Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



še vedno nisem odpravil težav z ugašanjem
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 19:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če kupiš nov računalnik, je potrebno ta nov računalnik uparit z obstoječim alarmom. Ne rabiš še novega alarma. Je pa bolj enostavno, če dobiš računalnik in alarm že uparjen, seveda s pripadajočima daljincema. Potem samo oboje zamenjaš. Uparjanje se pa naredi s priklopom na računalnik.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 21:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri temu avtu znihajo obrati:
1. nežno:
-ko prižgeš luči
-ko vklopiš gretje zadnje šipe (če imaš električna ogledala in poslednično ogrevanje le-teh, zanihajo bolj)
2. dokaj močno:
-ko pri hladnem motorju stisneš sklopko - med puščanjem zaplešejo enkrat okoli 1800 in drugič na cca. 1500 nato se ustalijo
-ko zapreš okna (oba) in ko sta na vrhu motorju kar padejo obrati Laughing meni osebno zelo smešna stvar ampak recimo na ogretem motorju lahko probaš pri zaprtih prednjih šipah potegnit obe stikali navzgor - torej potegneš kot da bi hotel šipe zapret in motor kar zgubi cca. 100obratov nato pa ko spustiš dvigne obrate čez jurja in jih spet spusti na cca. 950.

Še ena zanimiva stvar: to se ti nikoli ne bo zgodilo pri hladnem motorju ane? Ker meni recimo na začetku ko je mrzel in laufa na 1250-1300 obratov in prižgem klimo ter ga na isti način pripeljem v križišče tut podrazno ne naredi kaj takega. na 1250 je meja in tam se ustavi pri mrlem motorju nikoli obrati ne zanihajo okoli prostega teka. Zato jaz malo sumim senzor T na podlagi katerega računalnik uravnava število obratov. Imam občutek, da včasih ta senzor pošlje previsoke vrednosti (ko je motor že zelo ogret)računalniku zato računalnik spusti obrate pod prosti tek. Rolling Eyes
_________________


Nazadnje urejal/a Badzo 07 Jun 2011 22:01; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 22:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vem ja da se da sprogramirat, samo kolikor je meni znano ima samo Rover servis v sloveniji primeren računalnik za kaj takega. Kot sm pa že napisal pa hoče samo za priklop na računalnik 70€. Je kdo slučajno že razderal MAP senzor v računalniku? Taka črna škatlica je priklopljena na cevko iz sesalnega kolektorja. Kr neumna poteza Roverja, da ni dal senzorja na sesalni kolektor ampak v računalnik. Tako, da je menjava samo senzorja skoraj nemogoča. Drugače imam doma vse potrebno orodje in tudi par let prakse z spajkanjem tako da mi nebi bil problem menjat senzorja, samo če bi kje našel novega,..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 22:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Badzo je napisal/a:
Pri temu avtu znihajo obrati:
1. nežno:
-ko prižgeš luči
-ko vklopiš gretje zadnje šipe (če imaš električna ogledala in poslednično ogrevanje le-teh, zanihajo bolj)
2. dokaj močno:
-ko pri hladnem motorju stisneš sklopko - med puščanjem zaplešejo enkrat okoli 1800 in drugič na cca. 1500 nato se ustalijo
-ko zapreš okna (oba) in ko sta na vrhu motorju kar padejo obrati Laughing meni osebno zelo smešna stvar ampak recimo na ogretem motorju lahko probaš pri zaprtih prednjih šipah potegnit obe stikali navzgor - torej potegneš kot da bi hotel šipe zapret in motor kar zgubi cca. 100obratov nato pa ko spustiš dvigne obrate čez jurja in jih spet spusti na cca. 950.

Še ena zanimiva stvar: to se ti nikoli ne bo zgodilo pri hladnem motorju ane? Ker meni recimo na začetku ko je mrzel in laufa na 1250-1300 obratov in prižgem klimo ter ga na isti način pripeljem v križišče tut podrazno ne naredi kaj takega. na 1250 je meja in tam se ustavi pri mrlem motorju nikoli obrati ne zanihajo okoli prostega teka. Zato jaz malo sumim senzor T na podlagi katerega računalnik uravnava število obratov. Imam občutek, da včasih ta senzor pošlje previsoke vrednosti (ko je motor že zelo ogret)računalniku zato računalnik spusti obrate pod prosti tek. Rolling Eyes


Točno to se mi dogaja ja, odpiranje šip itd.
Mam elektro ogledala, ampak mi gretje itak ne deluje. Na enem tujem forumu sem bral, da naj bi bil problem, ker gretje ogledal ni vezano na stikalo za gretje šipe ampak naj bi ogreval konstantno ko prižgeš avto Rolling Eyes zato potem pregori grelec. Čist mimogrede, je kdo že jemal ven samo špegu sepravi samo steklo, pri prejšnjem avtu sem samo potegnil ven steklo brez razstavljanja, pri roverju mi to ne rata. Da bi pogledal če je odzadaj grelec skurjen.

