Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
danikiara Uporabnik
Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06 Prispevkov: 11 Kraj: CELJE
|
Objavljeno: 20 Jan 2013 08:17 Naslov sporočila: Rover 400 2.0 sdi |
|
|
Lep pozdrav vsem forumašem!
Od včeraj naprej sem lastnik Roverja 400 2.0 sdi. Zanima me če ima moj avto res Bmwejev motor in podvozje,kot mi je rekel bivši lastnik.Prevoženih ima 255000 kilometrov,bil je vseskozi lepo vzdrževan,ker navidez poznam bivšega lastnika in mu zaupam. Se pa občasno med vožnjo prižiga rumena lučka za motor-takrat avto tudi izgubi malo moči,nato pa vse lepo in prav naslednjih par kilometrov,ko se zgodba ponovi. Bi mi kdo znal prosim svetovati, kaj bi to lahko bilo in kaj naj storim. Je pri tem avtu še kakšna stvar, na katero moram bit posebej pozoren? prvič v življenju namreč vozim Roverja. Najlepša hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 20 Jan 2013 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
Kolikor vem je motor roverjev L-serija, podvozje pa mislim, da tudi nima ravno kake veze z bmw-jem Glede lučke pa bi bilo pametno motor priklopiti na tester, da se izpiše napaka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 20 Jan 2013 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen in dobrodošel na forumu in med lastniki Roverjev.
Kot ti je že @nejc povedal, ta avto nima nič skupnega z BMW-jem. Motor je Roverjeva L-series.
Več o tem motorju preberi tukaj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_L-Series_engine
Kar se lučke tiče, bo najbolje iti nekam na servis k nekomu, ki se spozna na svoje delo. Lahko je kak senzor, ne vem, težko ti bo kdo kar tukaj odgovoril.
Želim ti pa varno vožnjo z avtom in veliko srečnih in varnih kilometrov.
Predstavi nam svoj avto v za to predvidenem delu foruma. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
danikiara Uporabnik
Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06 Prispevkov: 11 Kraj: CELJE
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 16:44 Naslov sporočila: Kurilno olje |
|
|
Kako je pa kaj z obcutljivostjo tega motorja(2.0 sdi) na kurilno olje? Delam ogromno kilometrov in zadosti prisparam s kurilcem. Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
danikiara Uporabnik
Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06 Prispevkov: 11 Kraj: CELJE
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 16:53 Naslov sporočila: Vzdrzljivost |
|
|
Bom avto predstavil ko uredim vse malenkosti ki me motijo in so potrebne za normalno delovanje avta. Prevozenih ima 255000,skoraj zagotovo so realni in bil je vseskozi redno servisiran. Kaksno zivljensko dobo imajo ti motorji? Bo zdrzal se 100.000? Servise ponavadi delam na 15.000 in vozim dizle ze lep cas in vem kako se jih vzdrzuje(segrevanje,ohlajanje ipd) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
Če se bo za motor skrbelo tako, kot je treba mora delati še 1x toliko kilometrov. Glede kurilnega olja ne vem, ampak če te slučajno dobijo plavi kazen ne bo ravno majhna |
|
Nazaj na vrh |
|
|
danikiara Uporabnik
Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06 Prispevkov: 11 Kraj: CELJE
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 21:35 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda bom skrbel lepo za motor:-) mislim da moram menjat senzor pretoka zraka-ker mu obcasno vzame moc in lucka za motor se pojavi)pa bo delal kot nov! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 22:47 Naslov sporočila: |
|
|
Najboljse da ga kar na tester priklopis in se tocno vidi kaj je narobe. Kar se tiče motorja pa ga anglezi na forumih zelo hvalijo.
Kar se tiče kurilnega pa mislim da nebi smelo bit problem, samo filter goriva menjat vsak interval |
|
Nazaj na vrh |
|
|
danikiara Uporabnik
Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06 Prispevkov: 11 Kraj: CELJE
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 23:10 Naslov sporočila: |
|
|
Kako je pa kaj z Bosch pumpami,altermatorji,turbinami kar se tice vzdrzljivosti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 23:18 Naslov sporočila: |
|
|
Ob uporabi kurilnega olja vsi navedeni elementi zdržijo veliko dlje....... _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
danikiara Uporabnik
Pridružen/-a: 20.01. 2013, 08:06 Prispevkov: 11 Kraj: CELJE
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 23:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ja potemtakem je bolje vozit Fiata ali Nemca,kjer je popolnoma vseeno kaj tankas. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 23 Jan 2013 22:55 Naslov sporočila: |
|
|
danikiara je napisal/a: | Kako je pa kaj z Bosch pumpami,altermatorji,turbinami kar se tice vzdrzljivosti? |
Sigor je napisal/a: | Ob uporabi kurilnega olja vsi navedeni elementi zdržijo veliko dlje....... |
danikiara je napisal/a: | Ja potemtakem je bolje vozit Fiata ali Nemca,kjer je popolnoma vseeno kaj tankas. |
A si malce na hitro prebral? Piše da bojo zdržali VELIKO DLJE in ne manj. Tako da ne vidim v čem bi bili Fiati in Nemci toliko v prednosti. Pa še nekaj pozabljaš, govoriš o starih fiatih in starih golfih 2, 3, probaj tankat kurilca v novega TDIja ali JTDja me prav zanima do kam boš prišel.. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 23 Jan 2013 23:38 Naslov sporočila: |
|
|
Sej tele pumpe in šobe večinoma dela Bosch, tako da razlike v znamki niso ravno pomembne, bolj je važno kater tip pumpe je notr. Zraven sicer pisker pristavlja delphi (najbolj znano mesto uporabe: 1.5 dci, pa ne tisti, ki delajo dobro), Siemens dela samo šobe (vgrajene seveda tam, kjer crkujejo: 2.0 TDI), za druge proizvajalce vbrizgalnih sistemov za dizle pa še nism slišal.
PS: @danikiara pazi da te kak CURS ne ustavi, ker takrat ne bo poceni... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|