Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
krapar Uporabnik
Pridružen/-a: 31.12. 2010, 20:05 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 01 Jan 2011 16:29 Naslov sporočila: Problem z vžigom ob hladnem motorju - 416Si |
|
|
Pozdrav.
Moj rover 416Si noče vžgat, če je motor hladen. Včeraj sem se trudil skoraj eno uro, da mi je končno uspelo. Ko pa je motor enkrat vsaj malo ogret, pa avto vžiga brez problema v prvo in takoj (10x zaporedoma sem probal ob ogretem motorju in je vedno vžgal v prvo). Danes mam isti problem, avto je čez noč seveda stal veni na hladnem in zjutraj ga spet nisem mogel vžgat. Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe in kako naj vžgem avto, da ga vsaj do mehanika spravim če nebo druge rešitve?
lp
Marko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
žvjrca Novinec
Pridružen/-a: 15.08. 2010, 19:10 Prispevkov: 8 Kraj: trbowle
|
Objavljeno: 01 Jan 2011 17:47 Naslov sporočila: |
|
|
sem imeu jaz isti problem, pa mi je počila razdelilna kapa vžiga, sem jo zamenjal in dela spet brez problema |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je počena razdelilna kapa, svečke, lahko ti odpoveduje bencinska pumpa, ali ko ne vžge, vrti normalno in pa ali ti bencinska pumpa, ko daš kontakt pri mrzlem avtu brenči neenakomerno,...? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
žvjrca Novinec
Pridružen/-a: 15.08. 2010, 19:10 Prispevkov: 8 Kraj: trbowle
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 12:51 Naslov sporočila: |
|
|
lahko je tudi senzor temperature motorja.... najbolje da pregledaš forum ker je veliko podobnih tem, pa so vse možnosti opisane
Lp, Žvjrca |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krapar Uporabnik
Pridružen/-a: 31.12. 2010, 20:05 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 14:27 Naslov sporočila: |
|
|
Bencin pumpa brenči enakomerno zato mislim da ni tukaj problem. Razdelilna kapa je imela luknjo in sem mislil, da odlomljen košček ovira ta rotor ali kaj je to noter, pa ni bilo to. Kaj pa ta Start spray ki ga prodajajo na pumpi? Ali to dejansko pomaga? Ne predstavljam si na kak način bi sploh lahko ta spray deloval? Avto moram samo enkrat vžgat da ga lahko peljem na servis, ker vlečna služba bi me verjetno zelo udarila po denarnici...
Lp in hvala za pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, senzor temperature ne more bit kriv. Ker potem, bi mrzel in čisto segret vžgal. Poleg tega pa omenja da ko je enkrat motor saj malo ogret normalno vžiga..
Senzor T ponavadi heca ko je motor napol ogret zunaj pa recimo toplo in vse skupaj nanese na čudno naključje ko senzor ne ve a je topel ali mrzel motor potem pa ne ve kakšno vrednost poslat računalniku, kateri pa upravlja motorček prostega teka. In potem ne pošlje nobene vrednosti, motorček prostega teka ne dela, avto vergla vžge pa ne.
Krapar, drži se odgovora LISAC_88. Sicer da bi bila črpalka goriva ne verjamem ravno - potem bi tudi topel težko vžgal - bencina bi v vsakem primeru prišlo premalo. Ali pač ne!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 16:59 Naslov sporočila: |
|
|
Krapar malo preberi moje ali pa kakšne teme pod rubriko Rover 45/400... mislim da bi o tem moral kaj dobiti. Je pa mogoče en kup stvari, ni bencina zadosti, ali ti nagaja kakšen injektor,razdelilna kapa, lahko te heca vžigalna tuljava!!!! ki mislim da je že elektronska, kako je kaj s štarterjem in akumulatorjem, ali vrti hitro ali komaj obrača...ne vem,lahko je kaj s senzorjem odmične gredi?... Poskusi malo poiskati pa sporoči ko bo kaj napredka. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 17:01 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | Ne, senzor temperature ne more bit kriv. Ker potem, bi mrzel in čisto segret vžgal. Poleg tega pa omenja da ko je enkrat motor saj malo ogret normalno vžiga..
Senzor T ponavadi heca ko je motor napol ogret zunaj pa recimo toplo in vse skupaj nanese na čudno naključje ko senzor ne ve a je topel ali mrzel motor potem pa ne ve kakšno vrednost poslat računalniku, kateri pa upravlja motorček prostega teka. In potem ne pošlje nobene vrednosti, motorček prostega teka ne dela, avto vergla vžge pa ne.
Krapar, drži se odgovora LISAC_88. Sicer da bi bila črpalka goriva ne verjamem ravno - potem bi tudi topel težko vžgal - bencina bi v vsakem primeru prišlo premalo. Ali pač ne!? |
Sem menjal tank-bencin in mi je par dni po tem avto mrzel komaj sploh še vžgal, ko pa je bil ogret-zelo ogret si ga lahko ugasnil in prižgal tudi po 5-10krat!!! Potem pa pri mehaniku ni vžgal po parih dneh niti topel!!! Menjal bencinsko pumpo-vžge kot za šalo v prvo...Taka so pač naključja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krapar Uporabnik
Pridružen/-a: 31.12. 2010, 20:05 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 05 Jan 2011 21:19 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za nasvete, avto smo danes odšlepali do mehanika ker težave sam ne najdem, pa bomo videli kaj je bil vzrok.
lp
Marko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krapar Uporabnik
Pridružen/-a: 31.12. 2010, 20:05 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 10 Jan 2011 22:45 Naslov sporočila: |
|
|
Problem je bil v počeni razdelilni kapi. Zamenjal sem kapo, rotor in kable, zdaj vžiga s prve.. Hvala za pomoč, lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|