Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, tud jaz ti predlagam 15 col orginal za zimo, ampak pri ns jih boš hudo težko dobil, ALU mislim.
Tisti INS in -63.000 pomeni, da ni bil resetiran servisni interval. Pri 75-ki je tako da je en servis OIL, to pomeni oljni servis, naslednji pa INS, inspekcijski servis, nato spet olji itd. In vsakokrat je potrebno resetirat servisni interval z računalnikom, da se ko na primer naredil oljnega, števec postavi na približno 25.000 in pokaže se napis INS, kar pomeni, da je naslednji servis INS in je do servisa 25.000 km. Pri tem avtu pa že 63.000 plus 25.000 km ni bil resetiran ta interval. Če ga ne resetiraš, grejo cifre v minus.
Zadevo se da tudi ročno resetirat (pomoču trikova) _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
Aja , no ok , tolko da se bo reslo to da nebo tečno. Kaj pa za ta display nad kilometri in tem, da je taki da so crte povprek in se ne vidi vse. Se da kaj doma popravit al samo nov display?
Drugače pa je avto res zakon komaj čakam pon oz torek če se bomo zmenli za ceno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 21:32 Naslov sporočila: |
|
|
Za tisti display nad števcem pa ne vem, jaz ga nimam, je pa to message center ali kako se imenuje. Ga še nisem videl v živo. Dvomim pa, da se ga da menjat, po moje samo komplet števec. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 22:51 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa tista slika ko sem slikal tam pri motorju, ti je slucajno kaj jasno kaj bi to lahko bilo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 26 Sep 2010 11:49 Naslov sporočila: |
|
|
No da se še jaz po daljši odsotnosti oglasim..
2.0 motor je super za vozit, načeloma neproblematičen (če je seveda redno vzdrževan), poraba je pa nekje med 8.5 in 10L/100km, cena rednih servisov je čisto poprečna, samo kakšne izredne napake znajo biti nekoliko dražje - seveda primerno razredu avtomobila. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 06 Okt 2010 14:23 Naslov sporočila: |
|
|
Evo se javljam, torej nisem kupil tega avtomobila, prodajalcu je bila bolj zanimiva zamenjava z nekom drugim.. totalno neresni so, tako da sem na lovu drugega v6, najverjetneje uvoz 2.5 v6 v čni barvi. Če pa kdo ve za katerega dobrega , lahko javi. Hvala vsem za pomoč in čas. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 16 Okt 2010 22:30 Naslov sporočila: |
|
|
Še vedno kupujem Roverja 75 in mi je padel v oči ta rover:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4157271&show=1
Sicer ni v6 , ampak 1.8T. Ali kdo ve kako pa je zdaj z temi motorji, so to izpeljanke iz 1.8 Kseries?
Najbolj me skrbi okoli motorja, pa če ga kdo pozna , še toliko bolje.
Hvala in Lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 16 Okt 2010 23:16 Naslov sporočila: |
|
|
Tega Roverja 75 ne poznam, ampak nekaj opazk kar na osnovi slik:
avto dvomim, da je letnik 2004, ker so že 2003 prišli ven novi modeli, MK2 oziroma facelift. Šoferski sedež ima kot kaže luknjo (od cigaret?), so pa platišča najlepša možna, ki pašejo na 75-ko (moje osebno mnenje). Glede na to , da je radio harmony, dvomim , da ima CD veksler (lahko pa da ga ima, ampak res malo verjetno), kot izgleda na slikah, nima potovalnega računalnika.
Motor je pa seveda izpeljanka iz K series motorja. Težav s tem motorjem nisem nikoli spremljal, bo še kdo drug kaj več povedal verjetno. Če ne pa malo na angleški forum poglej, tam boš našel ogromno informacij.
LP _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 17 Okt 2010 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Sigor je napisal/a: |
1. Šoferski sedež ima kot kaže luknjo (od cigaret?)
2. platišča najlepša možna, ki pašejo na 75-ko (moje osebno mnenje).
Motor je pa seveda izpeljanka iz K series motorja.
LP |
1. luknja se mi zdi da je tudi na sovoznikovem bolj proti vratom. use skupaj mi pa deluje kot neka čudna senca na obeh sedežih.
