Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Termostatski ventil

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2010 11:15    Naslov sporočila: Termostatski ventil Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Že v enem drugem topicu (pri porabi goriva) sem omenil, da izgublja vodo.

No res jo izgublja. Opazil sem, da mi jo zmeče mimo zamaška in skozi cevko ven. Temperatura kaže skoz pod polovico. Včeraj sem slišal tudi klopotanje v armaturi, ko sem vžgal avto se pravi, da je v sistemu zrakčni mehur. Poskusil sem avto lavfat pri odprti ekspanziji ampak je nivo vode kmalu narasel in vodo je porinilo iz ekspanzije. Potem sem doliv vodo in poskusil z zaprto ekspanzijo in vodo je porinlo mimo zamaška. Nato se je prižgal ventilator prehitro, spodnja cev, ki gre v hladilnik je ostala hladna, hladilnik pa tudi. Mislim, da je zaštekal termostat , vodo pa zaradi tlaka poriva mimo zamaška. Upam, da zaradi tega ni šlo tesnilo.

Ali je že kdo mel podoben primer?
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2010 19:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To da ti meče vodo mimo zamaška ven pomeni da ti avto kuha, ker se že voda toliko segreje da nastaja pritisk v ekspanzijski zarad pare in vroče vode in edini(varovalni)sistem je skozi pokrovček na posodi. Edina in začasna rešitev je da vzameš termostat ven in prišraufaš cev nazaj in se voziš brez termostata. Termostat pa preveriš tako da ga daš prvo pod hladno vodo nato pa ga vržeš v vrelo vodo in boš videl če se odpre. Termostat pa košta tam okol 15€ več ne more bit, razn da je v kaki posebni izvedbi z ohišjem drgač pa sam termostat ne košta več. Ti pa predlagam da kontroliraj vodo ko boš zamenjal termostat, če še ti jo bo zmankovalo. ker ko se motor pregreje do te mere kot se je pri tebi je velika možnost da je tudi dihtunga kaj polek dobla, al pa da je glavo zvilo in če bo zginjal pol veš kako sledi in kaj sledi(menjava tesnila na glavi). No upajmo na najbolše.
Lp pa poročaj kaj si kaj porihtal.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2010 19:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aja pa pr nobenem roverju ne smeš odpirat ali imet pokrovček na ekspanzijski posodi ko motor laufa ker ti tudi ventilator nebo zagnal pa še vodo ven vrže ker imajo zaprt sistem hlajenja. To da so pa si slišal mehurčke po armaturki pa lahko samo ugibamo kako in zakaj so tam. Men se je naredlo na Opel corsi to. Da so se skoz slišali neki mehurčki nato pa mi je čez en čas avto samo ugasnil. Krivec pa je bil vodna pumpa na kateri se je ležaj toliko obrabil da je dobil luft in je zarad tega potem še preskočil jermen in sm menjal še vseh 8 sesalnih ventilov itd. Mehurčki se lahko slišijo tudi da ti bi kompresija spuščala v vodni sistem to je lahko zarad tesnila na glavi. Mogoče bi se še našel kakšen krivec, recimo da je zamašena kakšna cevka do notranjega grelca kabine skozi katerega teče voda in da daje takšen občutek. Ampak prvo preveri termostat pol pa javi za naprej ok. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aston
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17
Prispevkov: 153
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2010 15:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja to so spet te večne težave s hladilnim sistemom pri Roverju Mad . Pri meni je bilo podobno takoj, ko sem ga kupil, bil je fuč termostat in razpaden - zamešen hladilnik, če sem stal na mestu se je cager za temperaturo dvignil skoraj do rdečega polja in pri pokrovu ekspanzije mi je metalo vodo ven. Potem, ko sem menjal hladilnik, termostat in hladilno tekočino je bilo par mescev vse vredu nato pa mi je začel v prostem teku nabijat obrate, na servisu so mi nato menjali nek senzor mislim, da za temperaturo in je bilo v redu. Čeprav se mi še vedno če stojim v koloni cager za temperaturo dvigne do tričetrt, preden se vklopi ventilator. V ekpanziski posodi imam nekaj malega "majoneze" kot sem že pisal v eni izmed prejšnih tem, tako, da ne vem če je res vse v redu.

