Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 22 Okt 2011 22:39 Naslov sporočila: |
|
|
No bi še jaz kako rekel na to temo, saj sem imel tudi jaz probleme s tem.
Zadeva je taka, da se mora obvezno prezračit cel sistem enako kot pri zavorah in šele potem odklopit cilindre. Če je spodnji fuč itak ni olja ampak je cel sistem pomešan z zrakom.
@H4ck, če ti takrat niso prezračili so ti naredili veliko škodo, saj si imel ves čas zračni mehur v sistemu, ki ti je počasi uničeval cilindre.
Jaz sem tud menjal pa imam isti problem kot ti.
Mesec in pol nazaj po enem letu menjave mi je sklopka spet padla not in sem čutil, da je notri zrak pa tudi pedal postane mehak. Ko sem komaj še prestavljal mi je kolega prezračil s tistim sistemom za zavore.
Srečo sva imela, da je pasal zamašek na tisto ekspanzijo master cilindra.
No, nastavil je zamašek na masterja, prezračevalni sistem na 0,5bara, spustil zavorno tekočino (DOT4) in odvil prezračevalni vijak na slave cilindru. Ven je pritekel olje pomešan z zrakom. To je naredil dvakrat in sklopka je bila taka kot mora bit.
To naredi nemudoma, da ne uničiš slave cilindra. Vsi drugi poskusi prezračevanja so brez veze, saj nikakor ne moreš prezračit, če pumpaš pedal. Tlak lahko nastaviš tudi manj več pa nikakor ne!!!!
No tisti, ki imate trdo sklopko ste lahko veseli, da nimate problemov s tem, saj to je skoraj eden dražjih popravil, če moraš to vse skupaj zamenjat _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 22 Okt 2011 23:16 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo,
danes je glih bil avto na servisu in je res bil zrak noter, v 1. in 2. prezračevanju je bil zrak+ olje(zrak se je prav slišal) v 3. in 4. poskusu pa samo olje, nato so še dolilo olje da je polno in je pedal taki kot mora bit - trd in lepo pretikanje.
Upam da bo zdaj mir. Smo pa preverli in na mojo sreco še za 1x ne teče z nobenega cilindra(upam da bo tako ostalo).
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 28 Okt 2011 23:09 Naslov sporočila: |
|
|
No da še povem kaj se je meni dogajalo .. niti en servis na Ptuju nima te naprave za prezrećevat sklopke , zato sem bil primoran naročit svojo in sicer :
http://www.ebay.co.uk/itm/310294767119?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Naročil in plačal v torek , prispelo danes - Verjetno hitreje kot v Sloveniji.
No sem pa uspel sam prezračit sklopko in sicer , prvo izberes pravilen nastavek (jih je 6 na voljo) , odstranis pokrovcek z master cilindra , napolnil posodo polno z DOT4 zavornim oljem, nato odvijes ventil za prezračevanje, priklopiš cev za olje in eno posodo kam bo iztekalo , ter posodica še ima eno cev za pritisk ,katero priklopis na rezervno gumo(pritisk 0,5 bara do 1 bar). V izhodu je bilo precej mehurčkov, skozi sistem je šlo cca 0,5l olja in je dejansko prezračeno in zamenjano. Po tem odstranis vse to , zapres ventil in das nazaj pokrovček + tisto gumo ki izgleda kot kondom ? Nato sam še preveriš če je polno olja v posodi in vse skupaj zapreš.
Idejo za vse to pa sem dobil na forumu : http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=89871&highlight=bleed+clutch |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|