Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 30 Nov 2009 07:32 Naslov sporočila: rover ugasnil??? |
|
|
Imam 416Si. Med vožnjo je avto pocukal,prižgale so se nekatere lučke, tudi rdeča za akumulator in avto se je ugasnil. Ne morem ga več vžgati. Akumulator dober, saj ob verglanju lepo vrti. Razdelilna kapa vredu,svečke dajo močno iskro. Premeril vse varovalke. Ne vem več kaj narediti. Mogoče kdo ve, kaj bi bil še možen vzrok? LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 30 Nov 2009 08:58 Naslov sporočila: |
|
|
mogoče ti ga je zalila voda
za 400 model nimam izkušenj ampak pri 200 ko sem se peljal sem zapeljal v veeliko lužo in čez 3-4 sekunde mi je avto vgasnil sredi prometne konice v centru maribora
snel sem razdelilne kable, jih malce prepihal 8kolikor sem dobil zraka v sebe)
nataknil nmazaj pa kljub temu ni hotel vžgati
potem sem nasprejal v sesalni kolektor start sprej in je vžgal tofda potem spet strokiral in vgasnil, tako mi ni preostalo drugega kot da sem se vsedel v avto ker zunaj je lilo kot iz škafa, počakal 10 minut in ga zaverglal
... vžgal je kot da nič ni bilo _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 30 Nov 2009 09:00 Naslov sporočila: |
|
|
preveri še tipalo na gredi, mogoče je kabel fuč in mu ne da podatkov koliko vrtljajev se motor vrti in tako ne mora računalnik zabeležiti koliko bencina naj vbrizga
tipalo pa se nahaja spodaj zraven karterja, isto izgleda kot senzor za abs
drugače pa nevem kaj bi naj bilo
razen ..... (filter za gorivo) _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 30 Nov 2009 10:01 Naslov sporočila: |
|
|
Prvo probaj preverit ce ti dela bencin pumpa, ko daš kontakt poslušaj če zacvili zadaj kaj v keslu, če to dela bi ti predlagal da preveriš vbrizgalne šobe, enostavno jih vse 4 pobereš ven in verglaš in boš videl če ni katera v okvari. če je vse to ok pa javi pa ti naprej povem kako in kaj. Ker po moje bo tu kaj z dovodom goriva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 30 Nov 2009 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Aja daj še poglej če dobi avto iskro na svečke lahko je že tu kak majhen problem. Pa približno veš katere lučke so se ti prižgale in a so se ti prižgale veliko prej ko ti je avto ugasnil al malo prej. Lučka za akumulator se ti je pa pržgala zato ker ko padejo obrati pod neke obrate ki so potrebni za delovanje alternatorja posveti lučka ko pa ugasne pa tak in ta sveti.
Sprobaj te tri stvari ptvo mal pregledat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 30 Nov 2009 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
Sprobal sem vse to, a ni niti malo znakov o tem, da bi motor vžgal. Sem odklopil stikalo na gredi, a ga nisem upal brikati, da ne bi kaj pokvaril računalnika. Peljal sem ga k mehaniku, ki sumi da je lahko napaka na stuikalu na gredi kot ste mi namignili. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 01 Dec 2009 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
če je stikalo na gredi ga narahlo odvij in odklopi od elektrike, potem ga na magnetni strani počisti z bencinom ali pa reiningerjem, pošpricaj konektorje, preglej če je kje poškodovana izolacija kabla in probaj izolirati(za silo, da vidiš ali je res to)
brikati kabla????
nikoli in nikdar
to je signalni kabel ki nesme biti nikoli brikan ali štuklan saj pretvarja zelo šibke signele elektrike, ki pa se popačijo na vsakršni oviri in potem podajo napačne informacije do računalnika, ta pa seveda naredi kar pač dobi podano (manj ali več zmesi goriva z zrakom, nepravilni obrati mortorja, zaganjanje motorja v prostem teku,,,,)
saj boš rešil, do sedaj smo vse pa čeprav smo avto prodali _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 07 Dec 2009 13:24 Naslov sporočila: |
|
|
Napaka locirana.
Mehanik mi je zamenjal vžigalno tuljavo in avto je vžgal. Menda, da je regucija v tuljavi crknila in ni bil oiskre pravi trenutek? LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 07 Dec 2009 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
super
pa je spet en več na cesti _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 07 Dec 2009 13:59 Naslov sporočila: |
|
|
Fajn da si porihtal. Zaj pa spet gasa |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 27 Jul 2010 23:09 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
@Lisac a ti je avto kdaj prej cukal pri speljevanju v klanec ali, da si se peljal in na hitro pohodil gas.
No men to dela tudi v prostem teku samo, če ga obremenim s klimo. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 05:54 Naslov sporočila: |
|
|
stanley je napisal/a: | Pozdravljeni.
@Lisac a ti je avto kdaj prej cukal pri speljevanju v klanec ali, da si se peljal in na hitro pohodil gas.
No men to dela tudi v prostem teku samo, če ga obremenim s klimo. |
Zdravo Stanley. Glej, meni avto ni in ne cuka pri speljevanju v klanec, pocuka le npr. če imam v 2. prestavi in manj kot 1500 obr. in pritisnem gas ja, kar je za ta model normalno, saj je ta serija motrjev narejena za vožnjo na višjih obratih, kjer sam še nikoli nisem zasledil teh problemov. Če pa vklopiš klimo pa je normalno da avto cukne, saj obremeniš sistem. Upam da ti je moj odgovor kaj pomagal. Vprašanje ali imaš ti mogoče kako nalepko Rover klub ali forum,... za zadnje steklo. LP
Lisac |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 15 Sep 2010 22:35 Naslov sporočila: |
|
|
stanley je napisal/a: | Pozdravljeni.
@Lisac a ti je avto kdaj prej cukal pri speljevanju v klanec ali, da si se peljal in na hitro pohodil gas.
No men to dela tudi v prostem teku samo, če ga obremenim s klimo. |
Probaj zamenjat kable za svečke, pa še prej poglej a so svečke še OK. Meni je cukalo pri novih svečkah in kablih (bošovi) in sem zamenjal kable za neke iz Anglije, ki so bili kar dragi a sedaj avto ne cuka več. _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 17 Sep 2010 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
No da še jz nekaj dodam. Men je za mojega bivšega roverja dal nove svečke ki so bile predpisane za ta motor, in jz lepo pridem domov svečke našraufam notr in avto cuka. Pred tem je cukal samo če sm ga orng pohodil v malih obratih, to pa zato ker ga dobesedno zalije ampak tudi to ni bilo vedno ampak občasno ko še motor ni bil dovolj segret. No in jz mu nesem svečke nazaj in sva ugotovila da nimajo toplotne vrednosti prave nakar mi je dal druge svečke in je avto lepo laufal. Svečke so imele oznako K16 pa še neki. Tak da so lahka sam svečke. Lahko pa cuka tudi zaradi rotorja ki daje iskor na kable ali zarad kablov al pa zarad zamašenga filtra za bencin, računalnika,.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 18 Sep 2010 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Rover 75 1.8 nima rotorja ampak ima senzorje in elektroniko za krmiljenje vžigalnih tuljav.
Če se motim naj me gdo popravi. Bom enkrat tud svečke zamenal. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|