Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 05 Jun 2009 11:11 Naslov sporočila: Rover 214 SI letnik 1997 |
|
|
Ta model Roverja je verjetno najbolj razširjen v Sloveniji. Na trg je prišel leta 1996. Opremljen je z 1396 kubičnim Roverjem K-series motorjem. gre za motor s 16 ventolsko tehniko, ki razvije 76 kW moči.Avto ej bil serijsko opremljen z daljinski centralnim zaklepanjem, servo volanom, nastavljivim po višini, električnim pomikom sprednjih stekel, enim air bagom, sam sem dodatno vzel še drugi air bag in naknadno vgradil klimatsko napravo.
O tem avto lahko pišem po pervoženih 253.000 kilometrtih in skoraj 12 letih samo dobre stvari. Materiali v notranjosti so zelo dobri, predvsem sedežne prevleke, tudi plastika na armaturki je na otip mehka. Po tolikih letih ima avto že kar nekaj čričkov, precej načeta je že manšeta prestavne ročice. Karoserija je v zelo dobrem stanju, začetki rje so se v zadnji zimi pokazali na robovih zadnjih blatnikov. Sicer je pa tudi na zunaj avto v dobrem stanju. Je garažiran, vedno vzdrževan in negovan, tako da je tudi barva oziroma lak še v zelo dobrem stanju.
Na avtu sem opravljal od novega vedno predpisane servise in sicer na vsakih 20.000 km, ker je pri meni bilo na 1 leto. V motorju je bilo vedno olje 5W-40, dolga leta Esso Ultra, sedaj pa ali Total 9000 ali pa Castrol TXT Softec. Med servisnimi intervali ni bilo nikoli potrebe po dolivanju olja.
V teh letih je bilo nekaj nepričakovanih popravil in sicer:
"rikverc" stikalo, termostat, en semering, tesnilo sesalnega kolektorja, črpalka za gorivo, sklopka, vžigalna tuljava ter upori za hitrost delovanja ventilatorja v kabini.
Zobati jermen je bil menjan pri 80.000 km in pri 160.000 km (takrat tudi vodna črpalka), pri približno 100.000 in 200.000 km zadnji izpušni lonec ter sprednje zavorne ploščice.
Pri 217.000 km sem preventivno zamenjal tesnilo glave motorja ter teflone, tesnilo sesalnega in izpušnega kolektorja ter tesnilo pokrova ventilov.
Avto je bil vedno vožen z občutkom, nikoli mrzel gnan v visoke obrate. Praba v vsem tem času je med 6,8 in 7 litri na 100 km.
Avto se kljub letom še dobro vozi, dober je občutek za volanom, je pa bolj trd kot ne.
Težav z elektriko v avtomobilu ni bilo nikoli. Pravočasno sem opazil, da je v motorju manj hladilne tekočine, ki je puščala pri tesnilu sesalnega kolektorja. Po menjavi tega tesnila ni bilo nikoli težav. To tesnilo je tudi pogosto razlog, da odpove tesnilo na glavi, saj se motor zaradi izgube hladilne tekočine pregreje.....
Nazadnje urejal/a Sigor 01 Sep 2009 15:00; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
canyon Novinec
Pridružen/-a: 09.06. 2009, 17:36 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 09 Jun 2009 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
pa se tko avto splača kupt ... ker si ravno ogledujem malo po avto netu ... pa so mi kar všeč in tudi cene nimajo tako visoke ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 08:15 Naslov sporočila: |
|
|
Čisto odvisno je od ohranjenosti in vzdrževanja. Seveda lahko naletiš tudi na katastrofalen primerek, tako kot pri vseh znamkah. Splača se pa vzet čas in dobro pogledat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
canyon Novinec
Pridružen/-a: 09.06. 2009, 17:36 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 14 Jun 2009 23:26 Naslov sporočila: |
|
|
aha
na karete stvari pa morem biti sploh pozoren pri nakupu roverja v tem primeru pri modelu 200 214Si ... 1996 -1998 letnik ??ker vidim da jih je zmeraj več na avtonetu ina to izredno poceni ... kokr piše lepo ohranjeni vse tako kot je treba dosti opreme ... ampak cena 400 - 700 € ... a to uni sam pretiravajo k majo višje cene al je iz temi avtomobili kaj narobe ... nevem točno na kakšne se naj oziram |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 10:00 Naslov sporočila: |
|
|
