Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Tesnilo šlo, olje med vodo?
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 45 / 400 / MG ZS
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2009 11:11    Naslov sporočila: Tesnilo šlo, olje med vodo? Odgovori s citatom

Lep pozdrav. Imam 416Si,letnik 96. Avto ima cca. 188000km. Prejšnji lastnik mi je rekel, da enkrat ni pazil nivoja vode in mu je šla dihtnga od glave motorja. Sedaj pa sem ob dolitju vode za hlajenje motorja opazil, de je v posodi polno olja med vodo. Posodo sem vzel ven in jo deloma očistil. Po nekaj tednih vožnje sem opazil,da je posoda spet ista.Umazanija je po mojih sklepanjih po ceveh in celem sistemu, saj je posoda spet umazana. Avto se mi ne pregreva in drži isto temperaturo,me pa skrbi da bi bilo na dolgi rok zaradi tega kaj narobe. Kaj mislite, ali bi moral peljati avto naq servis, da bi mi celoten sistem očistili?Drugače pa redno pregledujem nivo vode, a vem da ne hladi enako če je med njo umazanija od olja. Prosim za nasvete. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2009 14:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Prvo probaj celotni sistem hlajenja izprat ter dat notri čistilo (namensko), ter ga uporabljaj predviden čas/km, nato pa spet izperi hladilni sistem. Si pogledal na šipko če je kaka "majoneza" gor? Ali kaj kadi iz izpuha? Sicer pa, na koliko km moraš dolivat vodo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 18 Avg 2009 05:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Marko je napisal/a:
Prvo probaj celotni sistem hlajenja izprat ter dat notri čistilo (namensko), ter ga uporabljaj predviden čas/km, nato pa spet izperi hladilni sistem. Si pogledal na šipko če je kaka "majoneza" gor? Ali kaj kadi iz izpuha? Sicer pa, na koliko km moraš dolivat vodo?


Glej sem začetnik v teh stvareh in me zanima kje oz. kako izperem celotni sistem in ali čistilo dodam med vodo v posodico. Na kateri šipki si mislil.če je umazanija, na šipki za olje mogoče,šipka za olje je čista,posoda za vodo pa totalno umazana,oz. mastna.avto mi sicer ne kadi prav veliko iz auspuha ja.Uf,na koliko km dolijem vodo,ne vem si bom zabeležil in povedal čez koliko km na sedanje stanje števca bom dolil vodo,ok? Hvala zaenkrat za tvojo pomoč. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 18 Avg 2009 05:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Marko je napisal/a:
Prvo probaj celotni sistem hlajenja izprat ter dat notri čistilo (namensko), ter ga uporabljaj predviden čas/km, nato pa spet izperi hladilni sistem. Si pogledal na šipko če je kaka "majoneza" gor? Ali kaj kadi iz izpuha? Sicer pa, na koliko km moraš dolivat vodo?


Glej sem začetnik v teh stvareh in me zanima kje oz. kako izperem celotni sistem in ali čistilo dodam med vodo v posodico. Na kateri šipki si mislil.če je umazanija, na šipki za olje mogoče,šipka za olje je čista,posoda za vodo pa totalno umazana,oz. mastna.avto mi sicer ne kadi prav veliko iz auspuha ja.Uf,na koliko km dolijem vodo,ne vem si bom zabeležil in povedal čez koliko km na sedanje stanje števca bom dolil vodo,ok? Hvala zaenkrat za tvojo pomoč. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 18 Avg 2009 15:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem ga očistil tako, da sem odklopil cev za vodo, sputil vn tisto brozgo, ter odklopil še eno cev, ter vstavil "šlauf" v mašin in odprl vodo. Nato sem priklopil cevi nazaj, odvil čep za odzračevanje ter napolnil sistem z vodo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2010 19:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Marko je napisal/a:
Jaz sem ga očistil tako, da sem odklopil cev za vodo, sputil vn tisto brozgo, ter odklopil še eno cev, ter vstavil "šlauf" v mašin in odprl vodo. Nato sem priklopil cevi nazaj, odvil čep za odzračevanje ter napolnil sistem z vodo.


