Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 16 Sep 2010 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
Natanko tako, dele sem dobil od enega rahlo zbitega, ki se je prodaju za 200€ in če bi ga mel kam dat bi kupu kar celega.
Avto bom predstavil ko ga bom malo porihtu. _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lalo Uporabnik
Pridružen/-a: 12.10. 2010, 02:22 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 12 Okt 2010 02:51 Naslov sporočila: |
|
|
lep pozdrav vsem še z moje strani!
imam podobne probleme kot cloud vendar nism ziher, če gre za isto stvar(rover 414 Si l.98, kupljen konec aprila 2010, 120000km).
problemi:
-ŠKRIPANJE-ko prižgem avto mi začne škripat za ene 3-8 sekund in potem neha.mehanik mi ni znal povedat kaj je a jermen definitivno ni kriv.ali treba kaj podmazat ali kaj zamenjat?
-UGAŠANJE V PROSTEM TEKU-v poletnih mesecih se je kar naenkrat spomnil da bo na semaforjih ali katerihkoli krajših postankih začeu ugašat.iz dneva v dan je bilo slabše.najprej je crknil samo na enem semaforju potem pa je začeu crkovat prav na vsakem semaforju oz. postanku.vsakič ko je crknu sm ga mogu 2-3krat zaverglat predn se je pržgal(z mesta).iz prvega ali drugega poskusa je vžgau le če sm sklopko dvigou in tišou na gas.mehanik je sumiu na pumpo ampak ni biu ziher.zanimivo pa je,da od septembra dalje teh zajebancij nimam več.sedaj vžge skoz in na semaforjih se sploh ne ugaša.res je, da sm ga spihou na avtocesti ampak vseeno to nebi smelo imeti tolk velkega vpliva prosti tek.kako mora met vreme tolikšen vpliv?na forumu sem brau da se avto ne sme parkirat na travi ali makadamu...ko sem ga jaz meu na travi polet sem ga zjutraj kooomaj pržgau.avto mora delat ne glede na okoliščine če ne je avto ceu bedn.
-CUKANJE-ko prestavim iz tretje v drugo...še posebej v času poletja(res je da je poleti drgačn zrak in avto vleče več svinjarije iz okolja kar ga zabaše).cuka pa tudi pri hitrosti 60-70...torej v četrti prestavi
-NABIJANJE OBRATOV-ko stojim mi sam od sebe nabija obrate.nabija pa jih tudi med menjavanjem prestav.torej ko zamenjam prestave mi še zmeraj tuli oziroma ostane na istih obratih(3000 ponavadi).peljal sem ga h mehaniku in je računalnik pokazu da gre za motorček za prosti tek ki pa nou stane 150EUR
hvaležn bom za usak komentar! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Okt 2010 13:21 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdavljen!
Prav dosti ti žal ne morem pomagat, samo lahko ti povem iz lastnih izkušen, da vreme in to kjer parkiraš nima skoraj nobenega vpliva na delovanje Roverja. Meni so vsi roverji (sem jih mel že več) delovali normalno v vsakem vremenu in letnem času. Poleti dostikrat parkiram na travi ali pesku pa je bilo do sedaj vse vredu .
Imel pa sem že pred časom podoben primer z nabijanjem obratov v prostem teku in je bilo samo potrebno zamenjati nek senzor temperature pa je bilo vredu.
Parkrat, mogoče trikrat v zadnje pol leta pa se mi je zgodilo, da je hladen avto težje vžgal in mašina je bila prvih 200 metrov čisto zamorjena, kot da avtomatski zavg včasih nedela.(avto je bil takrat parkiran na asfaltu in enkrat v garaži)
Mogoče pošči kakšen rabljen motoček prostega teka, štirstotk se kar nekaj prodaja po delih, mislim pa da paše tud od 214.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lalo Uporabnik
Pridružen/-a: 12.10. 2010, 02:22 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 13 Okt 2010 23:12 Naslov sporočila: |
|
|
aston je napisal/a: | Pozdavljen!
Prav dosti ti žal ne morem pomagat, samo lahko ti povem iz lastnih izkušen, da vreme in to kjer parkiraš nima skoraj nobenega vpliva na delovanje Roverja. Meni so vsi roverji (sem jih mel že več) delovali normalno v vsakem vremenu in letnem času. Poleti dostikrat parkiram na travi ali pesku pa je bilo do sedaj vse vredu .
