Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 27 Jun 2011 18:24 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa pravi tester na to ? Pokaže kaj ? Nevem.. si prodal mg rover forum ?
http://forums.mg-rover.org/
Mozno ti bodo vedeli tukaj svetovat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 27 Jun 2011 18:34 Naslov sporočila: |
|
|
zivjo
Avto je bil na univerzalnem testerju par dni po tem ko sem ga kupil. Takrat je javil napako senzorja temperature hladilne tekočine. Napako je mehanik zbrisal, avto še vedno ugaša. Tester pa ne najde nobene napake več, tudi napaka na senzorju temperature hladilne tekočine se ni več ponovila.
Bom odpru še temo na angleškem forumu. Hvala za nasvet. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 27 Jun 2011 19:07 Naslov sporočila: |
|
|
Colo je napisal/a: | Danes sem meril upornost senzorja temperature hladilne tekočine. Deluje OK, ko je motor ogret ima senzor cca. 160ohm ohlajen pa mislim da 1500ohm. Ve kdo ima ta avto senzor temperature motorja? Motor pa definitivno raje ugaša ko je vroče, danes mi je v parih kilometrih ugasnil 4x.
Če mu obrati padajo počasi (prepočasi) se lepo ustavijo na štantgasu, če pa padajo normalno pa v večini primerov crkne. Ni pa nekega pravila kako bojo padal obrati, enkrat normalno drugič počasi
Jest nimam več idej razen MAP senzor v računalniku ali pa če ima avto še kakšen senzor temperaure. Probal sem tudi odklopit lambdo pa je isto,..
Sem pa opazil, da če dam na štantgasu glavo zraven sesalnega kolektorja se sliši, kot da bi nekje vlekel foušzrak, sem šprical z sprejom, če bi se kje vidli mehurčki pa nisem nič našel. Sej mogoče je pa normalno, da se malo sliši SSSSssss lahko da je to od lopute za zrak. Se da komu poslušat svojega pa mi pove, če isto kaj sliši? |
Zdravo,ko si meril upornost senzorja, mislim da bi, če imaš ROVER RAVE CD morala biti nekje ena tabela, kjer so vrednosti upornosti napisane, da veš, če so tvoje izmerjene O.K. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 27 Jun 2011 19:28 Naslov sporočila: |
|
|
Malo sem še razmišljal, ste preverili koliko pritiska da pumpa za gorivo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 27 Jun 2011 19:31 Naslov sporočila: |
|
|
@LISAC_88 to sem že iskal pa ne najdem, najdem samo tabelo za števec za gorivo. Bom še malo pogledal.
@h4ck ne to pa nisem. Mi lahko poveš kako se to preveri? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 19:53 Naslov sporočila: |
|
|
Aha to bom moral pa do mehanika, ki ima tak barometer ali kakor koli se že reče temu števčku. Danes sem poskušal še z resetom potenciometra lopute za zrak. po teh navodilih http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/DIY/simple_procedures/diagnostic_tests.htm
Dejansko avtomobilu sedaj lepše padajo obrati ko spustim gas, še vedno pa ugaša. Lahko probate tudi sami, če imate probleme. Če vam avto dela normalno, raje ne poskušajte nič da ne bo kaj narobe. Nekje sem bral, da rabi računalnik cca. 500km po resetu, da se nauči vašega stila vožnje. Sem pa na tej strani, ki je sicer za MG našel še nekaj zanimivega.
Citiram: | If you wish to test function of the sensor in situ, run engine until warm (water temp approx 80-90 celcius). Take multimeter, and measure electrical resistance across the two terminals. It should be in the range of 300-400 ohms. If significantly greater, then the sensor has failed and will require replacement. |
To je sicer za MGjev 1.8 motor, samo je itak isti senzor, kot za 1.6.
Jaz pa imam pri ogretem motorju cca 160ohm. Tako, da bom probal menjat še senzor temperature hladilne tekočine, kljub temu da tester ne javlja več napake senzorja temperature hladilne tekočine. Morda bo pa pomagalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 20:14 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Throttle Position Sensor Re-set
If the throttle body has been recently replaced, or you find that the idle speed is a little on the high side, it may be worth attempting to reset the throttle position sensor (TPS). This is readily achieved by following the following procedure:
1. Start engine and warm engine to its normal operating temperature (essential, as when cold, the engine requires some extra air/fuel - which on the MGF is managed by the idle air control valve: best not confuse the issue!)
2. Now turn off the ignition.
3. Switch on the ignition to position II without starting the engine (all the pre-start warning lights ought to be illuminated)
4. Depress the throttle pedal to the carpet and fully release inside a period of 30 seconds or so.
5. Wait for about 15 seconds...
6. Switch off the ignition
The engine can now be re-started; the TPS has been re-set. |
Se pravi če prav zastopim:
1. ogreješ motor na delovno T.
2. Ugasneš motor.
3. Ključ daš na 2 stopnjo? Torej na stopnjo, kjer je kontakt, vse lučke se prižgejo, zadnja stopnja pred vžigom?
4. Pritisneš pedal za plin do konca?? in ga spustiš v roku 30s od pritiska?
5. čakaš približno 15 sec.
6. ugasneš
IN po te lahko avto vžgeš? Je to to? _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
pravilno razumeš |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 20:42 Naslov sporočila: |
|
|
Colo je napisal/a: | pravilno razumeš |
Koliko časa si zadržal "gas" pritisnjen do "podna"?
Lp _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
35sec sem držal gas
Da zadeva res deluje, sem ugotvil. Ko sem se igral z motorčkom za prosti tek. Če kovinski del v notranjosti motorčka zašraufaš do konca noter, obrati na štant gasu ne padejo pod 2000rpm. Po resetu spet lepo padejo na 800-900. Pa kot sem rekel, obrati motorju sedaj lepše padajo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 21:32 Naslov sporočila: |
|
|
Pol pa res kar probaj še zamenjat ta senzor, pa upaj da bo to to. Kaj pa pravijo anglezi na to tvojo napako ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 22:40 Naslov sporočila: |
|
|
Angleži ne pravijo nič, ni bilo odgovora na temo.
Sem pa sam našel par ljudi na angleškem forumu z istimi/podobnimi težavami. Samo ni neke univerzalne rešitve. Kolikor sem razbral, nekatrim pomaga menjava motorčka prostega teka, potenciometra lopute za zrak (ali samo reset tega), cevi za MAP senzor, če je ta poškodovana, menjava glavnega računalnika, senzorja temperature hladilne tekočine. Nekaterim pa ne pomaga nič od tega in so preprosto zamenjali cel motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 23:58 Naslov sporočila: |
|
|
Colo je napisal/a: | 35sec sem držal gas
|
Kako pa spustiš gas? hitro/počasi do konca gor? _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 00:56 Naslov sporočila: |
|
|
Evo cel postopek kako sem jest naredil.
Ogreješ motor
Ugasneš avto
Daš kontak na 2
Pritisneš na gas (jest sm pritisnil na hitro) za 35sec
Spustiš gas (jest sm ga na hitro)
Počakaš 15sec in potegneš ven ključ
Sem pa našel še nekje na netu reset MAP senzorja, samo ne najdem več linka.
Pri meni ni bilo nobene razlike lahko pa probaš, če želiš
Daš kontakt na 2
Počakaš 10sec
V 1sec intervalu 5x pritisneš na gas
Počakaš 10sec in potegneš ključ ven
Po teh resetih naj bi računalnik rabil cca. 500km, da se ponovno nauči tvojega stila vožnje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|