2. se strinjam res lepe feltne in če bi bila šansa dda bi jih dobil bi si jih vzel in jih montiral na 200ko
še čisto tako mimogrede - računaj na nakup novih gum (drugo leto spomladi letnih in na jesen zimskih) kajti trenutnno so gor savini eskimčki ki, roko na srce niso bog ve kaj poleg tega pa tudi ne delujejo preveč ''profilirane''. Tako da če se hočeš peljat varno in brez skrbi bi skorajda računal nakup zimskih gum letošnjo sezono.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 17 Okt 2010 14:23 Naslov sporočila: |
|
|
Sigor je napisal/a: | Tega Roverja 75 ne poznam, ampak nekaj opazk kar na osnovi slik:
avto dvomim, da je letnik 2004, ker so že 2003 prišli ven novi modeli, MK2 oziroma facelift. Šoferski sedež ima kot kaže luknjo (od cigaret?), so pa platišča najlepša možna, ki pašejo na 75-ko (moje osebno mnenje). Glede na to , da je radio harmony, dvomim , da ima CD veksler (lahko pa da ga ima, ampak res malo verjetno), kot izgleda na slikah, nima potovalnega računalnika.
Motor je pa seveda izpeljanka iz K series motorja. Težav s tem motorjem nisem nikoli spremljal, bo še kdo drug kaj več povedal verjetno. Če ne pa malo na angleški forum poglej, tam boš našel ogromno informacij.
LP |
Glede letnika nevem, bomo vidli kaj pise v prometni... mozno 1. registracija v slo 2004. Felne so lepe ja , jih je pa kar nekaj tudi na ebay takih kot so te. Glede motorja pa bom se malo pozanimal na tujih forumij, kaj več pa ko bom si ga ogledal v zivo.
Badzo, glede gum in tega nisem nikjer nič vprašal, najverjetneje vem kaj in kako okrog tega.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 17 Okt 2010 15:07 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: |
Badzo, glede gum in tega nisem nikjer nič vprašal, najverjetneje vem kaj in kako okrog tega.
Lp |
se opravičujem ker človek pove kaj opazi, česar mogoče kdo drug ne opazi. Sem že pomislil da je forum namenjen temu, ko nekdo kaj vpraša, pa sem se zmotil. My bad! MEA CULPA! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 17 Okt 2010 18:19 Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj na tem linku- http://www.aronline.co.uk/r40test_02f.htm je test in opis mašine Roverja 75 1.8T.
Teh 1.8 turbo je pri nas zelo malo zato je lahko problem z servisi, je pa zelo lepe barve .
Drgač pa brez veze se kregat okoli gum, ki so pomoje še najmanjši problem pri takem avtu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 17 Okt 2010 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | h4ck je napisal/a: |
Badzo, glede gum in tega nisem nikjer nič vprašal, najverjetneje vem kaj in kako okrog tega.
Lp |
se opravičujem ker človek pove kaj opazi, česar mogoče kdo drug ne opazi. Sem že pomislil da je forum namenjen temu, ko nekdo kaj vpraša, pa sem se zmotil. My bad! MEA CULPA! |
Nevem no, če sem vprasal okol motorja in to, ti pa meni o nekih gumah? Gume v vsakem primeru če niso ok letijo dol... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 18 Okt 2010 10:46 Naslov sporočila: |
|
|
No fanta brez kreganja... Jaz bi pa opozoril na nekaj drugega, 75ke z 1.8T motorji so imele v veliki večini temnejšo izvedbo sprednjih luči. Se pravi takšne:
ali pa luči z lečo. Ta avto na linku pa ima navadne sprednje luči, kar je sicer možno če je pravi letnik s pravo opremo ampak vseeno obstaja precej velika možnost, da sta sprednji luči zamenjani, tako da bodi pozoren na sprednji del.
Motor je občutljiv kot vsi ostali roverjevi 1.8 k-serije, če je bil avto lepo in redno vzdrževan načeloma nebi smelo biti problemov drugače pa se lahko motor začne hitro pritoževati.. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 18 Okt 2010 22:42 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
No bi pa še jaz kako rekel, saj imam 1.8 K-series 120KM in sem zelo zadovoljen čeprav sem imel zelo draga popravila. Avto bi bil včasih lahko močnejši ampak v določenih trenutkih kar dobro potegne nad 4000 obrati.
Kar se tiče tega z Avto.net ima res zelo lepo barvo in tiste feltne Drugač je pa uvožen iz Italije, saj jih pri nas nikoli niso prodajali, če se ne motim. Pa tudi opreme nima nevem kake. Motor naj bi bil isti 1.8 z turbo polnilcem in mogoče ojačanimi ojnicami al se pa motim. Naj ti pokažejo homologacijo pa boš videl kater letnik je. Najbolje pa je, da greš pogledat z enim takim, ki ima 75-ko, da se malo zapeljeta.
Kupi raje V6, če imaš rad, da potegne vendar ti avtomobili tudi V6 2.5 niso za dirkat ampak za umirjeno vožnjo ob umirjeni glazbi in da zapelješ kako lepo damo na večerjo, ne v disko.
Lep pozdrav. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|