Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Ali je to modifikacijo številka 1, dolžine centralnega zaklepanja že kdo naredil in kako se obnese, koliko dalj stran prime gumb? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 15:04 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | h4ck je napisal/a: | Ja zamenjal ta termostat + tisti dihtungo.. ni druga. Pa še ena zadeva, komplet vode v sistemu je 3l? Tak da si zgubil ogromno !
Najbolje preverit, kje ti spusca pa tisto zamenjat.
p.s : Tu imaš kako povečati domet daljinca :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=15667 |
Si prepričan da smao 3L? Že moj 1.4 ima vode 4.5L, kar je še vedno malo. Megane 1.6 ta stra ima 6.2L hladilne, novi megane pa 6.8L tako da 3L je zeloooo premalo. |
Mas prav, sem se zmoto pri cifrah.. 6l je oz 6.2l , je pa vseeno 1.5l dosti.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 15:15 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sem šel preverit v RAVE CD, 1.8 L ima 6,2litra hladilne, 2.0 in 2.5 L (KV6 serija) pa imata 7,5litra hladilne, 2.0 L diesel pa celo 8,2L. Vrednosti volumna hladilne v sistemu so "fill from dry". LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
@Josip Broz
po mje imaš tristopenjski ventilator, ki nima rezistorja, pri prižgani klimi ti mora ventilator delati ves čas, kakorkoli vmes ugaša, to pomeni, da ena stopnja ne dela. Najbolje je nabavit nov dvostopenjski motorček od uporabnika Jules iz VB, tistega za diesel motor, ki ima že tudi močnejši upor. Zadeva je plug and play, po moje najboljša možna rešitev. p tudi ne pretirano draga. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 01 Sep 2011 00:23 Naslov sporočila: |
|
|
Sigor je napisal/a: | @Josip Broz
po mje imaš tristopenjski ventilator, ki nima rezistorja, pri prižgani klimi ti mora ventilator delati ves čas, kakorkoli vmes ugaša, to pomeni, da ena stopnja ne dela. Najbolje je nabavit nov dvostopenjski motorček od uporabnika Jules iz VB, tistega za diesel motor, ki ima že tudi močnejši upor. Zadeva je plug and play, po moje najboljša možna rešitev. p tudi ne pretirano draga. |
Danes sem preveril in ugotovil, da IMAM rezistor. Sedaj moram malo bolj podrobno še analizirati delovanje ventilatorja, pa da si zapišem vse simptome. Potem bo pa najverjetneje treba naročiti rezistor.
Oz. glede na prihajajoče temperature in zimo, počakati s tem do naslednje pomladi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 01 Sep 2011 06:46 Naslov sporočila: |
|
|
Rezistor se itak vidi, če ga imaš, to je relativno lahko preveriti. Me pa malo čudi glede na letnik, bi predvideval, da imaš enako kot jaz 3-stopenjski motorček.
Ampak če je tako, je še najlažje zamenjat ta rezistor, le glej, da boš pri Julesu naročil tistega zlatega. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 01 Sep 2011 09:03 Naslov sporočila: |
|
|
Resistor je napoti k meni domov, tako da vam javim ali deluje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 03 Apr 2012 21:21 Naslov sporočila: |
|
|
Tega dobavitelja ne poznam, feedback ima dober. Jules je pa preverjen.
Josip Broz, imaš ti rezistor in s tem ventilator na dve hitrosti?
Jaz imam prav gotovo tristopenjskega. In zaenkrat še dela. Bo pa treba razmišljat enkrat v bodoče o menjavi za tega dvostopenjskega z zlatim rezistorjem. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 03 Apr 2012 21:34 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam sigurno rezistor, se ga vidi skozi lopatice. Glede na letnik (2000) bi moral biti tri stopenjski brez rezistorja. Ampak, po moje je prejšnji lastnik že kakšno modifikacijo naredil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 03 Apr 2012 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
Ta na linku je čisto isti oz. pravi, tako da ga kar naroči. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 06:00 Naslov sporočila: |
|
|
Če kdo ve upornosti in moči (en je 100w) potem lahko upore naročite v Sloveniji, jih bi gotovo dobilil. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
Tako je, take upore se da naročiti v večina trgovin z elektroniko pa še trikrat cenejši bo.
Tudi jaz se moram enkrat lotit tega posega. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 05:59 Naslov sporočila: |
|
|
Stanley povej ko boš to delal, boš to delal preventivno ali kako veš kdaj je treba, jaz bi tudi:) LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ja pri men niski obrati ne delajo tako, da sumim ta upor ali pa kak rele. Ja zdele bo kmal treba to zamenjat.
Visoki obrati mi pa delajo, ko vklopim klimo.
Ne vem se moram enkrat lotit in vse skupej malo zmerit z multimetrom.
Razmišljam pa tudi, da bi napravu mehki zagon z MOS-FETI, da se v 15 sekundah zvrti iz 0 do željenih obratov.
Pa še ventilator ne bi nikoli šel k vragu.
Al bom dal pa kar malo močnejši upor pa bo mir. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|