Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 22 Sep 2010 06:01 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Greš na shrani.si pa si shraniš fotko in jo nato skopiraš tam kjer piše koda za forum in prilimaš sem p je to to.
Drgač pa če ti vode zmanjkuje in če se ne vidi kje da ti teče je pa možnost da ti spušča na tesnilu za glavo v zelo majhnih količinah in ti gre v zgorevalni prostor in skozi auspuh ven. Tega sicer ne boš niti opazil ampak sčasoma pa se bi lahko. Tak da glej ne se sekirat glede tega, sam glej da ti vode ne zmanka. Ker sm že naredil tud generalko na enem roverju in ko razdreš motor vidiš kje vse je možno da ti voda uhaja. Tak da če ti bi slučajno voda še uhajala ampak da se nebi odzunaj kje vidlo je možno da ti tam kej spušča med valji. Aja za informacijo še.
Garnitura dihtung za roverja sm jz dal 110€
nato antifiriza 3L okol 20€
olje 4 L 35€
vodna pumpa 35€
španar okol 30€ odvisno če je avtomatski al navadn, vem pa da je za 1.6 16v motor cenejši kot pa za 1.4 16v
jermen je tud okol 30€
pa še micro jermena za alternator in klimo sta skupaj okol 20€
Tak da material te lahko košta okol 250€ plus roke.
To ti govorim v primeru da je šlo tesnilo na glavi motorja. Pol so pa še roke mehanika. Jz sm enmu kolegu vzel 100€ kar je zelo zelo poceni.
Aja pa še nikol ne pozabiot dat glave zbrusit. Jz sm še to plačal 15€, jo pa morš vedno dat ko daš motor narazn.
Tak to je vse zaenkrat.
LP. |
Ola Josip, kje si pa ti najdu oz. gledal za te cene, saj bom nekaj od tega pomojm rabu? LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 22 Sep 2010 13:08 Naslov sporočila: |
|
|
Jz sm kupil kr tu pr nas v Slov. Konjicah pr prodajalcu za avtodele, sam men je še pol dal 20% popusta, ker skoz pr njem jemljem. Drugač pa vsepovsod ko sem hodu spraševat so cene približno iste. Pa ko boš kupoval dihtungo za glavo kupiš kr garnituro je cenej kot pa posamezna pa glej da bo notr plehnata dihtunga, ker te ne prekuriš več in glavo dej obvezno brusit, ker nova dihtunga je zihr 2xdebeleješa od orginalne. Pa če ti bo gdo menjeval naj ti lepo vse taflone ven pobere pa da notr nove da nebo kasneje olja pil. Če pa rabiš še kaj pa sam vprašaj. LP. Aja pa glavo ko bo zategoval prvo jo zategne na 2 kilograma nato pa še 2x180°. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 23 Sep 2010 06:12 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Jz sm kupil kr tu pr nas v Slov. Konjicah pr prodajalcu za avtodele, sam men je še pol dal 20% popusta, ker skoz pr njem jemljem. Drugač pa vsepovsod ko sem hodu spraševat so cene približno iste. Pa ko boš kupoval dihtungo za glavo kupiš kr garnituro je cenej kot pa posamezna pa glej da bo notr plehnata dihtunga, ker te ne prekuriš več in glavo dej obvezno brusit, ker nova dihtunga je zihr 2xdebeleješa od orginalne. Pa če ti bo gdo menjeval naj ti lepo vse taflone ven pobere pa da notr nove da nebo kasneje olja pil. Če pa rabiš še kaj pa sam vprašaj. LP. Aja pa glavo ko bo zategoval prvo jo zategne na 2 kilograma nato pa še 2x180°. |
Zdravo. Hvala za info vendar ne bom menjav dihtenge na glavi, voda mi je puščala in ugotovilo se je da pušča vodna črpalka, zato mi bo sedaj menjal le vodno črpalko, jermen in napenjalec. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 14:20 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav.
Evo spet je Rover na cesti. Zamenjala se je vodna črpalka,vsa jermena (zobat in 2 navadna) in napenjalec. Očiščena je tudi ekspanzijska posoda, saj je bilo v njej nekaj madežev olja. Sedaj zaenkrat voda ne pušča, me pa samo zanima, v primeru da bi nivo hladilne tekočine še padel in da so cevi vredu, je najbrž največ možnosti da bi bila fuč dihtnga na glavi. Koliko dela je da se menja SAMO dihtngo na glavi in brušenje glave. Ali kdo ve, je zato potrebno veliko dela. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 03 Okt 2010 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
Ja glej spet morš dat jermen dol pa napenjalec pol daš ventil dekl dol nato odviješ 10 vijakov, stem da pazi ko jih boš odvijal da ti nebo kateri počil, ker so zelo dolgi in baje radi poknejo. No men niso. Potem glavo lepo spučeš daš jo brusit, med tem časo pa spučeš mesto kjer pride nova dihtunga gor. Glej jz sm mel motor razkopan v eni uri in pol, sestavljen pa tud približno tako. Samo čiščenje mi je ponucalo kake dve ure ker glavo je po brušenju potrebno fajn spihat da ne ostanejo kaki odbruski notr. Pa priporočam da delaš lepo vse počasi in z glavo, ker sam poseg ni zahteven. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 04 Okt 2010 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Ja glej spet morš dat jermen dol pa napenjalec pol daš ventil dekl dol nato odviješ 10 vijakov, stem da pazi ko jih boš odvijal da ti nebo kateri počil, ker so zelo dolgi in baje radi poknejo. No men niso. Potem glavo lepo spučeš daš jo brusit, med tem časo pa spučeš mesto kjer pride nova dihtunga gor. Glej jz sm mel motor razkopan v eni uri in pol, sestavljen pa tud približno tako. Samo čiščenje mi je ponucalo kake dve ure ker glavo je po brušenju potrebno fajn spihat da ne ostanejo kaki odbruski notr. Pa priporočam da delaš lepo vse počasi in z glavo, ker sam poseg ni zahteven. |
Aha hvala ti,sj ne vem,upam da ne bo treba devat glave dol pa menjat dihtngo, bom vidu kako bo z tekočino,al bo kaj še zginjala al ne, al bo na tleh luža,... LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|