Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ne žal ni zadostovala nalepka XENON HEADLAMPS ONLY!!! Na enem me sploh ni spustil na progo, na drugem pa vse O.K. do luči potem pa problemi in ni potrdil avta Veliko je odvisno od dneva in ljudi na tehničnih, sam poznam kar nekaj uporabnikov Xenon kita brez pranja, leč, avtomatskega uravnavanja višine itd. Če hočeš imeti Xenonke naj bi imel pranje žarometov, avtomatsko uravnavanje luči in leča obvezno... Ah ja, kar neki! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 15:16 Naslov sporočila: |
|
|
Leča skoraj mora bit, ker navadni žarometi preveč svetijo v zrak, neglede kako imas nastavljene. Leča pa reže svetlobo kjer more. Jaz bom zdaj v kratkem zmontiral lečo+xenon+pranje (visino samodejno ze imam pa me zanima če bo slo skozi tehničnega ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 15:39 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Leča skoraj mora bit, ker navadni žarometi preveč svetijo v zrak, neglede kako imas nastavljene. Leča pa reže svetlobo kjer more. Jaz bom zdaj v kratkem zmontiral lečo+xenon+pranje (visino samodejno ze imam pa me zanima če bo slo skozi tehničnega ) |
Bo. Tudi brez leče bi šlo čez.
Rabiš: pranje in balaste. Leča ni obvezna načeloma. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 18:19 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem no , koliko sem se pozanimal naj bi leča rezala svetlobo lepše. RTI pravi da mora bit leča.. nevem jaz sem jih narocil + lepše so. Je pa res da imas D2S in D2R kite ( leca, navadn ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Nevem no , koliko sem se pozanimal naj bi leča rezala svetlobo lepše. RTI pravi da mora bit leča.. nevem jaz sem jih narocil + lepše so. Je pa res da imas D2S in D2R kite ( leca, navadn ) |
To kar si napisal je vse res. Ampak ni pa obvezna. Reže pa svetlobo precej lepše zato xenon z izpravnimi balasti, motorčki za višino ter lečo nič ne moti.
Pa še lepše zgleda leča _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
Če bi radi imeli vse uradno. Sepravi homologirano. Potrebujete poleg pranja žarometov in avtomatske nastavitve višine snopa luči, še potrdilo o strokovni vgradnji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ja samo glej tak, kater kit pa ima tuv ? Noben ... tako da nevem kaj bi homologiro ? V končni fazi bi lahko nabavil xenon luci , ki mimogrede z projector luci ni razlike ? Kaj pa bi takrat uradno homologiral ? ni logike... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
Najverjetneje res noben, http://www.xenon-kit.si/ ta tip mi je sicer enkrat po telefonu rekel, da ima TUV. Samo jaz mislim da ima samo E certifikat, kar ne bo dosti za homologacijo. A je imel Rover 75 kot dodatno opremo lahko xenon? Če ja, potem lahko daš luči z lečo, pranje žarometov, balaste pa na nek lep način pritrdiš, da zgleda čimbolj orginal, kak servis pa bi ti moral izdat potrdilo o strokovni vgradnji luči,. Pa probaš homologirat.
Pa še ena prigoda z xenon kitom, prijatel ima vgrajen xenon kit in led pozicijske žarnice na motorju, ko je prišel na tehnični pregled, je un najprej gledal luč pol je pa ugasnu luč in gledal samo pozicijske in rekel, gospod vse ok sam led pozicijske pa niso dovoljene in jih boste mogli ven dat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ja seveda je imel rover original xenon, ze v mk1. Sicer obstajale so dvojne luci - original xenon in luc z leco brez xenona. E znak pa imajo vsi, ampak pri nas ne boš nic homologiral z E znakom.
Jaz jih bom vgradil drug tedn, nabavil sem "Projector" luci - luc z leco brez xenona, slim kit 4300k (ga skrijes pod luci in pod odbijac), pranje zarometov + avtomatska nastavitev višine in res ne more nihce vedet ali je original ali ne, tako da se mi zdi da je brezveze homologirat oz probat sploh kaj delat? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Colo Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 19.12. 2010, 18:41 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Pomoje ti nebo noben težil, če maš pranje pa še leče. Samo balaste lepo montiraj, da bo zgledalo čimbolj orginal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Balasti bodo pod odbijacem, tako da jih noben nebo mogel videt. To me ne skrbi, sam ok itq bodo original.. sploh pa kdo ve kaj je original in kaj ni za roverja ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 09:46 Naslov sporočila: |
|
|
Živjo. spet imam eno novo uporabniško izkušnjo pri 75ki. V vzratni prestavi so mi nehale svetiti obe luči, obe žarnice naenkrat tako skoraj ne morata nehati delati, pomerim obe vredu. Na ang. forumu sem zasledil precej napisanega od tega in menda je ta napaka COMMON ISSUE pri 75kah, ne preklaplja stikalo za vzratno pozicijo. Dal sem ga ven in ga prešprical z Krownom, pomeril kontakt, vredu. Prej pa se lahko še prepričaš tako, da na odklopljenem konektorju brikaš (povežeš) pina s kablom, saj ko je stikalo pohojeno je kontakt sklenjen. Svetijo. Montiral sem stikalo nazaj in zadeva spet deluje. Včasih lahko stikalo neha delati, v večini primerov, pa zadošča le to, da se ga očisti. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 15:25 Naslov sporočila: |
|
|
Kje pa se nahaja to stikalo? _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 19:15 Naslov sporočila: |
|
|
Pozicija stikala je menjalnik leva stran. Levo sprednje kolo je potrebno dati dol, potem pa kar daleč notri vidiš stikalo privito v menjalnik, je zelo malo prostora za dobiti ga ven, obvezno z 19 ključem, tistim, ki je s cela, okrogel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
Tud jaz sem že bral o tem na angleškem forumu in to je pogosta okvara. To stikalo sem menjal kar hitro tudi na bivši 214-ki. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|