Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
LISAC_88 je napisal/a: |
Glede nasveta, ali ni bolje dolivati vodo v hladen motor, praviš naj dolijem takoj ko ugasnem.Mislim da je takrat nivo malo višje kot pri hladnem motorju... |
Tako je. Vodo v motor nalivaš vedno kadar je hladen. Takrat se tudi gleda nivo vode. Kadar je hladen motor mora biti voda do max in nič čez. Ostala prazna polovica ekspanzije je namenjena raztezanju hladilne tekočine ko je le-ta segreta. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo. Moj problem zgleda da se kar širi naprej. Ko sem vžgal avto, da pri zaprti posodi odzračim sistem,odprem havbo in vidim da je vode samo do polovice spodnejga nivoja oz. samo polovica do max. in to pri hladnem motorju,ravna podlaga. Moralo jo bi biti do max. saj sem še včeraj preveril in je bilo vse ok. Nekje pušča. Ko zapeljem avto nazaj, vidim da je na tleh (zemlja) luža. Nahaja se približno nekje pod to posodico, vendar je voda mogla tečti ven zelo počasi. Ko sem na hitro šlatal dno posode,nisem še zasledil da je kje mokra (pušča). Sedaj sem lavfal z manj a nekaj vode da odzračim. Ko kazalec pride na delovno temp. , ustavi se malo pod polovico, se ni nič prižgal ventilator,saj je samo en kajne, ko vklopim klimo vrti,drugače a se ni vklopil. Avto sem lavfal na mestu.Sedaj bom počakal da se motor ohladi in dolil vodo,ter na tla dal karton,da bi poskusil ugotoviti kje pušča voda. Mislil sem da sem ta problem že rešil, saj mi je enkrat puščalo ohišje termostata,dvakrat pa mi je ž počila cev Očitno v 3je gre rado, bom videl kaj bom ugotovil,hvala za kakršnokoli pomoč in vas obveščam dalje.LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 17:25 Naslov sporočila: |
|
|
Vodo lahko vedno vlivaš v posodo kadar je pod maximumom jo lahko vedno doliješ v motor. Ampak hočem pa povedat to, da v vroč motor vlivaš vročo vodo, v hladnega pa hladno. Pravila za doloivanje vode pa ni, more pa bit na maximumu, tako kot olje in vse zadeve ki so narete na merilo.
Če pa boš dolil v vroč motor vodo boš pač naslednič ko bo motor še hladn preveril in dolil po potrebi, sma kaj dosti pa nebo potrebno to ti garantiram.
Ker sem jih že kar nekaj motorjev prešraufal in sem v tem fohu že kar nekaj časa in vem kaj govorim.
Aja pa počakat bi moral da se ti ventilator ugasne, ker tedi spet zapre termostat.
Ventilatorja sta dva en je za hladilni sistem in en je za klimo. Za klimo ti dela te ko je klima vklopljena. Kolko dolgo si ga laufal na mestu. Približno ga je potrebno 15min laufat da se vklopi zadeva.
To če pa ti pušča pa preveri zadaj na injektorju če ni ki tesnilo oslabelo, ta kolektor plastični ki gre za motor, al pa vodna pumpa al pa kakšna cev, če praviš da je na tem mestu pod posodico. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 18:01 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Vodo lahko vedno vlivaš v posodo kadar je pod maximumom jo lahko vedno doliješ v motor. Ampak hočem pa povedat to, da v vroč motor vlivaš vročo vodo, v hladnega pa hladno. Pravila za doloivanje vode pa ni, more pa bit na maximumu, tako kot olje in vse zadeve ki so narete na merilo.
Če pa boš dolil v vroč motor vodo boš pač naslednič ko bo motor še hladn preveril in dolil po potrebi, sma kaj dosti pa nebo potrebno to ti garantiram.
Ker sem jih že kar nekaj motorjev prešraufal in sem v tem fohu že kar nekaj časa in vem kaj govorim.
Aja pa počakat bi moral da se ti ventilator ugasne, ker tedi spet zapre termostat.
