Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Rover 400 2.0 sdi

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Splošne Rover debate
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
danikiara
Uporabnik


Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06
Prispevkov: 11
Kraj: CELJE

PrispevekObjavljeno: 20 Jan 2013 08:17    Naslov sporočila: Rover 400 2.0 sdi Odgovori s citatom

Lep pozdrav vsem forumašem!
Od včeraj naprej sem lastnik Roverja 400 2.0 sdi. Zanima me če ima moj avto res Bmwejev motor in podvozje,kot mi je rekel bivši lastnik.Prevoženih ima 255000 kilometrov,bil je vseskozi lepo vzdrževan,ker navidez poznam bivšega lastnika in mu zaupam. Se pa občasno med vožnjo prižiga rumena lučka za motor-takrat avto tudi izgubi malo moči,nato pa vse lepo in prav naslednjih par kilometrov,ko se zgodba ponovi. Bi mi kdo znal prosim svetovati, kaj bi to lahko bilo in kaj naj storim. Je pri tem avtu še kakšna stvar, na katero moram bit posebej pozoren? prvič v življenju namreč vozim Roverja. Najlepša hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27
Prispevkov: 204

PrispevekObjavljeno: 20 Jan 2013 15:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kolikor vem je motor roverjev L-serija, podvozje pa mislim, da tudi nima ravno kake veze z bmw-jem Wink Glede lučke pa bi bilo pametno motor priklopiti na tester, da se izpiše napaka...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 20 Jan 2013 15:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljen in dobrodošel na forumu in med lastniki Roverjev.

Kot ti je že @nejc povedal, ta avto nima nič skupnega z BMW-jem. Motor je Roverjeva L-series.
Več o tem motorju preberi tukaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_L-Series_engine

Kar se lučke tiče, bo najbolje iti nekam na servis k nekomu, ki se spozna na svoje delo. Lahko je kak senzor, ne vem, težko ti bo kdo kar tukaj odgovoril.

Želim ti pa varno vožnjo z avtom in veliko srečnih in varnih kilometrov.

Predstavi nam svoj avto v za to predvidenem delu foruma.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
danikiara
Uporabnik


Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06
Prispevkov: 11
Kraj: CELJE

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2013 16:44    Naslov sporočila: Kurilno olje Odgovori s citatom

Kako je pa kaj z obcutljivostjo tega motorja(2.0 sdi) na kurilno olje? Delam ogromno kilometrov in zadosti prisparam s kurilcem. Hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
danikiara
Uporabnik


Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06
Prispevkov: 11
Kraj: CELJE

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2013 16:53    Naslov sporočila: Vzdrzljivost Odgovori s citatom

Bom avto predstavil ko uredim vse malenkosti ki me motijo in so potrebne za normalno delovanje avta. Prevozenih ima 255000,skoraj zagotovo so realni in bil je vseskozi redno servisiran. Kaksno zivljensko dobo imajo ti motorji? Bo zdrzal se 100.000? Servise ponavadi delam na 15.000 in vozim dizle ze lep cas in vem kako se jih vzdrzuje(segrevanje,ohlajanje ipd)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27
Prispevkov: 204

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2013 21:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če se bo za motor skrbelo tako, kot je treba mora delati še 1x toliko kilometrov. Glede kurilnega olja ne vem, ampak če te slučajno dobijo plavi kazen ne bo ravno majhna Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
danikiara
Uporabnik


Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06
Prispevkov: 11
Kraj: CELJE

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2013 21:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda bom skrbel lepo za motor:-) mislim da moram menjat senzor pretoka zraka-ker mu obcasno vzame moc in lucka za motor se pojavi)pa bo delal kot nov!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2013 22:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najboljse da ga kar na tester priklopis in se tocno vidi kaj je narobe. Kar se tiče motorja pa ga anglezi na forumih zelo hvalijo.

Kar se tiče kurilnega pa mislim da nebi smelo bit problem, samo filter goriva menjat vsak interval Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
danikiara
Uporabnik


Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06
Prispevkov: 11
Kraj: CELJE

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2013 23:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kako je pa kaj z Bosch pumpami,altermatorji,turbinami kar se tice vzdrzljivosti?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2013 23:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ob uporabi kurilnega olja vsi navedeni elementi zdržijo veliko dlje.......
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
danikiara
Uporabnik


Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06
Prispevkov: 11
Kraj: CELJE

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2013 23:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja potemtakem je bolje vozit Fiata ali Nemca,kjer je popolnoma vseeno kaj tankas.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 23 Jan 2013 22:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

danikiara je napisal/a:
Kako je pa kaj z Bosch pumpami,altermatorji,turbinami kar se tice vzdrzljivosti?


Sigor je napisal/a:
Ob uporabi kurilnega olja vsi navedeni elementi zdržijo veliko dlje.......


danikiara je napisal/a:
Ja potemtakem je bolje vozit Fiata ali Nemca,kjer je popolnoma vseeno kaj tankas.


A si malce na hitro prebral? Piše da bojo zdržali VELIKO DLJE in ne manj. Tako da ne vidim v čem bi bili Fiati in Nemci toliko v prednosti. Pa še nekaj pozabljaš, govoriš o starih fiatih in starih golfih 2, 3, probaj tankat kurilca v novega TDIja ali JTDja me prav zanima do kam boš prišel..
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 23 Jan 2013 23:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sej tele pumpe in šobe večinoma dela Bosch, tako da razlike v znamki niso ravno pomembne, bolj je važno kater tip pumpe je notr. Zraven sicer pisker pristavlja delphi (najbolj znano mesto uporabe: 1.5 dci, pa ne tisti, ki delajo dobro), Siemens dela samo šobe (vgrajene seveda tam, kjer crkujejo: 2.0 TDI), za druge proizvajalce vbrizgalnih sistemov za dizle pa še nism slišal.


PS: @danikiara pazi da te kak CURS ne ustavi, ker takrat ne bo poceni...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Splošne Rover debate Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group