Poglej malo pri tvojem če je vredu hladilnik, lahko, da je tudi kakšen senzur fuč, malo čudno se mi zdi, da se ti cager za temparaturo nič ne vzdiguje čez polovico. Mogoče bi blo treba le odzračit hladilni sistem in iz njega spravit ven zrak, če so nekje v hladilnem sistemu zračni mehurji to ovira pretok hladilne tekočine in lahko da zato zakuhava. Odzračiš ga pa tako da odpiraš in zapiraš posebne ventile, ki so nekje na cevkah od hladilnega sistema, čez te ventile spustiš ven zrak, ki je v ceveh, vsaj tako je bilo pri mojem ne vem kako je na 75 oziroma nevem kje so te ventili.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2010 15:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rečmo na 200ki nimaš teh ventilov, se sistem sam prezrači skozi pokrovček na ekspanzijski al ka jz vem ki, pač nima teh ventilov. Če ima rastezna posoda ne sebi tri cevke pol je zaprt sistem hlajenja motorja in tak sistem se prezrači sam in nima teh ventilov. Če pa je ventil je pa na najdebelejši cevki ki vodi do hladilnika ali od njega nevem že točno in je na najvišji legi od vseh cevk. Sam pomoje ma 75-ka kot 200-ka da se sam prezrači ampak preveri prvo. Lahko je tudi kje na hladilniku na strani na vrhu kak ventil za ispust zraka. LP.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2010 20:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni.


Vprašanje za Josipa. Kako je pa s tistimi pušami v celindru ali lahko tam nabija tlak v hladilni sistem, če so slučajno posedene. Eden vijak sem opazil tam za termostatom oziroma pred hladilnikom. Tega sem odvil in ni šlo nič zraka ven. Upam, da je samo termostat. Mislim pa, da voda pride v cilinder in zatrokira ampak ne zmerom. Lahko je tudi bencin bil kriv, ker od takrat, ko sem tankal 98 zatrokira občasno, ko se nekje ustavim za 10 minut.

Bom vidu kaj bo jutr mehanik reku.

Ma par mescov je blo dobr zdej pa spet. Sam takrat ni bla dihtunga kriva, da je voda zginevala.

Morda ni veliko al je šlo pa vse u ku........

Bom poročal, LP.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2010 22:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

aston je napisal/a:

Poglej malo pri tvojem če je vredu hladilnik, lahko, da je tudi kakšen senzur fuč, malo čudno se mi zdi, da se ti cager za temparaturo nič ne vzdiguje čez polovico. Mogoče bi blo treba le odzračit hladilni sistem in iz njega spravit ven zrak, če so nekje v hladilnem sistemu zračni mehurji to ovira pretok hladilne tekočine in lahko da zato zakuhava. Odzračiš ga pa tako da odpiraš in zapiraš posebne ventile, ki so nekje na cevkah od hladilnega sistema, čez te ventile spustiš ven zrak, ki je v ceveh, vsaj tako je bilo pri mojem ne vem kako je na 75 oziroma nevem kje so te ventili.


Pri 75ki je kazalec na sredini ko je avto ogret in se ne premakne gor dokler avto ne zakuha. To je baje zato, da se uporabniki ne bi po nepotrebnem sekirali zaradi pozicije kazalca. Tako da je lahko avto precej vroč kazelec je pa lepo nepremično na sredini.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2010 06:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

TriCikl je napisal/a:
Tako da je lahko avto precej vroč kazelec je pa lepo nepremično na sredini.