Ventilatorja sta dva en je za hladilni sistem in en je za klimo. Za klimo ti dela te ko je klima vklopljena. Kolko dolgo si ga laufal na mestu. Približno ga je potrebno 15min laufat da se vklopi zadeva.
To če pa ti pušča pa preveri zadaj na injektorju če ni ki tesnilo oslabelo, ta kolektor plastični ki gre za motor, al pa vodna pumpa al pa kakšna cev, če praviš da je na tem mestu pod posodico. |
Zdravo. Glej lavfu sm ga ravn tam nekje 15min pa se ni vklopu,če gledam pravega, ker vidim samo 1ga pred hladilnikom,vklopi se le če vklopim klim0o,kje bi bil še eden ne vem. V uri in pol je bila na kartonu na tleh že mala lužica. Nisem še našel kje, je pa malo stran od posodice,bolj v notranjem delu in bližje požarni steni,mogoče je injektor tisto na koncu cevi približno tam kjer pušča pomojm, pa je tak malo okrogl pa neka mrežca na strani?praviš da lahko slabo tesni,se da kaj naredit al posebej za to tesnilo dobit moraš če je to. Bom ga potem čez 1 urco spet za 20min lavfu da vidm. Hvala.Me jezi dost ta voda ja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
Glej ventilator je na notranji strani torej ko odpreš haubo je na notranji strani in je prišraufan na tisti hladilnik odznotraj. Za klimo pa je na sprednji strani auta pod mrežico v odbijaču se lepo vidi. Lej jz sm rekel približno. Ti ga laufaj tud če bo treba 25min sam glej da ti tempeatura ne naraste preveč. Men se je vedno vklopil na 3/4 števca, torej nad polovico še za širino števca nekje. Zaj je malo bol hladno in ga boš ze zarad tega moral laufat bol dolgo. Če pa vidiš da ti res ne obrne ventilatorja pa je lahko da je kakšno stikalo hin. Če pa ti spušča nekje proti požarni steni so pa lahko krive cevi za notranji kilerček ki ti greje notranji prostor. Take dve cevi gresta v tisto požarno steno, tudi tiste malo preveri ok |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 19:28 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Glej ventilator je na notranji strani torej ko odpreš haubo je na notranji strani in je prišraufan na tisti hladilnik odznotraj. Za klimo pa je na sprednji strani auta pod mrežico v odbijaču se lepo vidi. Lej jz sm rekel približno. Ti ga laufaj tud če bo treba 25min sam glej da ti tempeatura ne naraste preveč. Men se je vedno vklopil na 3/4 števca, torej nad polovico še za širino števca nekje. Zaj je malo bol hladno in ga boš ze zarad tega moral laufat bol dolgo. Če pa vidiš da ti res ne obrne ventilatorja pa je lahko da je kakšno stikalo hin. Če pa ti spušča nekje proti požarni steni so pa lahko krive cevi za notranji kilerček ki ti greje notranji prostor. Take dve cevi gresta v tisto požarno steno, tudi tiste malo preveri ok |
Najprej hvala za ves trud Josip. Ta ventilator ko je prišravfan na hladilnik odznotraj se vrti ko vklopim klimo???Res. nisem tako pogledal če je spodaj pod mrežico še 1,bom jutri malo po šihtu.A pa se ti vklopi, če avto lavfaš na mestu. Pri mojem roverju,kazalec ne gre skoraj nikoli čez polovico,vedno je za širino cagarja pod polovico,razen če ga žgem v kak klanec da bolj trpi,drugače pa nikdar ne gre na 3/4. Potrebno bo pogledati še stikalo za ventilator,samo sklepam če je zanič,zakaj se vrti ko vpalim klimo,a veš? Cevi bom preveril,kolikor se bo pač dalo ja. Poslušaj, je pa puščanje vode NELOGIČNO. Prej je bila po eni uri in pol pod avtom lužica vode,obrišem karton in ko sem sedaj avto umaknil,ni bilo niti ene same kapljice vode na tleh. Ne razumem če stvar nekje pušča, zakaj enkrat spusti toliko vode,sedaj pa nič.Spet bom preveril zjutraj ob 6h ko grem v službo,nivo vode in karton na tleh. Lep pozdrav.Hvala še enkrat,ko se pa kdaj vidimo na kakem zboru pa dobiš za pijačo. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 03 Sep 2010 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Pravila za doloivanje vode pa ni, more pa bit na maximumu, tako kot olje in vse zadeve ki so narete na merilo.
