Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 16 Jan 2012 19:25 Naslov sporočila: Cukanje krmila v levo ?!? |
|
|
Pa smo spet tam.
Pred kratkim, lih pred silvestrovim (ma prow takrat ki ni treba), je krmilo začelo med vožnjo pocukovati v levo?? Najbolj je cukalo ko sem ga obračal v desno, nato je začelo še, ko je bilo poravnano in nato je začelo še nekaj ropotat (kot da bi se kakšen del rahlo ali popolnoma odšravfal)?
Na levem kolesu imam že nekaj časa počeno manšeto (zaščitno gumo) od zgloba kolesa.
Pred nekaj dnevi sem pogledal kako bi zamenjal manšeto in malo prekontroliral obe kolesi, pa nisem odkril nič konkretno čudnega, edino kolo s počeno manšeto se malo težje obrača. Z avtom sem naredil en manjši lokalni tour in krmilo ni cukalo, niti ni nič ropotalo??
Vprašanja:
- ali je možno, da je to ratalo zaradi počene manšete?
- ali treba zamenjat samo manšeto ali tudi zglob?
- na internetu sem videl da treba menjat, kar cel del, ali je to res?
Bom iskoristu še za en drug problem; včasih mi avto gasira kar brezveze, najbolj ko menjam iz 3. v 2. in v 2. brzini. To se zadnje čase dogaja bolj pogosto.
Za zdaj je to vse, hvala. _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 16 Jan 2012 21:05 Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno je na tisti strani kjer je počena manšeta uničen homokinetičen zglob. Ta se uniči zato, ker skozi strgano manšeto pride notri voda, kamenčki in svinarija, ki uniči zglob. Zato je manšeto najbolje zamenat takoj ko vidiš, da je strgana. Verjetno je treba zdaj menjat manšeto in zglob, ter vse skupaj zadelat z mastjo.
O tistem nabijanju obratov mislim, da smo že veliko pisali, verjetno je motorček prostega teka ali pa zapacana loputa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 16 Jan 2012 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
aston je napisal/a: | Verjetno je na tisti strani kjer je počena manšeta uničen homokinetičen zglob. Ta se uniči zato, ker skozi strgano manšeto pride notri voda, kamenčki in svinarija, ki uniči zglob. Zato je manšeto najbolje zamenat takoj ko vidiš, da je strgana. Verjetno je treba zdaj menjat manšeto in zglob, ter vse skupaj zadelat z mastjo.
O tistem nabijanju obratov mislim, da smo že veliko pisali, verjetno je motorček prostega teka ali pa zapacana loputa. |
Jap tako je. Manšeta stane celih 8eur, dela pa ni ravno malo - treba je kar razkopat. Ampak če predolgo čakaš zjebeš HK zglob.
Probaj dobit kje rabljenega.
Tisto je pa standard, pusti in vozi.. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 14:39 Naslov sporočila: |
|
|
Se pravi zamenjat HK zglob
Me ne mika niti malo še - je zunaj. A po zamenjavi treba it na optiko? _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mikla Uporabnik
Pridružen/-a: 01.01. 2012, 18:52 Prispevkov: 34
|
Objavljeno: 18 Jan 2012 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
Po menjavi ti ni treba it na optiko.Če si sam že kaj popravljal se loti sam drugače se raj ne loti da ti kakšen segerjev nebo v menjalniku ostal, ker pol bo pa res dela
Mehanik ti nebi smel računati več kot 1 ure za vse skupaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|