Imel pa sem že pred časom podoben primer z nabijanjem obratov v prostem teku in je bilo samo potrebno zamenjati nek senzor temperature pa je bilo vredu.
Parkrat, mogoče trikrat v zadnje pol leta pa se mi je zgodilo, da je hladen avto težje vžgal in mašina je bila prvih 200 metrov čisto zamorjena, kot da avtomatski zavg včasih nedela.(avto je bil takrat parkiran na asfaltu in enkrat v garaži)
Mogoče pošči kakšen rabljen motoček prostega teka, štirstotk se kar nekaj prodaja po delih, mislim pa da paše tud od 214.
Lp |
hm hm...pr rabljenih delih je tko da nkol ne weš kaj boš dubu.sm kupu rabljen menjalnik in mi meče vn z rikverca,ostalo gre uredu.pr motorčku bi znal bit isto,zato kupm raj nouga,ampak če to zihr ni to pol je res stran vržen dnar.glede vremena pa ti rečem da res nebi smelo met vpliva na avto ampak pr men zgleda da ma.drgač pa hvala ti ker si se odzval.
ps:pri ŠKRIPANJU sm hotu napisat CVILJENJE.gre mogoče za nek ležaj pr jermenih?
pss:opazil sem da imam lužo tam kjer je rezervna guma.nič drugega ni kot voda.sem jo že spraznil in vse lepo pobrisal ampak se je spet nardila.iz kje bi to lahko bilo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 14 Okt 2010 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
Tisto cviljenje pri hladni mašini pomojem ni nič hujšega, možno, da so jermeni že malo izrabljeni- stegnjeni in da zato cvili. Vpršanje kdaj so bili nazadnje menjani. Mogoče bi moral jermen našpricat z silikonskim sprejem, ki preprečuje škripanje. Ne vem kaj bi drugega cvililo kot jermen.
Puščanje vode v prtlažnik je kar pogost pojav pri Roverjih. Možno da ti pušča pri tesnilu tam kjer sta pritrjeni zadnji dve luči. Ali pa vrata od prtlažnika nekje pri robu puščajo. Mislim, da smo na to temo tem že pisali. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 14 Okt 2010 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Glede nabijanja obratov je ziher motorček prostega teka. Glede cukanja pri obremenitvah v niskih obratih pa je lahko problem v rotorčku, kablih vžigalnih tuljavah ali svečkah. Mogoče ti je zaradi tega ugašal pred semaforjem. Ali pa zaradi motorčka.
Lep pozdrav. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 14 Okt 2010 16:10 Naslov sporočila: |
|
|
Če ti piska tudi v prostem teku, oz. ko je motor še hladen odpri havbo med lavfanjem, vendar previdno ko gledaš po mašini da te ne zgrabi kak jermen. Poskusi poslušat, če se ka sliši okoli jermena, ker mislim da skor ni druge šanseot da škripa jermen (raztegnen). Lahko pa se sliši tudi kakšen ležaj v motorju ali ležaj na aksi-kolo? Če imaš vodo zadaj v prtlažniku pa preveri dihtnge,gume zadaj okoli vrat prtlažnika. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 15 Okt 2010 07:50 Naslov sporočila: |
|
|
Glede vode v prtljažniku, hmmm, mi gre kar na smeh, sem imel pred leti velike težave s tem, rešitev je bila zelo enostavna.
Preveri, pri odprtem prtljažniku, kako je zvarjen pleh na C stebričku. Meni je tam zamakalo, bili sta dve majhni luknjici, sem zalil s silikonom in je držalo leta dolgo.
Lahko so tudi luči ali pa tisti mali zračnik pravokotne oblike. Tistega pa vidiš, če snameš notranjo oblogo, če se ne motim na levi strani (ne me držat za besedo). Lahko da tisti ni dobro pritrjen. Pa pazi, ko odstranjuješ oblogo, da ne uničiš čepov. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lalo Uporabnik
Pridružen/-a: 12.10. 2010, 02:22 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 15 Okt 2010 21:35 Naslov sporočila: |
|
|
aston je napisal/a: | Tisto cviljenje pri hladni mašini pomojem ni nič hujšega, možno, da so jermeni že malo izrabljeni- stegnjeni in da zato cvili. Vpršanje kdaj so bili nazadnje menjani. Mogoče bi moral jermen našpricat z silikonskim sprejem, ki preprečuje škripanje. Ne vem kaj bi drugega cvililo kot jermen. |
mhm,pa to špricanje škodi jermenom?
drugače mislm da mi je tud začelo cviliti z zelo visokim tonom medtem ko stojim(kokrgdaj).sigurno ni kak ležaj pr jermenu?
