Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Saj se mi ne mudi še toliko, € so še vprašljivi oz. na banki, ne računu, pa tudi malo moram pogledat kakšnega, mi pa veliko bolj se zdi primeren bencinar kot dizel imam namreč kratke vožnje, mesto,... 2.0 V6 ali pa 2.5 V6, tudi 1.8 mislim da bi bil čisto OK, rad bi dobil ohranjenega, kakšen velik servis narejen ja, imam 416Si pa je problematičen in redno gre denar, vse pa le zato ker ga je imel zelo zelo malomaren lastnik, ki ni dal na avto nič! Bi počasi zamenjal za 75, to je zame najlepši avto kar jih ima Rover in še ostale firme! Hvala za vse nasvete zaenkrat. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:43 Naslov sporočila: |
|
|
Za vzmeti je fajn preverit, če so počene, ja, najlažje se to vidi, če je zadnje kolo dol.
Motorček ventilatorja klime je hiba, ja, ampak zdaj na pamet ne vem, kako ga preverit pri tem 2,0 motorju. Mislim pa, da bi moralo tukaj pisat:
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=1371 _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
Še nekaj me zanima glede 75-ke. Ali so bencinski motorji 1.8, 2.0, 2.5 vsi Roverjevi ali so BMW... Kaj kdo ve kako je z bencinskimi črpalkami, koliko zdržijo, ali je rja lahko problematična pri starih cca. 10-12 let? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 15:28 Naslov sporočila: |
|
|
Glede motorjev, 1.8 in 1.8 turbo so k-series - podobni 1.4 in 1.6 v 200,400 in ostalih roverjiv.
2.0 v6, 2.5 v6 so KV6 in so Roverjevi.
Diesel pa je M47 in je BMW motor.
Bencinske crpalke pri bencinarjih so robustne in redko kdaj gre katera. Pri diesel pa sem bral da znajo kar bit šibka točka. Glede rje pa nevem, nekaj sem bral tukaj da zna kakšna hauba rjaveti, naceloma nebi smeli - so pocinkani. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 15:32 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Glede motorjev, 1.8 in 1.8 turbo so k-series - podobni 1.4 in 1.6 v 200,400 in ostalih roverjiv.
2.0 v6, 2.5 v6 so KV6 in so Roverjevi.
Diesel pa je M47 in je BMW motor.
Bencinske crpalke pri bencinarjih so robustne in redko kdaj gre katera. Pri diesel pa sem bral da znajo kar bit šibka točka. Glede rje pa nevem, nekaj sem bral tukaj da zna kakšna hauba rjaveti, naceloma nebi smeli - so pocinkani. |
Ali kdo ve kateri so bolj problematični, če ta podatek sploh klahko navajam, K-series ali KV6? LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 08 Apr 2011 16:20 Naslov sporočila: |
|
|
Zdaj tak, k-series je k-series, obcutljivo na nivo vode, kak senzor tu pa tam. to pa je tudi vse , nekaj podobnega kot prej v 200 in 400 modelih. V6 so neproblematicni, kak termostat. Diesel pa je tudi neproblematicen, kaka pumpa. Ostale "napake" pa so tak al tak splosne . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 13 Apr 2011 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
To pa je avto _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 13 Apr 2011 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Ja jz se še kar zanimam mal za eno 75-ko, vzel bi bencinarja sam še ne vem, še najbolj me vleče 2.0 V6 motor, treba bo it kakšnega gledat, če bo še drug teden, obvezno, meni so to tako lepi Roverji, ajoj... Ta je pa hud ja, se vidi da je ohranjen, noter kot nov...Sam je tud cena temu primerna. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 13 Apr 2011 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
Cena sploh ni pretirana, ce pogledas k drugim znamkam z to opremo bo cena minimalno 8000€ +. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 17 Apr 2011 13:28 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Cena sploh ni pretirana, ce pogledas k drugim znamkam z to opremo bo cena minimalno 8000€ +. |
Ja v tem smislu ti čisto verjamem in se strinjam s tabo, samo zame (€€€ ) je cena visoka. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 19 Apr 2011 14:34 Naslov sporočila: |
|
|
Hack kako pa je, je veliko za naredit, če bi kupil avto iz tujine (npr. Nemčija, kako je z ogledom ,papirji...)? Danes sem šel gledat tisti dve 75ki v Rožni, ko sem objavu tukaj linka od njiju, pa sem bil razočaran. Eden brez hladilne, nič! drugi je imel smetano na pokrovčku, premalo olja v motorju, eden ni imel privitega pokrova motorja z oznako V6 (samo en vijak). Zdaj vozil se niti nisem, ker me ni imelo da kakega vzamem tako da za fedre ne vem in sklopko, klimo sem vklopil, kaj bi se moralo tudi na mestu ko pritisneš AUTO zaslišat dosti al kaj, eden ima na vratih obloge zrukane, se vse trese, ogledalo ne gre v vse smeri, kadilo se je noter v enem, armaturke zmahane, v enem popokane lesenel letve, serivsne kjnige potrjene le do cca.80 k km, praske zunaj, eden zadnja havba in odbijač butnjeno.... Pri obeh sem opazil, je normalno da je alternator take čudne barve, zbledele ali kaj, svetlo modre s sivimi pikami po celi površini? Pač avta sta v takem stanju kot sta, veliko stvari bi bilo potrebnih obnove in sem se premislil, zlati sploh ni Connoiseur kot piše v oglasu, ko na mestu pritisneš gas, moraš precej pritisnit in počasi dobita obrate, je to vredu... Ja no, čakam še na kakšno priložnot in lepo ohranjeno 75-ko. Tisti 2.5 motor pa je bil ravno danes karamboliran, mislim da ogledalo ali pa še kaj, pa ga sploh nisem šel gledat. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 19 Apr 2011 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, gledal sem 2.0 V6 modele, če bom kupil 75 bom kupil tako, saj zunaj praske pa to ni tak problem, to se da vse popravit, samo teh dveh res ne kupim, ja eden je mel čist prazno posodo, eden pa na zamašku takšno rjavkasto tekočino, kot smetana, ki jo ima še moj, ker se ni spucalo cevi, ko je prejšnjemu lastniku šla 1. dihtnga glave??? Zanimivo, saj naj KV6 motorji ne bi imeli problemov s tem... Glede ventilacije, ko sem vklopil AUTO tipko klime se ni kaj preveč slišalo...mogoče nisem bil dovolj pazljiv. Ja bom lepo počakal, najrajš bi kupil pri nas kje, ne prav daleč. Aja glede servisne pa vem, da najbrž ne bo veliko primerov, ki bi imeli napisane in potrjene vse servise-realno. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 19 Apr 2011 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Eh kar vstran, naceloma so KV6 imuni na to, samo ce je kje puscalo pa je zmanjkalo vode, gre enako tesnilo glave(tak kot bi na vsakem motorju saj se pregreje) : Ko si stistnil auto, cujes 100% ta zvok ker je koda bi vklopil letalo ! dobesedno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|