|
Pri zaprtem sistemu hlajenja je važno da je mrzel motor in voda na max. Kajti ko se bo voda segrela se prostornina le-te poveča. In ker se poveča je važno da ima ekspanzija dovolj prostora(pri roverju polovica ekspanzije) da se tekočina širi. ČE boš dal v hladen motor vode čez maximum - seveda ne govorim par kapljic ampak recimo vode za četrtino ekspanzije čez maximum bo ob segretem motorju vode približno za 90% ekspanzije tistih 10% ki pa ostane pa za širjenje ni dosti in ker je pritisk premočan prebije tesnilo na čepu in butne ven VSO hladilno tekočinao. Posledica pa v večini primerov pomeni zakuhan motor!
To pa vem ker sem sam probal na prejšnjem roverju in na ta račun zjebal čep ter u kanto vrgel 2,5litra antifriza
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 04 Sep 2010 17:28 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo jz nism kolk vem nikjer omenil vodo čez maximum ampak sem vedno rekel do maximuma. In tudi če je motor vroč se da voda dolit. Lej govorim iz lastnih izkušenj ki jih ni malo in mi se ne da več pisat okol tega, ker dobro vem kaj govorim.
Vodo lahko vedno dolivaš v motor če je pod maximumom jo lahko komot vedno doliješ do maximuma.
Pri haldenem motorju lahko vodo doliješ do maximuma in ti ni treba kasneje prekontrolirat. Drugo je če ti jo redno zmankuje. Ampak občasno jo preverjaš in to je vse.
Pri vročem motorju pa je postopek tak. Da avto če slučajno laufa prvo ugasneš, nato oddtegneš pokrovček le toliko da gre luft iz posode počasi ven, ko ni lufta več v posodi lahko komot do maximuma doliješ ampak vročo vodo (nikoli hladne), to pa zaradi tega da nebi prišlo zaradi prehitrega krčenja materialov in pol bi lahko marsikaj poknalo od glave,.....
In ko se avto ohladi se še 1x preveri voda, ki bo seveda mogoče za malenkost upadla ampak to bo max kakšne 2-3mm in jo doliješ in je to to.
Tak da lisac ti naprej poročaj o zadevi kako in kaj. Glede števca pa je pri mojem roverju blo isto. Vedno je bil pod polovico, edino če sem kje stal v koloni al pa kje pa da še je klima laufala se je segrel nad polovico in tedaj se je vklopil ventilator. Drugač pa je vedno delal pod polovico števca.
Lp pa upam da se tut gdaj vidmo. Ko se mi pira lušta |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 04 Sep 2010 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | Josip je napisal/a: | Pravila za doloivanje vode pa ni, more pa bit na maximumu, tako kot olje in vse zadeve ki so narete na merilo.
|
Pri zaprtem sistemu hlajenja je važno da je mrzel motor in voda na max. Kajti ko se bo voda segrela se prostornina le-te poveča. In ker se poveča je važno da ima ekspanzija dovolj prostora(pri roverju polovica ekspanzije) da se tekočina širi. ČE boš dal v hladen motor vode čez maximum - seveda ne govorim par kapljic ampak recimo vode za četrtino ekspanzije čez maximum bo ob segretem motorju vode približno za 90% ekspanzije tistih 10% ki pa ostane pa za širjenje ni dosti in ker je pritisk premočan prebije tesnilo na čepu in butne ven VSO hladilno tekočinao. Posledica pa v večini primerov pomeni zakuhan motor!
