Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
miroB Novinec
Pridružen/-a: 17.01. 2013, 14:38 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 17 Jan 2013 15:48 Naslov sporočila: težave z hlajenjem |
|
|
Upam, da bomo našli rešitev za moj problem, oziroma vsaj kakšne predloge...
Na mojem roverju 214i 1.4 16V imam probleme z luftanjem hladilnega sistema. Pred kratkim sem(so mi) zamenjali motor. Na "novem" motorju imam težave z pregrevanjem.
Če imam izklopljeno gretje kabine, se motor pregreva-kazalec se dvigene do rdeče, ko je gretje vklopljeno je kazalec na polovici, tako da do konca zime še ni panike
Antifriz smo nalivali po originalnih navodili:
Ugasnjen motor, vklopljeno gretje kabine in ko je iz luknje za luftanje pod zračnim filtrom začel teči antifriz smo šrauf zašraufali in dolili antifriz do max. Potem sem zagnal motor pri zaprti raztezni posodi in na vsake tolko za cca 10 sekund motor držal 3000 obratih, dokler se ni vklopil ventilator na hladilniku.
V sistem ne gre več kot dobre tri litre antifriza, po navodilih bi moralo iti 5,8L.
S kolegom sva zamenjala termostat, preverila, če hladilnik ni slučajno zaštopan z nesnago, ker mi je na prejšnjem motorju puščala dihtunga na glavi... V zgornjo luknjo sva točila vodo in spodnji luknji je voda normalno tekla, ali je še vedno možno, da je hladilnik zamašen?
Na forumih sem našel namig, da če je dihtunga na glavi crknila, da v raztezni posodi vidiš mehurčke ko motor zalaufaš - teh mehurčkov ni.
Ko je motor hladen se sicer kadi bel dim iz auspuha, ko se segreje pa ne - to je baje normalno.
Hladilno tekočino moram dolivati(približno 2 dcl na 500 km). Ne vem če je to zaradi tega, ker je zrak v sistemu, ali pa motor troši vodo.
Med vikendom bom zamenjal še pokrov raztezne posode - namig našel na angleškem rover forumu.
Hvala za komentarje, pripombe, predloge.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 18 Jan 2013 00:23 Naslov sporočila: |
|
|
Potem naliješ vodo v motor, zaženi motor z odprtim gretjem, tako da voda zakroži čez pečko, počakaj da se motor segreje do normalnega nivoja, nato ga ugasni. Počkaj da se motor shladi do konca (lahko kar čez noč), nato pa odpri raztezno posodo, odvečen zrak bi moral iti ven, nato dolij do maksimuma. To bi moralo bi to.
Sicer iz glave točno ne vem, ampak v tale motor bi moralo iti na suho 4.5 l hladilne tekočine, ker pa ne dobiš vse vode ven, je normalno da gre notri malo manj kot 4 litre. Če imaš kje rave, poglej za tem podatkom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 18 Jan 2013 13:58 Naslov sporočila: |
|
|
Marko je napisal/a: | Potem naliješ vodo v motor, zaženi motor z odprtim gretjem, tako da voda zakroži čez pečko, počakaj da se motor segreje do normalnega nivoja, nato ga ugasni. Počkaj da se motor shladi do konca (lahko kar čez noč), nato pa odpri raztezno posodo, odvečen zrak bi moral iti ven, nato dolij do maksimuma. To bi moralo bi to.
Sicer iz glave točno ne vem, ampak v tale motor bi moralo iti na suho 4.5 l hladilne tekočine, ker pa ne dobiš vse vode ven, je normalno da gre notri malo manj kot 4 litre. Če imaš kje rave, poglej za tem podatkom. |
5.5 je na suho _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lojze Novinec
Pridružen/-a: 21.07. 2011, 23:33 Prispevkov: 8 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: 18 Jan 2013 22:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav. Kapaciteta hladilnega sistema po autodati je 4.8l po rawe podatkih pa 5.5l tako da je sigurno nekje vmes.Ko menjaš antifriz nekaj vode sigurno ostane v sistemu tako da je cca3l kar normalno Kar se tiče pregrevanja pa preveri če si slučajno termostat narobe obrnil.Meni se je to naredilo ko sem menjal počeno ohišje termostata pri 416si ,ko se tudi ni hotel dobro prezračiti in temperatura se je obnašala isto kot pri tebi.Ko sem ga montiral pravilno je pa šlo vse normalno.Upam ,da sem kaj pomagal.
Lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 21 Jan 2013 12:52 Naslov sporočila: |
|
|
Ziher je nekaj s termostatom narobe al si pa slabo prezraču. Prezračiš tudi tako, da motor dela do delovne temperatue oziroma dokler ne zraste nivo pri odprti posodi nato ugasneš in malo počakaš. To parkrat ponoviš pa je.
Če je preveč zraka v cevi pred termostatom ti ga ne more odpret! _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miroB Novinec
Pridružen/-a: 17.01. 2013, 14:38 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 21 Jan 2013 23:24 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za nasvete, ta vikend nismo nič šraufali. Kako obrniti termostat sva s kolegom posebej pazila, obrnila sva ga isto kot je bil, ne spomnim se več kako. Ali se kdo spomni(ve) iz glave v katero smer mora biti obrnjena vzmet na termostatu, proti pumpi, ali pa kontra, možno da so kaki "mojstri" kaj zabluzili...
Slišal, da je še vedno možno, da je zaštopan hladilnik - majhne cevi v njem - probali ga bomo spucati z vodo in sodo bikarbono.
Z kolegom sva tudi razmišljala, da bi odrezala središčni del termostata in bi anifriz imel prosto pot - no to je zadnja možnost....
nov pokrov raztezne posode pa se več ne da dobiti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 21 Jan 2013 23:33 Naslov sporočila: |
|
|
miroB je napisal/a: |
nov pokrov raztezne posode pa se več ne da dobiti |
Jaz vidim, da ga pri Rimmerbros imajo:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001099
del pod številko 15, stane pa nekaj manj kot 6 EUR. Prav gotovo se ga najde tudi na Ebay-u. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|