Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Odlomljena šibka za nivo olja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Splošne Rover debate
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 08 Jan 2011 14:16    Naslov sporočila: Odlomljena šibka za nivo olja Odgovori s citatom

Lep pozdrav.

Prejšnji teden ko je mraz pritiskal, sem se odpravljal na daljšo pot in sem pred odhodom hotel preveriti nivo olja v motorju. Ko hočem potegniti šibko za olje ven, se zasliši klik in evo ga ...... počila je. V karterju jo je ostalo cca. 5-6 cm, ostal del pa je šel ven. Kaj naj sedaj naredim? Je kdo že imel kakšno tako izkušnjo, ali bom moral počakati do menjave olja in odpreti tudi karter? Drugače mi nivo olja ne pada, ampak redna kontrola se mi zdi pomembna. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
apcih
Uporabnik


Pridružen/-a: 03.11. 2010, 08:29
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2011 11:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lahko bo vse ok lahko pa ne, težko je reči.
ker ne vem kakšen ima sesalen filter v karterju, če je bolj majhen in košček pride v filter lahko potem dobi motor premalo olja- sicer lučka še ne sveti ampak ga je premalo in lahko zariba-imel sem že tak primer (se je delno zamašil sesalni filter). če je pa večji pa ni problema. vsekakor bi se splačalo vzeti karter dol in očistiti karter in filter-preventiva. svetovati v tem primeru je težko, kdaj boš to naredil je tvoja odločitev a takoj ali malo kasneje, vsekakor ti pa priporočam.

LP Apcih
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aston
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17
Prispevkov: 153
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2011 14:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Enako se je meni zgodilo pri mojem bivšem roverju 114. V mrzlem vremenu sem preveč sunkovito potegnil šibko in jo je par centi ostalo notri. Samo sem prej prodal avto preden sem zadevo zrihtal. Pomoje tudi ni druge kot, da snameš dol karter in z notranje strani vzameš dol počeno šibko.
Škoda, ker imajo roverji plastične šibke za olje, te se sčasoma na vročini deformirajo in potem v mrzlem vremenu pokajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2011 16:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, tukaj bi se lahko mal bolj potrudili pa vgradili kovinsko šibko ampak kaj hočeš... Zdaj sm pa res v dilemi, ker mi motor olja ne pije skoraj nič, pa še menjal sm olje in filter cca. 2 meseca nazaj, me pa skrbi da ne bi bilo posledično kaj narobe. Je pa ostal noter del šibke velik cca. dobrih 5 cm. Bom še malo povprašal pa premilsil... LP

P.S.: Če ima kdo celo dobro šibko za Rover 416Si jo kupim, da jo bom imel, kadar se bo karter podrlo. LP Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 12 Jan 2011 16:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kupim šibko za kontrolo olja za avto ROVER 416 Si, letnik 1996 bencinar, tel: 040/977-966
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2011 18:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ali mogoče kdo ve, ali bi pasala šibka za nivo olja v motorju iz Roverja 414 v 416Si? LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2011 19:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kolikor sem jaz gledal, imata oba motorja 1,4 in 1,6 K serije enaki šibki. Gledal sem pa na Rimmer Bros-u.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 17 Jan 2011 21:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sigor je napisal/a:
Kolikor sem jaz gledal, imata oba motorja 1,4 in 1,6 K serije enaki šibki. Gledal sem pa na Rimmer Bros-u.


Zaenkrat hvala. Gre se mi, ker en prodaja od 1.4 motorja da jo vzamem, ko bom poleti menjal olje in bom poskusu dol vzet karter, če bo šla ven, da jo zamenjam. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Splošne Rover debate Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group