Zdravo. Mogoče veš z glave kje bi 416Si imela čep za odzračevanje, saj sem menjal senzor in spustil vodo ven, nalil novo in ne najdem čepa? LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
z0k1
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04
Prispevkov: 226
Kraj: MB - Ptuj

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2010 17:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

natoči vodo noter, pa malo počakaj da jo ˝poje-da steče dol˝ in potem še dotoči, pa lahko kako cev stisneš, da potegne vodo skozi, potem pa z odprtim čepom (tam kjer dolivaš vodo) prižgi avto in počakaj da se mašina segeje (pumpa vklopi) ter voda zakroži, pa ti bo samo luft ven potisnilo. noter spraviš cca. 4l - 4,5l vode(mešanice antifriz-voda), vsaj jaz sem imel nekje 4,5l na 214Si in tudi sedaj na 25 1.4 imam cca. tolko.

počasi in potrpežljivo, pa bo Wink
_________________
United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 12:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

z0k1 je napisal/a:
natoči vodo noter, pa malo počakaj da jo ˝poje-da steče dol˝ in potem še dotoči, pa lahko kako cev stisneš, da potegne vodo skozi, potem pa z odprtim čepom (tam kjer dolivaš vodo) prižgi avto in počakaj da se mašina segeje (pumpa vklopi) ter voda zakroži, pa ti bo samo luft ven potisnilo. noter spraviš cca. 4l - 4,5l vode(mešanice antifriz-voda), vsaj jaz sem imel nekje 4,5l na 214Si in tudi sedaj na 25 1.4 imam cca. tolko.

počasi in potrpežljivo, pa bo Wink


Zdravo! Vodo sem nalil in počakal da je prišla ter ostala na nivoju do MAX. Nato sem pri odprtem pokrovu posode za dolivanje avto vžgal in ga pustil lavfat dokler ni dosegel svoje delovne temperature-cagar ostane malo pod polovico gor.Potem sem posodo zaprl in ugasnil motor. Mislim da je sistem sedaj odzračen. Hvala ti! LP Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 12:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko mi je mehanik delal sem videl, da ga je lavfal pri odprtem zamašku toliko časa, dokler ni zalavfal ventilatorja. No ali pa, da je bil hladilnik topel.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 14:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lisac naj te popravim in za vse na forumu vela to. Nikol ne laufajte roverja z odprtim pokrovčkoom. Ta sistem se prezračuje z zaprtim pokrovčkom,, ker je tudi zaprti način hlajenja. Renaulti in ostali avtomobili imajo vijakec na najvišji legi al na cevi al na kilerju in njih prezračuješ skozi tisti vijakec. Rover, opel,.... se pa prezrači sam in to samo tako da ga laufaš z zaprtim pokrovčkom. LP.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cloud
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37
Prispevkov: 103

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 23:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se mi je zdelo čudno kako pri odprtem pokrovu Confused
_________________
... ni lepo, ko te gume prehitevajo.


Nazadnje urejal/a cloud 15 Sep 2010 22:26; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2010 08:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No pol mi je narobe odzraču Exclamation
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2010 09:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj kdo ve, je sedaj lahko kaj narobe, ko sem ga lavfal pri odprti posodi, ali sedaj ni odzračen sistem hlajenja, kaj narediti??? LP Shocked
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2010 16:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No sam nekaj še. Vsi hladilni sistemi, ki imajo tri cevi priklopljene na raztezno posodo se odzračijo sami. Tisti hladilni sistem ki ima samo dve cevi, pa ga je potrebno prezračiti mehansko, torej na ainliftarček ali na kilerju. In pri roverju nikoli ne odpiraj pokrovčka ko ti ventilator laufa ali ko je motor segret ker ti bo vodo porinil ven.

Veš kaj me zanima. Ko se ti je vklopil ventilator, si počakal tako dolgo da je tudi ugasnil, ker potem če si bi še vedno moral doliti vodo in to ne hladno ampak vročo vodo v vroč motor.

Jz ti svetujem, da prezrači sistem z zaprtim pokrovčkom, počakaš da ti se ventilator ugasne, avto ugasneš in nato počasi odpri posodo da prvo gre zrak ven nato pa še doliješ kolk manjka in to je to.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2010 10:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Josip je napisal/a:
No sam nekaj še. Vsi hladilni sistemi, ki imajo tri cevi priklopljene na raztezno posodo se odzračijo sami. Tisti hladilni sistem ki ima samo dve cevi, pa ga je potrebno prezračiti mehansko, torej na ainliftarček ali na kilerju. In pri roverju nikoli ne odpiraj pokrovčka ko ti ventilator laufa ali ko je motor segret ker ti bo vodo porinil ven.

Veš kaj me zanima. Ko se ti je vklopil ventilator, si počakal tako dolgo da je tudi ugasnil, ker potem če si bi še vedno moral doliti vodo in to ne hladno ampak vročo vodo v vroč motor.

Jz ti svetujem, da prezrači sistem z zaprtim pokrovčkom, počakaš da ti se ventilator ugasne, avto ugasneš in nato počasi odpri posodo da prvo gre zrak ven nato pa še doliješ kolk manjka in to je to.


Ne, ko se je vklopil vento, sem ga takoj ugasnil.

Glede nasveta, ali ni bolje dolivati vodo v hladen motor, praviš naj dolijem takoj ko ugasnem.Mislim da je takrat nivo malo višje kot pri hladnem motorju...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 45 / 400 / MG ZS Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group