Če pogledamo je lahko po eni strani to zelo slabost tega, ker pomoje je bolje opaziti če se avto pregreva kot pa da vidiš prepozno. Meni je na mojem vedno pod polovico, ko pa se peljem z prižgano klimo po mestu ali pa bol počasi pa se dvigne do polovice in nič kaj več.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aston
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17
Prispevkov: 153
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2010 11:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Josip je napisal/a:
TriCikl je napisal/a:
Tako da je lahko avto precej vroč kazelec je pa lepo nepremično na sredini.


Če pogledamo je lahko po eni strani to zelo slabost tega, ker pomoje je bolje opaziti če se avto pregreva kot pa da vidiš prepozno. Meni je na mojem vedno pod polovico, ko pa se peljem z prižgano klimo po mestu ali pa bol počasi pa se dvigne do polovice in nič kaj več.


Enako je pri moji dvestotki, cager je vedno malo pod polovico, če pa stojim v koloni se cager dvigne mogoče do polovice, ko se vključi ventilator, tako, da nikoli ne gre čez polovico.
Drugače je pri stotiki, ko se cager vzidguje tudi do tričetrt.
Je pa res da pri skoraj vseh novejših avtih cager za temperaturo ne gre nikoli čez polovico.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2010 16:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Stenly pozabil sem ti odgovorit na tisto vprašanje glede puš. Nemogoče je da bi se posedle, ker nisem še slišal za tak primer, če pa bi se pa verjemi da ti avto nebi laufal pa še voda bi ti v celoti izginila v mogoče kakšni minutki, ker okoli teh puš je največ vode in da se bi puša posedla za 1mm avto nebi imel več kompresije in laufal bi verjetno kot kak stari dizlač tak da to je zihr nemogoče. Je pa lahko problem z dihtungo tam da jo malo preriba in ti voda v zelo malih količinah uhaja v cilinder in nato ven. Zaj tu je več možnih stvari. Pač problem je treba odkrit.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2010 21:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Živjo.

Glede puš mi je tako rekel Benčina, da je ena izmed možnosti. Mehanik je vzel termostat ven, jutri pa bo zmontiral novega. Pol bomo pa videl kaj je. Upam, da je samo to vzrok sam me skrbi tisto trokiranje včasih, da kaka voda res pride not Crying or Very sad
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2010 22:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

@Josip: minimalno posedanje naj bi bilo možno, zaradi tega pa moraš pri menjavi dihtenge nekako zmerit koliko so cilindiri NAD robom bloka (2 do 4 tisočinke cole morjo bit), če so pod pa ti baje tanova (no ja, vpršanje če sploh kera) dihtenga ne pomaga.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2010 22:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oj, mehanik je zamenjal termostat in pravi, da je sedaj vse OK. Spremljati moram nivo tekočine. Upam, da je bil samo to vzrok za nabijanje tlaka v hladilnem sistemu.

Ponavadi termostati ostanejo odprti in je pozimi hladno. Problem je, če se ne odpre ali pa samo na pol. Če bi videl, da temperatura narašča bi takoj posredoval in porihtal, ampak 75 - ka ima za moje pojme ta kiks, da kaže samo do polovice.

Mogoče sem se tako vozil že dolgo pa nisem opazil in je mehanikova napaka, ker mi ni že takrat preventivno zamenjal termostata.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2010 07:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

En dodatek. Nekdo je omenil da termostat daš v mrlo potem pa v vročo vodo.

To lahko narediš ampak tega termostata potem ne uporabljat naprej. Kajti v takem primru se termostat odpre zelo na hitro in čisto do konca in tak termo ne opavlja več dobro naloge ker se ne more več zapret do konca. Vzrok je pa to da se v ekonom loncu odpre prehitro in ga nekako preveč odpre v avtu se recimo nikoli ne odpre do konca. Zmeraj se kako malenkost prej konča. Pa še v avtu se počasi odpira in ne kar naenkrat..

Previdno!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group