Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 29 Avg 2010 20:24 Naslov sporočila: problemi z vžigom! |
|
|
LP vsem.
Že nekaj časa imam problem z vžigom avta- Rover 414 l.1997.
Enkrat vžge brez problema, drugič spet moram stisnit malo na pedal za gas, da mi vžge v prvo ali drugo ali v tretje (ključa ne nažigam preveč časa).
To se je začelo dogajat po tisti napaki, ki sem jo opisal pod topicom- občasno cukanje in ugašanje (ko mi ni hotel vžgati).
Istočasno se je s tem vžiganjem pojavil tudi problem z daljincem (opisano pod istim topicom), tako da ne vem a je vse skupaj povezano s kakšno napako na računalniku ali pa je treba samo zamenjat zaganjač, a kdo ve kako se vidi če je slab? Pa če ga kdo tu na forumu prodaja po ugodni ceni? _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 31 Avg 2010 17:21 Naslov sporočila: |
|
|
lahko poskusiš če računalnik zeza-ga ˝resetiraš˝: odklopi + klemo iz akumulatorja za cca. 10min in potem nazaj priklopi pa poskusi vžgat, lahko pa še počakaš na druge odgovore. _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 23:15 Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm... to sem že probal in je bilo isto. _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 02 Sep 2010 09:36 Naslov sporočila: |
|
|
cloud je napisal/a: | Hmmm... to sem že probal in je bilo isto. |
Poskusi pri kakem razbitem dobiti štarter za malo denarja in ga zamenjaj,ni veliko izgubiti, lahko pa zelo veliko pridobiš... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 00:55 Naslov sporočila: |
|
|
No zamenjal sem tudi štarter od nekega drugega Roverja (isti model) in sedaj nimam več takšnih velikih problemov kot prej, je pa potrebno kdaj malo več časa vžigat, kdaj pa tudi iz drugega poizkusa, to največkrat ko avto prvič vžgem se peljem nekam (lahko dolga ali kratka fura) in nato me nekaj časa ni (ampak avto se ne ohladi) in ko hočem avto vžgat, mi kdaj po dalšem času ali pa po drugem poizkusu vžge, ni pa to vedno.
Še to ob vlažnih dnevih mi avto bolje vžiga, sam sem sumil na slab kontak kake žice ali mase, toda po pregledu nisem dobil te napake . _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 00:58 Naslov sporočila: |
|
|
... aja še to, kompjuter z imobilizatorjem (+daljinca) sem zamenjal in odklepa in zaklepa BP.
Tako da z računalnikom nima veze. _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 03 Nov 2010 09:40 Naslov sporočila: |
|
|
To z vžeiganje - kaj pa vžigalna tuljava? Meni je crknil rotorček na vžiganlni ki daje štrom na svečke in na eno svečko ni metal štroma zato ni dajala iskre in je posledično dostikrat avto težje vžgal!?
To da ti sedaj težje vžiga pri vlažnih dneh bi jaz skorda rekel da je bolj posledica toplejih temperatur kajti, sedaj ko je že nekako ''zima'' so dežni dnevi občutno toplejši od jasnih.. Moje razmišljanje.
