Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 19:40 Naslov sporočila: Antifriz prehitra poraba |
|
|
Dobro no, ni dolgo nazaj kaj sem menjal sklopko, zdaj pa še to. Pred mesecem in pol sem menjal olje in filter (manjši servis) in mi je mehanik pogledal hladilno tekočino , pa videl da je sploh ni več , kak deci še je bil noter. Čudno se mi je zdelo ker ni dolgo kaj sem jo napolnil pred servisom. Zdaj po enem mesecu in pol sem preveril to zadevo in v posodi za hladilno tekočino spet prazna... ravno tolko je blo še da bilo dno pokrito. Grem konec naslednjega tedna mehaniku, da pogleda, pravi da mogoče kakšna cev kje spušča ali kaj (motor je videt suh, sem pogledal naokoli + naj bi ta serija 200 imela pogoste probleme z tesnilom ki povzroča izgubo hladilne tekočine?? (kot piše v drugem članku na tem forumi: Bencinski motorji so znani po tem, da rado odpove tesnilo na glavi motorja (HGF: head gasket failure), vzrok je pa pogosto v tesnilu sesalnega kolektorja in izgubi hladilne tekočine. ) kolko te stane popravilo ČE sploh je to. temperaturo mi normalno kaže na termostatu , okrog polovice vedno tak kot mora bit , olje pa sem preveril prejšnji teden nič majoneze , polno ga še je). Zdaj sem dolil 2 deci vode pa en koncentrat. Kakšne izkušnje in ideje kaj bi naj blo? _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel podoben primer pri svoji 75-ki, k pri čemer mi je izginjalo okoli 6dl hladilne tekočine in nič več.
Nikakor se ni videlo kje bi puščalo in tudi majoneze je bilo čisto malo, kar je lahko tudi posledica kondensa v tem letnem času, če delaš zelo malo kilometrov.
Mehanik je sistem razdrl;
- tesnilo je bilo menjano pred 10 tisoč
-vijaki glave zelo slabo zategnjeni
-tesnilo glave je bilo OK
-glavo je dal brusit in stestirat, če ni počena ali porozna pri izpušnem kolektorju, čeprav je ni bilo potrebno veliko brusit
Se pravi, da nikjer ni videl nobenega vzroka za puščanje.
Sumljivo se mi je zdelo tesnilo sesalnega kolektorja in mogoče je bil samo to vzrok, ker vodo vrže v izpušni sistem preko prvega in žetrtega kanala.
No vse mi je zamenjal tudi vijake in dal sem 420EUR brez potrebe.
Avto je strošek ampak, če gre za Rover ben problem.
Poglej še na teme kje smo o tem kar nekaj pisali. Glej pri malih oglasih.
Saj vem, da tema ni za v oglase in se opravičujem administratorju in moderatorju _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
Preveri tesnilo sesalnega kolektorja, ampak ne boš videl skoraj nič, dokler avta ne dvigneš, tesnilo je na zadnji strani motorja, sama menjava pa ni tako velik strošek. Na angleškem forumu sem enkrat zasledil temo s slikami prav o menjavi tega tesnila. Če oziroma ko najdem link, ga bom objavil tukaj.
Pa redno (dnevno) preverjaj zdaj hladilno tekočino.
Edit: evo link http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=213626 _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 22:39 Naslov sporočila: |
|
|
aha, tam je to bom pogledal jutri! Če ne bom videl bom tak reko mehaniku naj preveri , ker grem tak gume menjat drug teden.
Pa še nekaj. Dostikrat sem videl kak so pravili nekateri kako jim nekaj klika" v motorju- Meni sicer ne klika , ampak kaj sem opazil je da ko je podvozje mokro , mi je večkrat zraven motorja še nekaj klenkalo samo je bilo za slišat bolj od spodaj, mogoče tam nekje pri menjalniku. Al pa ne da je ki ventil al kaj ? Če sem poslušal motor od blizu ga nisem slišal, ta zvok je bil lociran nekje drugje , bolj spodaj pod volanom pač tam nekje. če Bi bili ventili al kaj v resnejšega je bi potem ružil konstatno vedno a ne? Ker ta zvok klenkanja se sliši redkokdaj, ko je mokro je očitnejšo glasnejši in se ga loči z lahkoto, drugače pa ga ni za slišat , Kaj bi lahko bilo to nakar vpliva vlaga pa ko je podvozje mokro oz vlažen zrak -pa ne da kje gre motor v tri krasne? _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 22:45 Naslov sporočila: |
|
|
to je delalo pri meni in sem menjal motor
klemkali pa so ležaji na gredi, ojnica je dobila preveč zračnosti _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 22:48 Naslov sporočila: |
|
|
kaj, ne gre tega popravit? ti je klenkalo nonstop ? dej odpri skajp _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 12 Mar 2010 23:20 Naslov sporočila: |
|
|
(malo mi gre že na jetra to vse skupaj, kupim avto pa ga res moram samo popravljat , pa še tak skrben ko sem pizda, delam glavni servis takoj ko kupil, manjšega oljnega pred 1 mesecem pa še menjava sklopke).....Aja pa malo sem po surfal na internetu, drugi ko so slišali tako ali drugačno klenkanje ob bodisi mrzlem motorju ali vlažnem, pravijo da so lahko res ventili /dročniki ....kao serijska napaka - ugotavljam da imam verjetno večji problem kot pa samo pomanjkanje hladilne tekočine... zdaj še ti dročniki ružijo zgleda... pa koliko te pride to za popravit? če se sploh da _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 13 Mar 2010 00:11 Naslov sporočila: |
|
|
Lej vse se da popravit, ni mus da so dročniki al pa kaj takega, lahko je tudi vodilo ventilom in ko je hladen ti malo ropota, lahko da so kaki ležaji na odmični al pa kot je rekel Krajnc na glavni gredi. Lej jz ti predlagam tako, da ne razdiraj za zdaj ničesar dokler to ne postane klenkanje bol pogosto, ker zdaj lahko razdereš pol motorja pa neboš vedel natančno kaj je. Bodi pozoren gdaj, v kakih vrtljajih in tako naprej se ti to klenkanje pojavlja in ali je pogostejše al ni. Pa če češ kaj slišat ne samo prslonit ušesa k motorju ampak z kakim šraufncigarjem mal poslušat zadevo pa tako dalje. Sam predlagam ti da ne razdiraj za zdaj ničesar, ker neboš kaj veliko naredil.
