Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bamby Novinec
Pridružen/-a: 23.03. 2012, 17:48 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 23 Mar 2012 18:37 Naslov sporočila: nakup prve 75ke |
|
|
Pozdravljeni. Nov sem na forumu in sem se odločil, da si kupim enga Roverja, ker je en avto pri familiji premalo. Seveda mi je najbolj všeč 75.
no zanima me, kaj menite o teh dveh avtih in na kaj naj bom pozoren pri tej motorizaciji. Saj bi kupil dizla, pa imam zeeloo slabe izkušnje z dizli, saj sm pravkar odštel 1600€ za veliki servis+turbina ki jo je razneslo na našem Renault Scenicu. Hvala že vnaprej.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5427525&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5554326&show=1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 23 Mar 2012 20:10 Naslov sporočila: Re: nakup prve 75ke |
|
|
bamby je napisal/a: | Pozdravljeni. Nov sem na forumu in sem se odločil, da si kupim enga Roverja, ker je en avto pri familiji premalo. Seveda mi je najbolj všeč 75.
no zanima me, kaj menite o teh dveh avtih in na kaj naj bom pozoren pri tej motorizaciji. Saj bi kupil dizla, pa imam zeeloo slabe izkušnje z dizli, saj sm pravkar odštel 1600€ za veliki servis+turbina ki jo je razneslo na našem Renault Scenicu. Hvala že vnaprej.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5427525&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5554326&show=1 |
1.8 zna it kako tesnilo glave, drugače pa za moje pojme 1.8 občutno podhranjen motor za tak avto.
P.S. Kater scenic (letnik in motor) ter kak servisni interval ste delali ter kje je bil avto vožen (kratke relacije ali daljše - št. km na leto)? _________________
Nazadnje urejal/a Badzo 24 Mar 2012 15:17; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 23 Mar 2012 21:51 Naslov sporočila: |
|
|
Tale 2.0 iz linka ima veliko več opreme,je pa tud drag velili servis na tem motorju.
Sam pač navijam za dizle, ki so ob primernem, predvsem pa rednem vzdrževanju, avti z malo stroški. Je pa odločitev seveda tvoja.
Znano je, da nekateri Renaultovi dizli niso bili najboljši, zato ta primerjava ni najbolj na mestu. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 24 Mar 2012 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
Sigor je napisal/a: |
Znano je, da nekateri Renaultovi dizli niso bili najboljši, zato ta primerjava ni najbolj na mestu. |
Hehe, tudi roverjevi bencinarji so znali biti zabavni
Tudi znano je, da se ljudje napačno odločajo za nakup dizla (kratke vožnje) prav tako je znano za te zlovešče renojeve dizle da so delali bp, če si jim servisni interval zmanjšal iz 30k km na 20k km.. Čisto enako kot pri roverju - tesnilo je spihalo precej raje na motorju, ki je bil mrzel v višjih obratih..
Zato sem pa goraj prašal kater scenic in na koliko km so delali servis itd. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 24 Mar 2012 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
Pa si upaš kupit poceni roverja? Jaz bi osebno dobro preveril oba dva. Drugače pa z dobrim dizlom ne boš nič zgrešil, niti z dobrim v6 motorjem ne.
Pri 1.8 pa maš min. riziko ob primerni kontroli hladnilne in ostalem, je lahko odličen motor.
Čisto odvisno zakaj rabiš, je pa na a.net n diesel za 4200 z lepo opremo in lepo zgleda opremljen.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 24 Mar 2012 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
Bi pa še jaz eno rekel no. Če že kupuješ ti ne bom nič odsvetoval, ker je vsak motor po svoje OK odvisno za kaj boš avto uporabljal.
Sam imam 1.8i 120KM in sem z njim zelo zadovoljen . Tesnilo glave sem res menjal ampak brez potrebe, ker sem poslušal prepametne mehanike. Ampak to je par sto evrov stroška za izbolšano verzijo tesnila in bo Ok. Servis je poceni, ranga enega Cliota , poraba od 7 litrov pa naprej.
Res, da ne potegne nevem kako ampak še vedno čist OK za lepo elegantno vožnjo kot se za ta avtomobil spodobi
Ja zdej, ko je bencin tako drag ti priporočam kar dizla. Vse o dizlu pa povprašaj @Sigorja.
Ugoden nakup. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 25 Mar 2012 00:28 Naslov sporočila: |
|
|
O dizlu pa res samo vse dobro. Sem že ne vem kolikokrat napisal, gre za avto z zelo nizkimi stroški vzdrževanja v kolkor je to vzdrževanje redno. Avto se pa ob gentlemanski vožnji oddolži z nizko porabo.
Je bilo pa na tem forumu že tudi večkrat omenjeno, da 75-ka pač ni avto za dirkanje pa ne glede na to, kateri motor ima. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bamby Novinec
Pridružen/-a: 23.03. 2012, 17:48 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 25 Mar 2012 02:39 Naslov sporočila: |
|
|
@badzo...renault je 2004 in mi je razneslo turbino po 2 mesecih ko smo ga kupili. tako, da niti ni relevantno kako je bil vožen. Drgač pa vozim precej 'gentelmensko' saj sem se nadivjal ko sm bil mlajši, km pa delam tam nekje 15000 na leto.
ja, sm se kar odloču, da bom raj dizla vzel, no še raje bi V6 benzinca saj imam možnost ga predelat na plin za razmeroma ugodno ceno.
no fantje še enkrat hvala za pomoč pri odločitvi, bom iskal naprej in upam, da dobim kakeka fejst Roverčka v kratkem.