@sigor:na hitrco sem pogledau kje bi lahko puščalo in mislm da mam isto stvar v mislih.pri zadnji lučki zravn je neka lukna pr plehu(na zvarjenem delu sta se pleha ločla).biu sm u dilemi kaj nardit:nafilat s silikonom al zvarit(te naprave pa žal nimam=D).torej bom kr nafilu s silikonom.mislu sm da mogoče nebi blo učinkovit.
@lisac,stanley..:se da narest kako diagnostiko za te stvari in kolk stane?
imam še dva velka problema,ki sem ju pozabil omenit(ker jih mam preveč):
-ABS ne dela-ko prižgem se mi lučka za abs ne pržge.najbrž morm auto pelat na diagnostiko pri avtoelektričarju.zanima me kolk to stane ali pa če se je slučajno gdo srečal s tem,kaj naredit in kako najceneje prit skos.stvari za ABS so svinjsko drgae:S
-pušča iz MENJALNIKA: ko sem zamenjal menjalnik z rabljenim mi je začelo kaplati olje,ne wem pa kaj nardit..
hvala vsm roverašm! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 16 Okt 2010 21:41 Naslov sporočila: |
|
|
Silikonski sprej ne škoduje jermenom, prej nasprotno, saj se uporablja prav za podmazovanje gume in jermenov. Samo kot že rečeno prvo preveri kdaj so bili jermeni nazadnje menjani, če ne veš jih raje iz preventive zamenjaj saj ti lahko v nasprotnem primeru preskoči ali se strga.
Če ti lučka za ABS ne dela še ne pomeni, da ne dela ABS, probaj močno zabremzat pa povej kaj se zgodi, če kolesa ne zablokirajo potem ABS dela.
Kar se menjalnika tiče pa prvo dobro preglej kje točno ti pušča, če sploh pušča iz menjalnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 16 Okt 2010 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
Lalo:
To cviljenje ki se ti občasno pojavlja kadar je motor mrzel in sedaj se tudi pojavi ko učasih stojiš na križišču. stvar je enaka kot pri meni. ob tem da kadar je bila vlažnost večja je raje popiskal kot v suhih dneh. no na koncu sem menjal vs ejermene in kar paše zraven in ugotovite: glavni jermen je bil že pošteno natrgan. tako da moj predlog iz mojih izkušenj in ob enkaih znakih: čimprej menjaj!
kar se tiče abs: pa dejnasko ABS ne dela? ko pritisneš na zavoro zelo močno dejansko gume zablokirajo in abs ne stolče nazaj? načeloma se lučka lahko ne prižge zaradi pokvarjene žarnice..
kar se tiče puščanja iz menjlanika - meni tudi. ampak olja je pa skos dovolj noter.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lalo Uporabnik
Pridružen/-a: 12.10. 2010, 02:22 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 17 Okt 2010 05:07 Naslov sporočila: |
|
|
jermen:ja sej bi ga menjou sam zgleda uredu pa še mehanik je reku da zgleda uredu in se mi je to zdel mal čudn.bom pa menjou ker res en vem gdaj je biu zamenjan.
ABS:ja ABS dejansko ne dela.sploh nism rabu preverjat,dovol je blo da sm podrsou po cesti med dežjom ko sm malo bol močneje zabremzou.ne wem kako nej se lotm tega problema da nebi zapravlu dnarja za brez veze.važn je sam da mu ga en pogleda in mi pove ker del ne dela.bi to znau narest električar(se zelo dobro razume v avto elektroniko) al je nujn nek aparat in ga morm obvezno dat na to diagnostiko?
puščanje:pušča zihr iz menjalnika in nebirad da to dela ker ko pridem h punci ji skos naflekam tlakovce:/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|