Pa tudi to ko praviš, da ti pod zaugom nič ne nagaja. Pri meni je isto dokler je zaug avto dela brez problema. Brez zauga je pa kar kriza sploh, ko je klima prižgana.

Majo kr nekaj muh teli roverji, še ena stvar me kar pošteno moti.
Avtomatsko odpiranje voznikove šipe deluje samo za dol. Za zapret moraš tiščat gumbek dokler se ne zapre. Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2011 00:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Colo je napisal/a:


Točno to se mi dogaja ja, odpiranje šip itd.
Mam elektro ogledala, ampak mi gretje itak ne deluje. Na enem tujem forumu sem bral, da naj bi bil problem, ker gretje ogledal ni vezano na stikalo za gretje šipe ampak naj bi ogreval konstantno ko prižgeš avto Rolling Eyes zato potem pregori grelec. Čist mimogrede, je kdo že jemal ven samo špegu sepravi samo steklo, pri prejšnjem avtu sem samo potegnil ven steklo brez razstavljanja, pri roverju mi to ne rata. Da bi pogledal če je odzadaj grelec skurjen.

Pa tudi to ko praviš, da ti pod zaugom nič ne nagaja. Pri meni je isto dokler je zaug avto dela brez problema. Brez zauga je pa kar kriza sploh, ko je klima prižgana.

Majo kr nekaj muh teli roverji, še ena stvar me kar pošteno moti.
Avtomatsko odpiranje voznikove šipe deluje samo za dol. Za zapret moraš tiščat gumbek dokler se ne zapre. Rolling Eyes


Gretje ogledal je pravilno 100% vezano na gretje zadnje šipe. Če pa je kakšno palamudrenje zadaj je pa druga stvar Smile

Kar se tiče pa zapiranja zaprih šip - zgleda čez stikala skos teče tok in nima zadeva nobenega omejevalnika, ki bi preprečila da tok sploh steče ko je katera koli ali pa obe šipi v skrajnih legah. Če to kar sem napisal zgoraj narediš motorček, kar poskuša potisnit šipo. Kljub temu da je zaprta.

Špegu razstaviš takole: najprej na zunanji strani odstrani zadnjo plastiko - tam kjer je ogledalo poteka nad njim tak 1cm širok okvirček - to snameš dol. Verjetno boš že kaj videl.
Če rabiš pa celotno ogledalo - notri kjer je pokrovček (tam kjer pride tist lulček za štelanje ogledala pri ročnem) daš dol, potem pa imaš tri vijake ki jih samo odšraufaš.

ravno zaradi zauga in vsega skupaj sumim da senzor temperature motorja pošilja rahlo previsoke vrednosti in zato računalnik niža obrate ki pa jih nato takoj zvišajo - zaradi dušenja motorja si sam da obrate.

To s šipami gre tudi meni blazno na jetra. Res jim je bil problem naredit isto kot za dol. Pa ravno za gor bi bilo bolje - ko prihajaš na cestnisko boš že nekako odprl, potem ko pa speljuješ in imaš pospeševanje od 0-130 torej se sprehodiš dobesedno čez vse prestave, rabiš pa tiščat tist knof umes pa prestavljat Mad Rolling Eyes
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2011 00:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Avtomatika za šipo gor zapelat je blazno bolj zakomplicirana zaradi varnosti Wink

Sicer nisem celotne teme bral, ampak, avto crkne ko stisneš sklopko? Če je tako, preveri motorček za prosti tek...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2011 11:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Marko je napisal/a:
Avtomatika za šipo gor zapelat je blazno bolj zakomplicirana zaradi varnosti Wink

Sicer nisem celotne teme bral, ampak, avto crkne ko stisneš sklopko? Če je tako, preveri motorček za prosti tek...


Sem ga že zamenjal.

Ja pa zanimov da to dela samo med vožnjo

Če v leru na parkirišču prtiskaš gas nikol ne crkne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TheSkatMan
Novinec


Pridružen/-a: 25.06. 2011, 11:07
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 25 Jun 2011 11:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hey

zdej nevem če si že kej zrihtu al ne sam js sm meu isti problem na 214si sam na konc je že pršl do tega da mi ja avto že tešk nazaj štartnu, uglaunim sm menju use svečke,kable,razdelilno kapo,senzor vžiga (brezveze ker tak ni nič pomagal) pol sem pa zamenju rele računalnika al kokr kol se že reče (ECU Relay http://thumbs3.ebaystatic.com/pict/3005533791984040_1.jpg ) in ni blo več problemov Smile zdej če rabiš mam js 2 doma ti z veseljem posodim da sprobaš prvo če ti bo pomagal.