@sigor ja ta 2.0 me je seveda bolj mikal, ampak mi je sumljivo nizka cena.
Pa še to: opažam, da so na 75kah v večini motne stekla prednjih luči in me zanima, ali so tak 'stil', ali so pač motne od starosti in se jih da spolirat?
kako se vam pa zdi tale?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5854498&show=1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 25 Mar 2012 07:44 Naslov sporočila: |
|
|
Tale zgleda dobro, cena se pa meni zdi ugodna. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 25 Mar 2012 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
Ja luči so take zaradi starosti in se jih da spolirat. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 25 Mar 2012 21:51 Naslov sporočila: |
|
|
bamby je napisal/a: | @badzo...renault je 2004 in mi je razneslo turbino po 2 mesecih ko smo ga kupili. tako, da niti ni relevantno kako je bil vožen. Drgač pa vozim precej 'gentelmensko' saj sem se nadivjal ko sm bil mlajši, km pa delam tam nekje 15000 na leto.
ja, sm se kar odloču, da bom raj dizla vzel, no še raje bi V6 benzinca saj imam možnost ga predelat na plin za razmeroma ugodno ceno.
no fantje še enkrat hvala za pomoč pri odločitvi, bom iskal naprej in upam, da dobim kakeka fejst Roverčka v kratkem.
|
Tu seveda JE RELAVANTNO kako je bil vožen Prav tako je relaantno na koliko km se je delal servisni interval. Če je bil mrzel gnan in po dinamični vožnji avto takoj ugasnjen, je trpela ravno tista mala jebica, ki je odletela in povzročila pri tebi kaos Sicer ni relavantno kako si ga vozil ti, ampak kako je bil vožen v času lastništva pred tabo! Lahko pa sedaj sam uplivaš močno na novo turbino. Pa še to: tale scenic ima predpisan interval 30000km, zmanjšaj ga na 15-20k km. Gre pa za 1.5dCija ane? _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bamby Novinec
Pridružen/-a: 23.03. 2012, 17:48 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 25 Mar 2012 23:19 Naslov sporočila: |
|
|
Pa še to: tale scenic ima predpisan interval 30000km, zmanjšaj ga na 15-20k km. Gre pa za 1.5dCija ane?[/quote]
ne, gre za 1.9dCi. ja vem, da je blo važno kako je bil vožen pred mano. sem se pač nadrsal. sam sicer znam delat z turbinci in vem katere so šibke točke turbo polnilnikov. na žalost dnarja za nov avto ni, zato pa obstaja vedno tveganje kupovat rabljenega turbodizla, ali turbobenzinca. je pa en poseben užitek vozit turbodizla saj navora res ne primankuje in je za umirjeno vožnjo idealen motor. mislim da se idealno poda takim limuzinam kot je 75ka. no tudi kakšen V6 ne bi smel bit napačen. še posebej če bi bil avtomatik.
mi je pa sorodnik iz Italije namignil za enga ZTja '04 letnik-dizla z ogromno opreme. pa še lastnika pozna in pozna celotno zgodovino avta.
ga bomo šli pogledat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 26 Mar 2012 08:51 Naslov sporočila: |
|
|
bamby je napisal/a: | Pa še to: tale scenic ima predpisan interval 30000km, zmanjšaj ga na 15-20k km. Gre pa za 1.5dCija ane? |
ne, gre za 1.9dCi. ja vem, da je blo važno kako je bil vožen pred mano. sem se pač nadrsal. sam sicer znam delat z turbinci in vem katere so šibke točke turbo polnilnikov. na žalost dnarja za nov avto ni, zato pa obstaja vedno tveganje kupovat rabljenega turbodizla, ali turbobenzinca. je pa en poseben užitek vozit turbodizla saj navora res ne primankuje in je za umirjeno vožnjo idealen motor. mislim da se idealno poda takim limuzinam kot je 75ka. no tudi kakšen V6 ne bi smel bit napačen. še posebej če bi bil avtomatik.
mi je pa sorodnik iz Italije namignil za enga ZTja '04 letnik-dizla z ogromno opreme. pa še lastnika pozna in pozna celotno zgodovino avta.
ga bomo šli pogledat.[/quote]
Zanimivo, ker ravno 1.9 niso bili problematični. Al ga noben ni pazil al ga je pa vozila ženska (ta drugo je hec)
Kar se tiče pa ravoerjev - velja nekako nasplošno pa še to pravilo včasih zataji - ne kupuj najcenejšega oz. dobro se pozanimaj o avtu. Ker dober rover bo delal, slab in mogoče navidezno poceni v začetku je pa jama brez dna.
Pri 75ki bi skoraj sigurno vzel (če delaš vsaj malo relacije) 2.0 dizla, ki je tako ali tako BMWjev in mislim da nekih resnih zadev ni (razen tisti ventilatorji in podobne drobnarije). _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bamby Novinec
Pridružen/-a: 23.03. 2012, 17:48 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 26 Mar 2012 12:17 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo, ker ravno 1.9 niso bili problematični. Al ga noben ni pazil al ga je pa vozila ženska (ta drugo je hec)
hec gor al dol, ampak ga je res ženska vozila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 27 Mar 2012 09:38 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko pogledaš tudi malo na nemški oz. avstrijski trg, definitivno pa ne iskat cenejših modelov 75ke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|