za razlago. Sem kupil moder antifriz.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2011 21:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Evo glihkar sem zamenjal tesnilo sesalnega kolektorja. Napaka ostaja ista Very Happy Počasi bom obupal. Imam pa sedaj vsaj nov antifriz.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 24 Avg 2011 15:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj pa kakšni injektorji ali pa cevi za zrak...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 24 Avg 2011 21:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na injektorje sem že pomislil, veš mogoče kako se jih odstrani? Očistil bi injekotorje in zamenjal tesnila injektorjev. Ne vem pa kako jih uzeti ven? Glede cevi za zrak, imaš kak predlog kero cev naj še pregledam. Načeloma sem že celo mašino našprical z carburetor cleaner sprejom, in ni razlike v obratih motorja ko šricam po ceveh.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group