Pri tej starosti je treba pazit predvsem na to, ali je bilo menjano tesnilo na glavi. V redu je ptreba pogledat šibko od olja, ekspanzijsko posodo, da ni kje kakršnih koli sledov tako imenovane majoneze. Obvezno je treba pogledat tudi sesalni kolketor im morebitne sledi hladilne tekočine na njem in pod njim. Kaj druga pri motorju ne vem, da bi nagajalo, vsaj meni ne nagaja. Odvisno je do prevoženih kilometrov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 17 Avg 2009 01:37 Naslov sporočila: |
|
|
Čist mimgrede: Si že menjal sklopko? In če, pri koliko km? Pri meni (v bistvu pri obeh pr hiš) šele zelo visoko začne grabit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 18 Avg 2009 14:26 Naslov sporočila: |
|
|
Sklopko sem menjal, ja, ne vem točno kdaj, mislim da nekje pri 130.000 km. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 18 Avg 2009 15:48 Naslov sporočila: |
|
|
Sigor je napisal/a: | Sklopko sem menjal, ja, ne vem točno kdaj, mislim da nekje pri 130.000 km. |
130kkm? Pol je nekaj na tem da se mi zdi da bo kmalu na vrsti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 18 Avg 2009 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
pri meni je nekaj časa šlo zelo trdo menjavat, pol pa naenkrat ni več šlo prestavljat, razen ko je avto stal z ugasnjenim motorjem. No druga sklopka pa zdaj drži že tud skoraj 130.000 km pa ni bila originalna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 18 Okt 2009 19:52 Naslov sporočila: Zavore |
|
|
pri teh modelih je težava z hlajenjem zavor
niso prisilno hlajene, koloteki nimajo rež za dovod svežega zraka...
2-3 krat močno zaviraš in kaj se zgodi?
od pobrežja pa do Hoč sva se z kolegom peljala vsak v svojem avtu
on z meganom jaz pa z roverjem
po hitri cesti so 3 semaforji do tja, in ker sva oba malo pritisnila po stopalki za plin, sva morala tudi večkrat hitro zavirati, saj ostali udeleženci večina sploh ne pogledajo dobro v ogledalo kako hitro se jim približuje avto po prehitevalnem pasu in kar zavijejo in prehitevajo
in kaj se je ugodilo pri zadnjem semaforu?
stisnem na zavoro, malo prime potem pa čeden zvok in zavora je začela slabše prijemati,,,,
ko sva prispela na cilj se je iz diskov prav kadilo, iz obeh , kot da bi nekdo kadil 4 cigarete naenkrat, pripognem se, pogledam diske......
vijolica
res prav temnomodro vijolčni so bili, a so zavore in diski stari nekje pol leta |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 18 Okt 2009 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
Zaradi takih zadev se jaz ob potrebni menjavi ploščič in diskov prešel na prisilno hlajene diske (iz abs modelov pašejo šrauf na šrauf) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 18 Okt 2009 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
uuuuuuuuuuu
treba nabavit, sicer pa bom dodal fotko ko sem si sam naredil v kolotek lukjno za dovod zraka
heeh, mooče pa bo pomagalo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 19 Okt 2009 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
upam da veš da je seveda treba menjat čeljusti... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 20 Nov 2009 09:14 Naslov sporočila: |
|
|
ja, verjetno res ker so oni diski debelejši, ampak če se izplača pa še bomo videli, moram malo počasneje vlagat v avto ker moja že teži da avto niti pol ni tliko vreden kolikor sem že vložil v njega in tudi za visoko ceno sem ga kupil glede na to da je bil motor uničen ( 1000 evrov)
sem pa zadovoljen z karoserijo, ne rjavi _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 20 Feb 2010 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko ima ta avto velik bencinski rezevoar?
Piše da 50, ampak meni se ne zdi. Pri svojem roverju sem bil navajen da je cagar šel do rdeče, nato pa dokler pumpa na začetku ni imela drugačnega zvok(normalno je piskajoč, na koncu pa tako kot ko piješ po slamci pa začne tekočine zmankovat, bolj tako glasno in robustno se oglasi) si se peljal. Pumpa se je začela tako oglašat zato sem šel točit. Pridem tja začnem tankat, noter sem spravil komajda 35,5litra cagar je bil na rdečem polju, pumpa ni imela več tistega piskajočega ampak takega bolj suhega. Je možno da je 40 literski tank? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|