To pa vem ker sem sam probal na prejšnjem roverju in na ta račun zjebal čep ter u kanto vrgel 2,5litra antifriza
Lp |
Zdravo. Kje na katerem čepu pa ti je prebilo tesnilo, na čepu pokrov od posodice al kje drugje. Drugače pa ne nisem nalil preveč vode, saj mi le nekje pušča. Hvala za odgovorr. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 04 Sep 2010 18:02 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Badzo jz nism kolk vem nikjer omenil vodo čez maximum ampak sem vedno rekel do maximuma. In tudi če je motor vroč se da voda dolit. Lej govorim iz lastnih izkušenj ki jih ni malo in mi se ne da več pisat okol tega, ker dobro vem kaj govorim.
Vodo lahko vedno dolivaš v motor če je pod maximumom jo lahko komot vedno doliješ do maximuma.
Pri haldenem motorju lahko vodo doliješ do maximuma in ti ni treba kasneje prekontrolirat. Drugo je če ti jo redno zmankuje. Ampak občasno jo preverjaš in to je vse.
Pri vročem motorju pa je postopek tak. Da avto če slučajno laufa prvo ugasneš, nato oddtegneš pokrovček le toliko da gre luft iz posode počasi ven, ko ni lufta več v posodi lahko komot do maximuma doliješ ampak vročo vodo (nikoli hladne), to pa zaradi tega da nebi prišlo zaradi prehitrega krčenja materialov in pol bi lahko marsikaj poknalo od glave,.....
In ko se avto ohladi se še 1x preveri voda, ki bo seveda mogoče za malenkost upadla ampak to bo max kakšne 2-3mm in jo doliješ in je to to.
Tak da lisac ti naprej poročaj o zadevi kako in kaj. Glede števca pa je pri mojem roverju blo isto. Vedno je bil pod polovico, edino če sem kje stal v koloni al pa kje pa da še je klima laufala se je segrel nad polovico in tedaj se je vklopil ventilator. Drugač pa je vedno delal pod polovico števca.
Lp pa upam da se tut gdaj vidmo. Ko se mi pira lušta |
Zdravo Josip, najprej vrjamem da se ti pira lušta ja,sva že 2 Bomo se moral kdaj kje videt, maš prav.
Zadeva je sledeče, glej jaz se popolnoma strinjam s tabo. Vodo se lahko vedno doliva v ugasnjen avto, ampak nikoli ne sme iti čez max.-polovia posodice.
Ja moj števec za temp. skoraj vedno ustavi cagar malo pod polovico, edino če ženem rover dalj časa še s kakim noter v vornh klanec,takrat malo gre gor,za klimo pa nisem porajtu na mestu če stojim ampak gotovo je res ja. Moram pa malo preverit tale ventilator, če se mi vklaplja pravočasno,ker je možnost da se ne!!!
Zadeva glede vode pa je sledeča. Zjutraj zapeljem avto malo nazaj, pa je bila na tleh lužica cca. 1dcl malo manj.Grem v službo. Neham delat ob 4h.Odprem pokrov hladnega avta,vode točno še zmer do max??? To pa je zdaj zanimivo,kje in kako pušča. Na vsake toliko časa bom še preveril,vendar na neke cajte nekje mora priteči voda ven ampak res čudno. Drugače pa če zdrži zadeva čez vikend se ga bo drug tedn na kanal zapelalo ko bo cajt, pa bom ogretega pustu gor,spodaj pa dal bel karton na mero in bom potem po nekaj urcah če BO KJE MOKRO pogledal po kartonu gor naravnost kje v motorju teče in mogoče,upam da ugotovu pod lučjo,če je kje mal počena kšna cev oz kje ne tesni vse ok. Tak je to.Avto rihtam ves čas po mal,ker je biv v zelo slabem stanju ob nakupu pa se zmer kaj najde. Vozi se pa OK Hvala ti in vsem za čas in nasvete. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 04 Sep 2010 19:31 Naslov sporočila: |
|
|
Čuj veš kaj še je dobro preverit. A mogoče veš gdaj je bil termostat menjan, si ga mogoče ti menjeval. Lej nahaja se na sprednem delu motorja tam ko je debela cev gor. Jz bi reskiral in to vzel narazn. Lahko da je termostat zaštekal v odprtem položaju in ti voda skoz kroži skozi hladilnik tako da se vbistvu ne segreje dovolj da bi zalaufal ventilator. Vse skup maš dela dobre pol urce. Termostat pa preveriš tako, da hladnega vržeš v vrelo vodo in vidiš če se odpre ali pa če je že odprt. Lej je par možnosti okol tega hlajenja. Škoda da nis bližje bi ti prišel in porihtal roverja v enem sobotnem popoldnevu .
