Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



ventilator pri vklopu klime je glasen
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Josip Broz
Uporabnik


Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 01:30    Naslov sporočila: ventilator pri vklopu klime je glasen Odgovori s citatom

Kot je že v naslovu povedano, imam problem z ventilatorjem. Ko vklopim klimo, se ventilator vključi takoj na največjo hitrost (brni kot avion) in praktično sploh ne ugasne. No, ugasne za nekaj sekund, potem pa ponovno na juriš.
Kolikor sem razumel na tujih forumih, mi ne dela najnižja stopnja ventilatorja. Imam CDT, letnik 2000, in baje obstajajo ventilatorji s tremi in ventilatorji z dvema stopnjama. Kako naj vem, katerega imam?
A se da to rešiti z rezistorjem?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 08:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No ne vem kaj bi rekel na to ampak zdi se mi, da je res šel resistor.

Mislim, da imajo vsi samo dve stopnji, piše pa v tabeli v neki brošuri za 75-ko.

Tri stopnje ali več narediš z dodatnimi uporovnimi dekadami kar je pa tud brez veze.

Edino kar bi bilo potrebno pri teh ventilatorjih storiti je elektronski krmilnik, ki bi mehko zaganjal ventilator. Če ti vklapla direktno v najvišje obrate je možnost, dati ti stopi krtačke ali zlomi plastični del na osovini. O tej temi se je že veliko pisalo, Tricikel ga je že menjal.

Poglej tisto črno škatlo v kateri so upori in jih zamenjaj z močnejšimi.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 08:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa ga resnično zalaufa takoj na drugi stopnji? Ker meni zalaufa najprej za sekundo ali dve prvo stopnjo potem pa takoj na drugo.

Pa še to: zunaj je bilo zdajle peklensko vroče in je popolnoma normalno da so laufali ventilatorji na ful. Meni jih je izklapljal in dajal na 1. stopnjo šele po kakem kilometru ali dveh vožnje nad 60km/h. Čim sem se ustavil ali pa upočasnil na kakih 40 je hitro znal spet dat turbo varianto.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 11:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nekaj podobnega temu :

http://www.youtube.com/watch?v=ePAToqzIqSo

Opcija je da ne dela senzor temperature hladilne, ko ga izklopis in ce se vzge ventilator je to ok.
Najverjetneje je to upor kriv, upor je viden skozi rezo.

Problem pri meni pa je da ni upora in je dvostopenjski , tako da je treba avto raztavit in pogledat kaj je za en ventilator noter.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip Broz
Uporabnik


Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 20:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Badzo je napisal/a:
Pa ga resnično zalaufa takoj na drugi stopnji? Ker meni zalaufa najprej za sekundo ali dve prvo stopnjo potem pa takoj na drugo.

Pa še to: zunaj je bilo zdajle peklensko vroče in je popolnoma normalno da so laufali ventilatorji na ful. Meni jih je izklapljal in dajal na 1. stopnjo šele po kakem kilometru ali dveh vožnje nad 60km/h. Čim sem se ustavil ali pa upočasnil na kakih 40 je hitro znal spet dat turbo varianto.

Če bolje pomislim, mislim, da imaš kar prav. Začne na nižji hitrosti za kakšno sekundo, potem pa takoj preklopi na višjo. To sem pa opazil že maja, ko še ni bilo take vročine hude. Ventilator vedno na polno, se kar sliši razlika, tudi noter v kabino. Prejšnja leta tega nisem opazil.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip Broz
Uporabnik


Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 20:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

h4ck je napisal/a:
Nekaj podobnega temu :

http://www.youtube.com/watch?v=ePAToqzIqSo

Opcija je da ne dela senzor temperature hladilne, ko ga izklopis in ce se vzge ventilator je to ok.
Najverjetneje je to upor kriv, upor je viden skozi rezo.

Problem pri meni pa je da ni upora in je dvostopenjski , tako da je treba avto raztavit in pogledat kaj je za en ventilator noter.


Ja, nekako tako kot na tvojem posnetku. Čeprav bom še enkrat malo bolj podrobno raziskal. Meni se vseeno zdi, da gre najprej na nižjo brzino in šele potem na višjo. Razen, če je avto že fino razgret, pa zunaj vroče, potem gre pa takoj na full.

Če ne bi delal senzor temperature hladilne tekočine, bi ventilator verjetno vedno delal na full, tudi, če je klima ugasnjena. Ali se motim?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 21:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nevem, tu so opisani kaki ventilatorji obstajajo, njihovo obnasanje ob pokvarjenjem uporo :

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=41898

Jaz bom ta teden narocil upor in ga vgradil tam ko je bil vcasih, smo ugotovili da je prejsni lastnik vezal kar direkt mimo upora in laufa v vseh pogojih na polno. Se ti kar splaca odpret temo na forumu in vprašat.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip Broz
Uporabnik


Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 22:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

h4ck je napisal/a:
Nevem, tu so opisani kaki ventilatorji obstajajo, njihovo obnasanje ob pokvarjenjem uporo :

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=41898

Jaz bom ta teden narocil upor in ga vgradil tam ko je bil vcasih, smo ugotovili da je prejsni lastnik vezal kar direkt mimo upora in laufa v vseh pogojih na polno. Se ti kar splaca odpret temo na forumu in vprašat.


