Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 05:55 Naslov sporočila: |
|
|
To ko berem vidim, da boš težko sam ugotovil, al boš peljal Roverja k nekem strkovnjaku al pa ... ne vem..., kaj si pripravljen vložit noter €, ne vem da bi ga peljal npr. k Benčini, imaš pa v Kranju Trilarja tud... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 11:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ja verjamem da je preveč plačat toliko samo za diagnostiko...70€...uf
Ne to ni ta Trilar, mislil sem Trilar Markota, Drulovka 8, Kranj. Včasih je delal na Tehnounionu (Rover, MG, BMW) sedaj pa ima s.p. Bom pogledal, ker imam nekje njegovo telefonsko številko. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 01 Jul 2011 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
Danse sem zamenjal tudi senzor temperature hladilne tekočine, upornost je sedaj prava cca. 300ohm. Avto še vedno ugaša. Očitno je napaka na MAP senzorju v računalniku. Bo treba do mehanika. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 05 Avg 2011 01:27 Naslov sporočila: |
|
|
Da malo povem, kaj je novega z mojim avtom. Še vedno ugaša
Dobil sem še en sicer rabljen motorček prostega teka, napaka ostaja ista. Menjal pa sem tudi računalnik. Tudi to ne pomaga. Zdaj sem se odločil, da ko pridem z morja, bom poskušal zamenjat še tesnilo sesalnega kolektorja. Je kdo to že menjal sam? Moment ključ si lahko sposodim od kolega, to ni problem. Večja težava je ker so 4je šraufi težko dostopni, točno pod injektorji.
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=213626
Citiram: | Access can be very fiddly indeed - just take your time ,and try using various extension bars. (you would be surprised how just using a differnt socket/extension bar can make all the differnece) There should be 4 lower bolts, and 3 upper nuts. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 05 Avg 2011 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
Na mojem ko je bilo hin to tesnilo sesalnega ni nic cukal,crkoval. To se opazi na zacetku- hladen vzig, voda stece v motor in trese + kadi belo, ali pa skoz ce je res hin, tako da nevem če je to to. Ti zmanjkuje kaj hladilne ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 05 Avg 2011 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ne avto nič ne pije ne hladilne, ne olja. Gledal sem po tujih forumih, in je dosti ljudem avto ugašal zaradi tega tesnila. Tesnilo lahko prebije tudi na robu, in potem mašina vleče fovš zrak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 05 Avg 2011 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Aja to pa nevem, no saj tesnilo je par € , pa tudi dela ni veliko, tako da lahko probas ce bo bolje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 17 Avg 2011 11:14 Naslov sporočila: |
|
|
No sedaj sem iz dopusta. Spravljam se k menjavi tesnila sesalnega kolektorja. Ob menjavi bom moral zamenjat tudi hladilno tekočino, ker moram preden odstranim kolektor spustiti antiftiz. Na angleškem forumu sem bral, da je potreben rdeč antifriz, moj avto ima še od prejšnjega lastnika moder antifriz. Glede na to, da celotne tekočine ne bom mogel spraviti iz sistema in bo nekaj modrega antifriza ostalo notri. Bi bilo bolje, če dam notri spet modri antifriz? Ker rdeč in moder se pa ne smeta mešat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 17 Avg 2011 17:55 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da je bolj kot barva pomembna sestava hladilne tekočine. Ta rdeči bi naj bil tako imenovani O.A.T. in je primeren za dolgotrajnejšo uporabo, podobno kot long life olje. Navadni bi se naj pa na dve leti menjal, če se ne motim. Kolkor se pa spomnim, so vedno svetovali: izogibati se rdečega Petrolovega antifriza. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 09:53 Naslov sporočila: |
|
|
Aha ok hvala za razlago. Sem kupil moder antifriz. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 23 Avg 2011 21:52 Naslov sporočila: |
|
|
Evo glihkar sem zamenjal tesnilo sesalnega kolektorja. Napaka ostaja ista Počasi bom obupal. Imam pa sedaj vsaj nov antifriz. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 15:43 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa kakšni injektorji ali pa cevi za zrak... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
Na injektorje sem že pomislil, veš mogoče kako se jih odstrani? Očistil bi injekotorje in zamenjal tesnila injektorjev. Ne vem pa kako jih uzeti ven? Glede cevi za zrak, imaš kak predlog kero cev naj še pregledam. Načeloma sem že celo mašino našprical z carburetor cleaner sprejom, in ni razlike v obratih motorja ko šricam po ceveh. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|