Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 01 Jun 2009 20:30 Naslov sporočila: Uporabniške izkušnje |
|
|
Tu lahko vsak uporabnik objavi nekakšen "test" avtomobila, ki ga vozi ter na koncu izpostavi pluse in minuse. Pa tudi kakšna fotografija je dobrodošla. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 19 Jan 2010 16:18 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Poleg 75 imam še vedno 416si letnik 96 s 303225k kM. Avto še vedno deluje brez problema.
dobre in slabe lastnosti 416si:
-vožnja odlična
-mehek volan, ki se mi skor bolje dopade kot pri 75
-oblika za tiste čase in notranjost tudi napram Italijanu ali Nemcu, da o udobju ne govorim
-Prvič menjal tesnilo glave pri 260k kM (sem sam kriv, ker sem ga v koloni pregrel)
-z motorjem razen rednih servisov nisem imel velikih stroškov (pač kot pri vsakem avtu)
- tam pa tam kaka rjavinica, ki pa sem jih sprot popravil
-menjal hladilnik vode, saj se vozim po avtocesti in mi ga je pojedla sol, čeprav bi rekel, da je hlajenje problem z vsemi Roverji, ki imajo K serije motor (moral bi biti večji hladilnik in močnejša pumpa)
-crknil motorček prostega teka (zaradi njega je šlo tesnilo)
-ležaji so po tolikih kilometrih še vsi originalni
-menjal že cel auspuh
-no so pa še kake malenkosti, ki jih ima vsak avto
No avto mi je lepo služil in odslužil in nikoli mi ni bilo žal, da sem ga imel, je res prava dušica.
Čudno, da vsi, ki se niso peljali v Roverju šinfajo namreč, da to sploh ni avto. Se je pa nekdo, ki je stalno šinfal enkrat peljal z njim in mu je bil všeč ter, da se kar dobro pelje.
Jest tako pravim (kakor ti do njega, tudi on do tebe)
No mogoče sem pisal bolj rastreseno a se bo dalo prebrat.
Lep pozdrav. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 19 Jan 2010 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
hzja, hladilnik bom moral jaz tudi menjat, ga žre tudi malce razžira
a se spomniš koliko je bila kaj cena? _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 19 Jan 2010 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
No, čist na pamet težko rečem, ker sem ga menal 2 leti nazaj. Mislim pa, da je bil okrog 150 evrov mogoče manj.
Vpraš na ANET, ki je eden največji distributer rezervnih delov za vsa vozila.
Nato poklič na MG-Rover Blaž Benčina, ki ima dvakrat na teden dostavo iz Anglije in nato primerjaj ceni.
Drugač ga pa zamenaj še pred poletjem drugač boš pregrel motor in boš menjal še tesnilo glave.
Al pa malo poglej po odpadih in boš mogoče dobil še dobrega.
V Cerknici je nekdo, ki razstavlja Roverje in jih prodaja po delih, sam ne vem telefonske.
Mogoče boš dobil še kake original litke in druge dele in po pošti ti pošlje.
Jest sem tam enkrat zadnji odbijač kupu, ker se mi je ena ženska zaletela za 50EU, ker je bil original 600EU. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 20 Jan 2010 08:02 Naslov sporočila: |
|
|
uuu, mater to pa je drag hladilnik...
se spomnim da sem dal za forda 60 evrov za novega...
ja, rover je pač rover, prav zato ga nemora imeti vsaak, (ni dnarja, dnarja ni)
v cerknici?
to pa je daleč.... bom malce poiskal po netu in par ljudi vprašal, pa bom viel, sedaj ko vem nekje osnovno ceno, da lahko primerjam _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 20 Jan 2010 11:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ja jest sm to menal 2 leti nazaj in se ne spomnim dobr mal poklič na ANET pa boš vidu. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 20 Jan 2010 23:29 Naslov sporočila: |
|
|
@stanley, lepo napisano.
oh kaj vse sem jaz preživel z 400ko pa še vedno dela, celo zloglasnega tesnila glave ni bilo treba menjati čeprav ima avto sedaj verjetno že krepko čez 200kkm (od mene je šel pri 220kkm).
Pomembni so samo redni mali in veliki servisi! _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 22 Jan 2010 08:02 Naslov sporočila: |
|
|
uuuuuufff mater, hvala, samo cena pa je res takšna da te na rit vrže...
vidim da še je za kombija ceneje kot za mojga roverčka _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
s8n Novinec
Pridružen/-a: 22.02. 2010, 13:43 Prispevkov: 2 Kraj: Portoroz
|
Objavljeno: 22 Feb 2010 14:10 Naslov sporočila: |
|
|
ta je malo cenejši:
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=3268182
oziroma, če pogledaš na njihovi strani (http://www.123avtodeli.si/index.php?cat=hladilniki), so cene še nižje.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 22 Feb 2010 17:04 Naslov sporočila: |
|
|
ok, hvala, sem že dobil informacije in mislim da pod 70 ga nebom dobil nikjer, tako da .....
treba dat če hočeš met..... _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Melkijad Uporabnik
Pridružen/-a: 10.04. 2010, 18:57 Prispevkov: 43
|
Objavljeno: 31 Okt 2010 14:13 Naslov sporočila: |
|
|
Da dodam še jaz svoje izkušnje.
Imam Rover 45 letnik 2001 1.8 bencinar
Takoj ob nakupu sem menjal tesnilo glave in naredil veliki servis, menjal sem mu tudi diske, zavorne ploščice, olje za menjalnik in dal skalibrirat sklopko.
Avto se lepo vozi. Udobje, volan, pospešk, splošen občutek med vožnjo so res dobri.
Do sedaj sem prevozil cca 15k kilometrov v pol leta, ker ga uporabljam za vožnjo v LJ (šiht, 110km na dan).
Tudi poraba je res zmerna, nekako konstantno pod sedmimi litri na 100km.
Kar me trenutno bega je poraba olja, ker mi ga je v 15k kilometrov pokuril skoraj vsega, tako da sem včeraj dotočil še dva litra.
Trenutno uporabljam olje Castrol TXT. Zdaj ne vem, ali roverji z K-motorjem res tako močno kurijo olje, ali je z avtom nekaj narobe.
Ker znancu z istim oljem rover 45 1.6 ne dela težav.
Vsak odgovor ali predlog bo sila dobrodošel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 31 Okt 2010 20:10 Naslov sporočila: |
|
|
Tu bi skoraj rekel da je nekaj narobe. Nam 200-ka z 1.4 mašino ni pila nič olja tako da mi je malo čudno da bi ga tako hitro zmanjkalo. Nevem mogoče da 1.8 motor pije več olja, ali pa je res nekaj narobe. Priporočam ti da čimvečkrat preverjaš nivo olja in ga po potrebi doliješ. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 31 Okt 2010 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
nejc je napisal/a: | Tu bi skoraj rekel da je nekaj narobe. Nam 200-ka z 1.4 mašino ni pila nič olja tako da mi je malo čudno da bi ga tako hitro zmanjkalo. Nevem mogoče da 1.8 motor pije več olja, ali pa je res nekaj narobe. Priporočam ti da čimvečkrat preverjaš nivo olja in ga po potrebi doliješ. |
1. Ni nujno da če je 1.4 ekonomična v tem pogledu da je 1.8 tudi.
2. z upadanjem nivoja olja se slabša tudi hajenje motorja. Kar je pa pri roverjih ja no ni ravno najboljša točka.. In to puščanje oz pitje olja je lahko odraz neke večje napake. lahko pa enostano pač motorju to olje ne paše.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|