Na tem linku je vse super opisano. Moram samo preveriti, ali imam upor za ventilatorjem ali ne. Če imam upor, to pomeni, da je ventilator dvostopenjski in bo treba naročiti nov upor. S tem bi morala biti zadeva rešena.

Problem bo, če upora ni, kar pomeni, da je ventilator tri stopenjski in rešitev z novim uporom odpade.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 22:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Potem pa najbolje da nabavis to zadevo , preverjena z strani foruma.. prodaja pa jih uporabnik 'Jules', tako kot upore. Jaz sem danes narocil upor od njega, upam da reši zadevo, če ne lahko naredimo group buy Laughing

http://www.ebay.co.uk/itm/COOLING-RADIATOR-FAN-KENLOWE-ROVER-75-ZT-PETROL-MODELS-/190566340064?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D190554932838%252B190554932838%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D2433569092138190857

p.s : Popravljali so tudi 3 stopenjske :

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=45121
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Đasmin
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 27.05. 2011, 23:07
Prispevkov: 197

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 11:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj pa pomeni če se mi avto ''prične'' kuhat, potem pa spet nadaljujem z vožnjo in se ohladi?

mnogokrat se mi je zgodilo še od kar sem prišel z dopusta 2 meseca nazaj, da se vozim in je vse v redu, včasih se pa zgodi da ko se nekje ustavim (npr; semafor...) mi pa za minuto ko se ne premikam kazalček za temp. poskoči z idealne 50% na zadnjo 1/4 in tako ostane dokler ne speljem??? Shocked

Je to mogoče ta omenjeni ''rele'' rezistor, šel po gobe in se zato ne ohlaja pravočasno? Embarassed
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 11:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hm zanimivo, podoben problem je imel moj sosed, njemu pa se vklaplja in izklaplja ventilator na ki dela na polno v roku 20-30 sekund, se mu je pa tudi pregreval + termostat je spucal in je zgubljal hladilno, zato se je tudi pregreval.

Tak da preveri če ti kaj spusca (pokrov motorja dol in se vidi) + preveri ce ti dela pravilno ventilator(ko gre iz idealne sredino je temperatura preko 117 stopinj ! )
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Đasmin
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 27.05. 2011, 23:07
Prispevkov: 197

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 11:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

h4ck je napisal/a:
Hm zanimivo, podoben problem je imel moj sosed, njemu pa se vklaplja in izklaplja ventilator na ki dela na polno v roku 20-30 sekund, se mu je pa tudi pregreval + termostat je spucal in je zgubljal hladilno, zato se je tudi pregreval.

Tak da preveri če ti kaj spusca (pokrov motorja dol in se vidi) + preveri ce ti dela pravilno ventilator(ko gre iz idealne sredino je temperatura preko 117 stopinj ! )


Ja vode mi kar hitro zmanjkuje ker vidim da po dveh tednih jo je šlo skoraj 1.5 litra Shocked

Kaj je pa potem naredil, popravil?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 11:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja zamenjal ta termostat + tisti dihtungo.. ni druga. Pa še ena zadeva, komplet vode v sistemu je 3l? Tak da si zgubil ogromno !

Najbolje preverit, kje ti spusca pa tisto zamenjat.

p.s : Tu imaš kako povečati domet daljinca :

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=15667
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Đasmin
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 27.05. 2011, 23:07
Prispevkov: 197

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 11:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

h4ck je napisal/a:
Ja zamenjal ta termostat + tisti dihtungo.. ni druga. Pa še ena zadeva, komplet vode v sistemu je 3l? Tak da si zgubil ogromno !

Najbolje preverit, kje ti spusca pa tisto zamenjat.

p.s : Tu imaš kako povečati domet daljinca :

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=15667


Tudi meni se je zdelo da je šel tisti pokrovček od tekočine... Crying or Very sad

Termostat je pa to tale zlate barve v zgornjem linku kajne?


P.s: hvala za link za daljinca...sem že sam iskal po njihovem forumu in na žalost našel same preobsežne teme da bi se lotil branja Sad
Tnx še 1x Wink Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 14:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

h4ck je napisal/a:
Ja zamenjal ta termostat + tisti dihtungo.. ni druga. Pa še ena zadeva, komplet vode v sistemu je 3l? Tak da si zgubil ogromno !

Najbolje preverit, kje ti spusca pa tisto zamenjat.

p.s : Tu imaš kako povečati domet daljinca :

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=15667


Si prepričan da smao 3L? Že moj 1.4 ima vode 4.5L, kar je še vedno malo. Megane 1.6 ta stra ima 6.2L hladilne, novi megane pa 6.8L tako da 3L je zeloooo premalo.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group