No javi ko odkriješ kje je voda pa če lahko z vrha dol nardiš kako fotko da ti bom lažje lociral zadevo.
Lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 06 Sep 2010 16:57 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Čuj veš kaj še je dobro preverit. A mogoče veš gdaj je bil termostat menjan, si ga mogoče ti menjeval. Lej nahaja se na sprednem delu motorja tam ko je debela cev gor. Jz bi reskiral in to vzel narazn. Lahko da je termostat zaštekal v odprtem položaju in ti voda skoz kroži skozi hladilnik tako da se vbistvu ne segreje dovolj da bi zalaufal ventilator. Vse skup maš dela dobre pol urce. Termostat pa preveriš tako, da hladnega vržeš v vrelo vodo in vidiš če se odpre ali pa če je že odprt. Lej je par možnosti okol tega hlajenja. Škoda da nis bližje bi ti prišel in porihtal roverja v enem sobotnem popoldnevu .
No javi ko odkriješ kje je voda pa če lahko z vrha dol nardiš kako fotko da ti bom lažje lociral zadevo.
Lp. |
Zdravo. Jaz imam avto šele leto in pol in nisem menjal termostata, tako da ne vem kdaj je bil menjan, če je bil. Sem pa se peljal v komadn klanc in je avto šu na obrate ter se pošteno ogrel,potem sem ga zalavfanega zapelal na kanal in mu v leru dodajal občasno gas,nakar se je vklopil ventilator ki je na hladilniku in po nekem času je izklopil,tako da termostat ni ostal odprt.Sem pa opazil da mi od sobote popoldne ni steklo skoraj nič vode ven,nivo v posodi je še zmerom okoli max.! Tako da je res čudno enkrat teče enkrat pa tako počasi... Aja pa ko je lavfal na kanalu sem šu spodi pa svetil in gledal cevi,... nisem videl nikjer da bi kapala voda dol.Sem naredu eno fotko in nakracal gor kje približno spodaj je bila luža,samo se ne da bolj točno ugotovit ker teče res malo-sedaj. Sedaj sem dal pod avto bel velik papir pa da vidim kako bo zdaj. Če pač nič ne najdem in če bo še zmanjkovalo vode ga bo pač treba odpelat k mehaniku. Hvala Josip.LP [img]...vidm da ne znam fotke zravn prlepit ko nimam nikjer na netu albuma...ajajaj....hm LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 06 Sep 2010 17:57 Naslov sporočila: |
|
|
Greš na shrani.si pa si shraniš fotko in jo nato skopiraš tam kjer piše koda za forum in prilimaš sem p je to to.
Drgač pa če ti vode zmanjkuje in če se ne vidi kje da ti teče je pa možnost da ti spušča na tesnilu za glavo v zelo majhnih količinah in ti gre v zgorevalni prostor in skozi auspuh ven. Tega sicer ne boš niti opazil ampak sčasoma pa se bi lahko. Tak da glej ne se sekirat glede tega, sam glej da ti vode ne zmanka. Ker sm že naredil tud generalko na enem roverju in ko razdreš motor vidiš kje vse je možno da ti voda uhaja. Tak da če ti bi slučajno voda še uhajala ampak da se nebi odzunaj kje vidlo je možno da ti tam kej spušča med valji. Aja za informacijo še.