Za to izginjanje vode sam vprašam, si preveril hladilnik če ti kje ne pušča. Daj za foro 1x en karton pod avto da bo lepo cel odspodaj in čez noč pusti da ugotoviš malo zadevo na bol praktčen način. Ker študirat je brezveze tolko kje je lahko. No poročaj nam mal o stvareh pa ti bomo pomagali, če pa potrebuješ kaj več kot nasvet smo pa tu. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 13 Mar 2010 00:15 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala Josip, ne nisem preveril hladilnika ker se ravno ne spoznam v to najbolje. Bom jutri dal spodaj karton pa bom videl če bo kaj puščalo. _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 13 Mar 2010 00:18 Naslov sporočila: |
|
|
Pa veš kaj še mi preveri, ko zalaufaš avto, ti kadi normalno belo al ma kak drugačen dim, ko se ti zagreje ti še vedno kadi al manj, ker men ko se zagreje zelo zelo malo kadi skoraj nič no. Tak da čimveč takih zadev boš odkril lažje nam bo da rešimo problem, itaq ga pa bomo, še vsakega smo pa še bomo to tudi. Lp zaenkrat pa se čujemo kaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 13 Mar 2010 00:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ok bom preveril če se bo kadilo. _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 14 Mar 2010 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
Tak, včeraj sem dal pod avto kartone celo noč pustil pa ni nič teklo. Sicer je avto bil že mrzel ko sem dal to pod njega. Danes sem nekje parkiral ko je bil topel , pa čez 3 ure ni bilo nič mokrega spodaj. Danes sem še enkrat dal spodaj kartone še ko je bil topel, bom pustil čez noč, samo dvomim da mi spodaj teče.
Tisti Sesalni kolektor sma z kolegom (ki je imel že 3 rovere) preverila, pogledala sva celo mašino , suuho vsepovsod (razen malo masno pri servo olju, to že mam dolgo tak). Nič ni videt da bi mi kaj puščalo. V četrtek grem še mehaniku letne gume menjat, pa bo še on pogledal spodaj, samo dvomim da bo kaj našel, in kaj naj pol naredim če mehanik ne bo našel? Sem tudi slišal da baje če mi voda izgineva v samem motorju nekje, lahko zariba ? Temepratura kaže ok na armaturki. Pa še olje smo pogledali danes, eden ga je še polizal da bi videl če je kaj vode notri, pa ni. Avto sem vžgal izpuh je čist, dima sploh ni videt, tak da ne vem. _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 14 Mar 2010 22:26 Naslov sporočila: |
|
|
Hm, ja to z vodo je kar kriza
Poglej kak je zamašek na ekspanziji, če dihta, saj ti lahko vodo po malem ven zmeče med vožnjo.
Lahko bi bila tudi pečka kriva. Ko boš razdiral jo je potrebno sprobat, če drži tlak.
Ali se ti šipe kaj zarosijo in kak je vonj v potniški kabini?
Koliko vode ti pa izgineva? _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 14 Mar 2010 22:40 Naslov sporočila: |
|
|
Aja še to sem pozabil.
Če gre za malo vode je tudi belega dima malo. Če je slučajno tesnilo sesalnega kolektorja, zmanjka vode samo nekaj decilitrov v nekaj dnevih in nič več, kar je pa odvisno tudi v kakem stanju je ta dihtengca.
(No men je tistih 6dcl zmanjkalo v 5 dnevih).
No v kolikem času ti pa zmanjka tistih nekaj decilitrov?
Če je tesnilo glave ti gre vode bistveno več, tudi skoraj 2 litra.
Ja najmanjši strošek je, če prvo pogledaš zadeve zunaj motorja potem pa še sesalni kolektor. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 14 Mar 2010 22:47 Naslov sporočila: |
|
|
Zmanjka mi skoraj vse koliko vidim. vonj v avtu je v redu, šipe se ne rosijo (razen če zaprem dovod zraka na armaturki kar je normalno) in zamašek mislim da je ok. Dima nisem videl kot sem že v zgornjem postu povedal.Za pečko ne vem, (velik servis sem naredil lani, nova pumpa, jermeni filtri). Ja ko sem pred enim mesecem imel manjši servis (menjava olja in filtra) , smo videli da je bil kaki deci samo še noter - toliko da je bilo dno pokrito. Zdaj po dobrem mesecu spet enako , kak deci še je bil samo noter - skratka prazno v dobrem mesecu. _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|