Podobno se nam je dogajalo na karavanu - si nekam šel in ugasnil avto ga pustil in prišel nazaj in avto ni vžgal - sral ga je senzor za obrate v prostem teku ki tudi uravnava ''štantgas'' in ker je bil fuč, avto ni vžgal ko je bil ravno malo ohlajen ampak ne čisto ohlajen - nekje vmes med segretim in neogretim motorjem, senzor pa ni pri določeni ogretosti temperature ni vedel koliko štantgasa dat in avto pač ni vžgl oz. je vžgal v tretje četrto.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 08:51 Naslov sporočila: |
|
|
Kje se pa ta senzor nahaja? _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 09:19 Naslov sporočila: |
|
|
Nimam pojma. Je pa to zadeva ki pač zaznava temperaturo avta in potem uravnava štantgas oz pošlje naprej signal pa obrate potem nekaj drugegag uravnava. U glavnm povezano je z temperaturo motorja in pa štantgasom. Sicer pomoje na servisu če bi vprašal bi že ugotovili!? Na renoju so pogruntali napako v pičlih 25ih minutah.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 13:34 Naslov sporočila: |
|
|
cloud je napisal/a: | Kje se pa ta senzor nahaja? |
Zdravo cloud. Jaz mislim da je ta senzor senzor LAMBDA SONDA. Pri mojem 416Si se nahaja na ceveh, ki grejo iz motorja na auspuh,sklop kjer se mislim da 4 cevi združijo v dve oz. eno. Lambda sonda je sonda, ki ti regulira količino izpustov zraka z gorivom, nekaj takega v povezavi regulacije bencina in izpuhov in lahko nagaja. Meni je še pri Vectri-prejšnji avto nagajala, avto je v prostem teku dobival obrate,cukal med vožnjo,ugašal,...itd. Preglej malo to oz. vprašaj če kdo ve kaj več o tej zadevi. Zna pa biti kar velik strošek nova cca. od 50-100€. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
LISAC_88 je napisal/a: | cloud je napisal/a: | Kje se pa ta senzor nahaja? |
Zdravo cloud. Jaz mislim da je ta senzor senzor LAMBDA SONDA. Pri mojem 416Si se nahaja na ceveh, ki grejo iz motorja na auspuh,sklop kjer se mislim da 4 cevi združijo v dve oz. eno. Lambda sonda je sonda, ki ti regulira količino izpustov zraka z gorivom, nekaj takega v povezavi regulacije bencina in izpuhov in lahko nagaja. Meni je še pri Vectri-prejšnji avto nagajala, avto je v prostem teku dobival obrate,cukal med vožnjo,ugašal,...itd. Preglej malo to oz. vprašaj če kdo ve kaj več o tej zadevi. Zna pa biti kar velik strošek nova cca. od 50-100€. LP |
Hja, tudi ta je verjetna, ampak kolikor jaz vem se lambda pokaže že če je kaj narobe z njo pri tehničnem pregledu ko te izveržejo zaradi izpustov.. Možno pa dejansko da je tist moj senzor in lambda sonda eno in isto. Bom pogledal enkrat na račun od megana kaj so takrat menjali če kaj piše.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 09 Dec 2010 15:58 Naslov sporočila: |
|
|
Aha... se pravi lambda = oxygen sensor (po angleško) in je res tam kjer grejo cevi na škarik, samo mislim da ni kriv ta senzor. _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 12 Dec 2010 14:02 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo. Dobil sem še eno idejo za tvoj problem. Kako pa zgleda ko avto ne vžge v prvo oz. drugo. Meni se je pri 416ki Si pred 14 dnem dogajalo da kar na lepem avto ni več vžgal kot zmeraj prej v prvo, ampak šele v 2,3,4! Štarter in akumulator vredu, saj je ob vžiganju vrtel kot za šalo. Ko bi že skoraj vžgal ga je kar nekako zadušilo oz potreslo, potem je pa vžgal a ni imel moči (poglej malo pod moje teme v razredu Rover 45/400). Ko daš kontakt pozorno poslušaj kako se sliši brenčanje bencinske pumpe,mora biti enakomeren zvok. Potem je pa meni po cca. 4 dneh le ta dokončno crknila in avto ni več vžgal. Menjam z rabljeno pumpo, avto vžge in spet vžiga v prvo! Preveri, mogoče je kaj na tem. Lep pozdrav tudi vsem ostalim Roverašem! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 06 Sep 2011 09:58 Naslov sporočila: |
|
|
Prejšnjič sem menjal tesnilo na sesalnem kolektorju (mimogrede sem še spucal senzor odmične) in sem izklopil baterijo. Ko sem vse dal skupaj in nazaj priklopil baterijo mi je avto vžigal iz prve. Čez nekaj dni sem že prišel na iz prvič do drugič, sedaj pa vse bolj na drugič.
V čemu je finta, da po izklopu baterije avto vžiga bolje? Mislim, da sem to opazil že enkrat prej a sem mislil da je to zaradi menjave kape.
Kakšna ideja? _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 06 Sep 2011 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
Ja ocitno je neka napaka shranjena v racunalniku, ko izklopis baterijo se po 15-20 minutah brisejo napake in ti zato vzge. Pomoje bi bilo pametno na tester. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|