Garnitura dihtung za roverja sm jz dal 110€
nato antifiriza 3L okol 20€
olje 4 L 35€
vodna pumpa 35€
španar okol 30€ odvisno če je avtomatski al navadn, vem pa da je za 1.6 16v motor cenejši kot pa za 1.4 16v
jermen je tud okol 30€
pa še micro jermena za alternator in klimo sta skupaj okol 20€
Tak da material te lahko košta okol 250€ plus roke.
To ti govorim v primeru da je šlo tesnilo na glavi motorja. Pol so pa še roke mehanika. Jz sm enmu kolegu vzel 100€ kar je zelo zelo poceni.
Aja pa še nikol ne pozabiot dat glave zbrusit. Jz sm še to plačal 15€, jo pa morš vedno dat ko daš motor narazn.
Tak to je vse zaenkrat.
LP. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 06 Sep 2010 18:50 Naslov sporočila: |
|
|
Josip je napisal/a: | Greš na shrani.si pa si shraniš fotko in jo nato skopiraš tam kjer piše koda za forum in prilimaš sem p je to to.
Drgač pa če ti vode zmanjkuje in če se ne vidi kje da ti teče je pa možnost da ti spušča na tesnilu za glavo v zelo majhnih količinah in ti gre v zgorevalni prostor in skozi auspuh ven. Tega sicer ne boš niti opazil ampak sčasoma pa se bi lahko. Tak da glej ne se sekirat glede tega, sam glej da ti vode ne zmanka. Ker sm že naredil tud generalko na enem roverju in ko razdreš motor vidiš kje vse je možno da ti voda uhaja. Tak da če ti bi slučajno voda še uhajala ampak da se nebi odzunaj kje vidlo je možno da ti tam kej spušča med valji. Aja za informacijo še.
Garnitura dihtung za roverja sm jz dal 110€
nato antifiriza 3L okol 20€
olje 4 L 35€
vodna pumpa 35€
španar okol 30€ odvisno če je avtomatski al navadn, vem pa da je za 1.6 16v motor cenejši kot pa za 1.4 16v
jermen je tud okol 30€
pa še micro jermena za alternator in klimo sta skupaj okol 20€
Tak da material te lahko košta okol 250€ plus roke.
To ti govorim v primeru da je šlo tesnilo na glavi motorja. Pol so pa še roke mehanika. Jz sm enmu kolegu vzel 100€ kar je zelo zelo poceni.
Aja pa še nikol ne pozabiot dat glave zbrusit. Jz sm še to plačal 15€, jo pa morš vedno dat ko daš motor narazn.
Tak to je vse zaenkrat.
LP. |
Josip ful hvala ti za tvoj obsežn in uporabn odgovor. Sem prej pogledal pa ni nč mokro še pod avtom ja,bom vidu,zgleda da ni tko kritično, spremljam nivo vode kar redno,če pa bo zadeva se povečala bom pa vidu kako pa kaj,bo treba najti neko rešitev ja,lahko da je tud tesnilo-dihtnga na glavi mal zmatrana,možno. Glede materiala pa sm pričakoval neko tako ceno ja,material je ene tok,delo pa res ful odvisno kaj dobiš,je pa 100€ za servis take zadeve res pametna cena,marsikdo bi lahko računaol mnogo več... Bom spremljal,če pa bo kaj novega pa javim. Hvala za vse,pivo pade enkrat-sigurno. LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 06 Sep 2010 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
LISAC_88 je napisal/a: |
Zdravo. Mogoče veš z glave kje bi 416Si imela čep za odzračevanje, saj sem menjal senzor in spustil vodo ven, nalil novo in ne najdem čepa? LP |
Poglej na 90° koleno na cevi za luft tik pred gas loputo, spodaj je kovinska cev in gor ma šrauf velikosti 8 (odstrani zgorni del filtra za zrak skupaj z cevjo, boš mel lepši dostop), ta more bit odstranjen ko nalivaš vodo v ekspanzijo da gre zrak vn, nato pa ga med (!) nalivanjem zapreš. Pa gretje kabine more bit odprto do konca ko nalivate, ker ima rover tako kot bmw pa mercedes ventil ki zapira/odpira pretok vode čez pečko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|