Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
karakok Novinec
Pridružen/-a: 07.09. 2011, 21:24 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 07 Sep 2011 21:58 Naslov sporočila: cuka pri nizkih obratih |
|
|
živjo
imam rover 200 vi(vvc)
pri nizkih obratih, do 1600 rpm, avto cuka, nad 1600 rpm pa dela uredu.
Ble so menjane svečke, vžigni kabli, činšpule. Kompresija je uredu in injektorji dobro špricajo bencin.
kaj bi lahko blo narobe? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 07 Sep 2011 22:08 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen na forumu
So v avtu ustrezne svečke? Zamenjaj še filter goriva. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 00:59 Naslov sporočila: |
|
|
Kdaj ti pa cuka in v katerih prestavah? _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karakok Novinec
Pridružen/-a: 07.09. 2011, 21:24 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
svečke so primerne.
Cuka pa v vseh prestavah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 08 Sep 2011 22:38 Naslov sporočila: |
|
|
karakok je napisal/a: | svečke so primerne.
Cuka pa v vseh prestavah. |
To cukanje zgleda ko spustiš ali pa ko dodaš gas (pač avto pocuka oz potrese) ali cuka pod določenimi obrati ko imaš konstanto pritisnjen gas (če odštejem 1. prestavo, ker v 1. vedno cuka pod 1500 obrati če imaš konstanto pritisnjen gas)? _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karakok Novinec
Pridružen/-a: 07.09. 2011, 21:24 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 12 Sep 2011 16:52 Naslov sporočila: |
|
|
cuka ko dodas gas ful cudno je |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 12 Sep 2011 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
karakok je napisal/a: | cuka ko dodas gas ful cudno je |
To drugače izrazito dela v prvi pod 1600-1700 obrati ko pelješ pa dodaš ali pa odvzameš gas. V ostalih prestavah pa mi vedno pocukako dodam ali sustim gas pri nižjih obratih.
Ne vem, sicer ne bom za 100% trdil, ampak verjetno je s tvojim avtom vse ok. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karakok Novinec
Pridružen/-a: 07.09. 2011, 21:24 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 12 Sep 2011 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
ma pri vsaki predstavi cuka smao en cuka ko gres iz 1800 naprej, ful cudno je drugace ko dam en kabel od svecke ven pri dveh cilindrih s enic ne spremeni zvok pa svecka je tudi ful suha kot da ne pride bencin zraven cinspulo oz vzigalne tuljave sem menjal zdej pa ne vem kaj bi se |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 14 Sep 2011 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
Probaj šlatat kable za svečke pri vžganem motorju in če bo takrat ko jih šlataš kaj pocuknilo pomeni ,da so ali kabli zanič ali pa ti ne dobro sedejo na svečke. _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karakok Novinec
Pridružen/-a: 07.09. 2011, 21:24 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 28 Sep 2011 18:33 Naslov sporočila: vi se vedno cuka |
|
|
s evedno cuka menjal sem svecke in tudi kalbi pa nic iz teg ako ap dam kabli starn iz 3 pa 4 nic se ne spremeni zvok |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 28 Sep 2011 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
A iskra je na 3. in 4. svečki? Če je ni je napaka vžigalni tuljavi. Če pa je iskra bi jaz, pogledal injektorja in rele računalnika, ki odpira injektorje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karakok Novinec
Pridružen/-a: 07.09. 2011, 21:24 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 28 Sep 2011 21:44 Naslov sporočila: vi |
|
|
ma pri vseh sveckah je mocna iskra, samo pri 3 in 4 ce izklopim svecko nic se ne spremeni zvok vzigalne tuljave obe sem ze menjal, cudno je edino kar me obstaja je se ga priklopit na kak dober racunalnik ce bo kej pokazal ker ko sme ga zadnic priklopil je bil tak navadni laptop da sploh nisi ga mogel vklopiti na racunalnik c eje bil ugasnen motor, to meni nic ne pomaga ko jaz rabim vedet zakaj ko je prizgan samo 2 cilindra laufata
pa tudi pri tistih ko ne laufa je svecka tak suha kot da ne bi prisel bencin, amapk sem probal pa na vseh 4 sprica bencin enakomerno , res cudno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 28 Sep 2011 22:18 Naslov sporočila: Re: vi |
|
|
karakok je napisal/a: | ma pri vseh sveckah je mocna iskra, samo pri 3 in 4 ce izklopim svecko nic se ne spremeni zvok vzigalne tuljave obe sem ze menjal, cudno je edino kar me obstaja je se ga priklopit na kak dober racunalnik ce bo kej pokazal ker ko sme ga zadnic priklopil je bil tak navadni laptop da sploh nisi ga mogel vklopiti na racunalnik c eje bil ugasnen motor, to meni nic ne pomaga ko jaz rabim vedet zakaj ko je prizgan samo 2 cilindra laufata
pa tudi pri tistih ko ne laufa je svecka tak suha kot da ne bi prisel bencin, amapk sem probal pa na vseh 4 sprica bencin enakomerno , res cudno |
Hm
Po pravici povedano te ne razumem najbolje kaj hočeš povedat,.. Probaj malo bolj slovnično pisat. Če te prav razumem, si priklopil na računalnik, ki je dajal podatke samo, ko si imel prižgan motor. To je dokaj normalno, nekateri podatki se izpišejo, ko daš kontakt drugi ko prižgeš motor. Je pa zelo čudno, da iskro imaš, bencin tudi, kot praviš (kako si to preveril, so dal dol injektor in pogledal če šprica?) eksplozije pa ne. Ne vem, če imaš res iskro in bencin kaj sploh še ostane? Napačno odpiranje ventilov mogoče? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karakok Novinec
Pridružen/-a: 07.09. 2011, 21:24 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 29 Sep 2011 05:33 Naslov sporočila: vi |
|
|
jp potreboval bi kak boljsi racunalnik da bi sej neki pokazal ko je prizgan motor od avta, drugace pa sem dal dol pa videl ce sprica enakomerno, trenutno delam na terenu in nimam nic casa da bi ga kam peljal upam da bom lahko v soboto, drugace sem zmeril kompresijo in je v redu v vseh cilindrih, eden je pravil da bi bilo mogoce da je luft na dihtungi med dvema cilindroma, samo pol ne bi smel imeti kompresijo v redu a ne? kako pa to ko si pravil da neki rele na racunalnik to bi lahk preveril samo preko racunalnika ali je druga varianta? lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|