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 26 Jun 2011 21:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zivjo

Rele sem danes razstavil, žal pri meni ni težava v releju. Sem ga premeril, preveril mrzle lote, deluje normalno.
Opažam, da avto bolj crkuje ko je zunaj vroče (saj zdi se mi tako), zato bi probal menjat senzor temperature hladilne tekočine. Tisti rjav senzor blizu izpušnega kolektorja. Avto naj bi ime dva senzorja temperature hladilne tekočine. Me pa zanima, če mogoče kdo ve, kje se nahaja drugi senzor tempreture hladilne tekočine, tisti za števček v kabini. Da bi ju za test samo poskušal zamenjat med sabo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TheSkatMan
Novinec


Pridružen/-a: 25.06. 2011, 11:07
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 26 Jun 2011 21:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja rjavi senzor je za temperaturo, črni senzor ki je pod tem rjavim pa pošilja te podatke na števec, kak to misliš da bi jih menju med sabo?kr rjavi senzor ma 2 konektorja črni pa ma samo enga.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 26 Jun 2011 23:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zivjo

Sem mislil, da sta enaka senzorja. Črnega še niti videl nisem. Bom jutri pogledal pod rjavi senzor. Da vidim kako zgleda ta črn senzor.

hvala za pomoč
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 27 Jun 2011 16:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem meril upornost senzorja temperature hladilne tekočine. Deluje OK, ko je motor ogret ima senzor cca. 160ohm ohlajen pa mislim da 1500ohm. Ve kdo ima ta avto senzor temperature motorja? Motor pa definitivno raje ugaša ko je vroče, danes mi je v parih kilometrih ugasnil 4x.
Če mu obrati padajo počasi (prepočasi) se lepo ustavijo na štantgasu, če pa padajo normalno pa v večini primerov crkne. Ni pa nekega pravila kako bojo padal obrati, enkrat normalno drugič počasi Confused
Jest nimam več idej razen MAP senzor v računalniku ali pa če ima avto še kakšen senzor temperaure. Probal sem tudi odklopit lambdo pa je isto,..
Sem pa opazil, da če dam na štantgasu glavo zraven sesalnega kolektorja se sliši, kot da bi nekje vlekel foušzrak, sem šprical z sprejom, če bi se kje vidli mehurčki pa nisem nič našel. Sej mogoče je pa normalno, da se malo sliši SSSSssss lahko da je to od lopute za zrak. Se da komu poslušat svojega pa mi pove, če isto kaj sliši?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 27 Jun 2011 16:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Colo je napisal/a:

Sem pa opazil, da če dam na štantgasu glavo zraven sesalnega kolektorja se sliši, kot da bi nekje vlekel foušzrak, sem šprical z sprejom, če bi se kje vidli mehurčki pa nisem nič našel. Sej mogoče je pa normalno, da se malo sliši SSSSssss lahko da je to od lopute za zrak. Se da komu poslušat svojega pa mi pove, če isto kaj sliši?


To sem tudi jaz opazil, da ko je vroče oz. motor zelo ogret radi obrati padejo pod štantgas, avto potrese, ampak meni se vedno pobere. Nikoli ne crkne. Zaenkrat, upam da se mi kaj takega ne začne dogajat Rolling Eyes

Bom preveril v sredo oz. poslušal motor, mogoče tudi posnel pa objavil.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 27 Jun 2011 16:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Si probal ocistiti loputo za zrak? Če se ne motim , je moj rover bivsi 416 delal enako .. ko sem stistnil sklopko je crknil, na koncu je bilo tako da ga nisi nisem mogel vzgat če nisem drzal gasa. Takrat vem da so mi očistili loputo z nekim sprejom, 3,4x do blokade in je zadeva delala ? Kaj je blo potem nevem, sem prodal avto po tistem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Colo
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41
Prispevkov: 150

PrispevekObjavljeno: 27 Jun 2011 18:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sem očistil ja, z sprejom za čiščenje frgazerjev. Skoraj cel sprej sm že porabil ne pomaga.

@Badzo lahko probaš posnet samo dvomim, da se bo kaj slišalo. Pri meni se sliši samo ko dam glavo zraven sesalnega kolektorja. Kriv bi lahko bil tudi senzor za temperaturo zraka, glede na to da avto bolj pogosto crkuje ko je vroče, samo mislim da ga ta avto sploh nima. Kaj pa mogoče filter za bencin? Samo kolikor je meni znano bi potem avtu tudi cukal med pospeševanjem, vleče pa dokaj uredu, razen ko je prižgana klima. Takrat se moč občutno zmanjša.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group