Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Tesnilo glave ?

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Splošne Rover debate
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
aston
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17
Prispevkov: 153
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 13:10    Naslov sporočila: Tesnilo glave ? Odgovori s citatom

Vem, da smo na to temo že nekajkrat pisali. Pa vseeno me še nekaj zanima. Sumim, da se pri mojem Roverju 111 kažejo prvi znaki prebite dihtunge. Že ko sem ga kupil pred 3 leti sem moral takoj menjat hladilno tekočino ker je bila zelo umazana in smrdljiva, tudi stena ekspanziske posode je bila totalno zapacana z neko rjavo svinjarijo ki je nisem mogel spravit dol, nato sem na hitro spral celotni sistem s šlavhom, menjal hladilnik (ki se je razpadal) in nalil mešanico hladilne tekočine, od takrat naprej redno kontroliram olje in hladilno za morebitno puščanje ali majonezo. Nisem opazil, da bi kar koli od tega zginevalo, vendar zadnje čase na steni ekspaniske posode opažam sledove majoneze, če potegnem s prstom po notranji steni ekspanziske je te majoneze mogoče za kakšen gram, drugače sama tekočina pa je še koliko toliko bistra, tudi v olju in pri pokrovu za dolivanje olja ni sledi majoneze.
Naj povem, da z avtom naredim malo kilometrov ker je vožen bolj ljubitelsko, (za vsak dan mam 200-tko), ko sem ga kupil je imel 116000km zdaj jih ma 132000.
Avto se niti ne pregreva, če stojim v koloni cager zleze do tričetrt potem ga ventilator shladi.
Tko, da zdaj ne vem kaj naj naredim? Na servisu mi je mojster svetoval naj nalijem čistilno sredstvo v hladilno tekočino in počakam nekaj časa, če se bo majoneza spet ponovila. Baje da je možno, da je bila dihtunga že kdaj menjana in da je tista svinjarija še od prej v hladilnem sistemu.
Ali naj raje pustim tako kot je in počakam kaj bo?
Ali pa grem kar čimprej menjat dihtungo na glavi ?
Pa da bo potem upam MIR!
Rad bi čimprej razčistil to stvar, da grem potem mirno lahko na kakšno daljšo pot .

Hvala za pomoč in Lp.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27
Prispevkov: 204

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 13:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz bi jo čimprej zamenjal, ker drugače se lahko stroški zelo povečajo. Mad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 16:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nejc je napisal/a:
Jaz bi jo čimprej zamenjal, ker drugače se lahko stroški zelo povečajo. Mad


Kako pa se lahko stroški povečajo in zakaj??????

Kaj je razlika da jo preventivno menjaš ali pa počakaš, razlika v stroških me zanima???
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27
Prispevkov: 204

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 20:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če avto zakuha med vožnjo (izgubi vodo) in tega ne veš nekaj km, moraš dati brusit glavo ali mogoče še kaj hujšega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 20:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nejc je napisal/a:
Če avto zakuha med vožnjo (izgubi vodo) in tega ne veš nekaj km, moraš dati brusit glavo ali mogoče še kaj hujšega.


Cagar za T lepo niha ko je voda že na maksu. Ko ti voda pade na minimum cagar ni več lepo pod sredino ampak tono na sredino, ko ti jo zmanjka pa se ti cagar dviguje in ventilator ne uspe shladit. TAKRAT USTAVIŠ IN UGASNEŠ MOTOR IN GA NE!!!!! ZAGANJAŠ NITI NE POSKUŠAŠ ZAGNATI: Stvar rešena.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 20:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dragi prijatelj, glavo morš brusit v vsakem primeru, strošek za brušenje glave je pa 10-15€ vsaj pr nas no. Da ti pa avto zakuha bi pa verjetno že prej števec opazil, če pa ne pač zakuna. Nebi bil prvi ki bi. Skup popravit za silo in prodat. Če misliš menjat dihtungo lahko pripraviš v vsakem primeru okol 400€. Bilo je že govora kaj vse se mora menjat in kaj ne in kaj je priporočljivo menjat, ko je že glava 1x dol. Če pa hočete da je zadeva porihtana u nulo pa zna koštat tudi preko 1000€, sam pol je že tu vprašanje, če se splača, kak dolgo misliš še imet avto, itd.

Ker ko je avto 1x razkopan in če niso finance problem, bi jz zamenjal še batne obročke, ojnične ležaje in še par stavri. To vse pa košta.

Tak da jz ti enostavno svetujem, če ni potrebe po menjavi je ne menjuj, če pa ti že voda orng izginja in je ogromno smetane v posodi in na pokrovčku in na šipki pa nimaš druge kot zamenjat. Stroški glede teh zadev so pa različni. Jz sm napamet rekel 400€ ker tu nekje okol se sučejo zadeve.

Lp.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27
Prispevkov: 204

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 21:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No ko je nam na 214 Si med vožnjo zakuhal se cajgar ni niti malo premaknil, tako da nismo vedeli dokleri niso na cesti začeli pipkat!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27
Prispevkov: 204

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 21:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Cena pa ni tako pretirana. Za dihtungo smo dali takratnih 40000sit, za vse skupaj z delom in brušenjem glave pa okrog 60000sit.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27
Prispevkov: 204

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2010 21:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nejc je napisal/a:
Če avto zakuha med vožnjo (izgubi vodo) in tega ne veš nekaj km, moraš dati brusit glavo ali mogoče še kaj hujšega.


Se moram opravičit glede brušenja glave, sem čisto nekaj drugega študiral.

Glavo je seveda treba dat v vsakem primeru brusit.

Jaz bi dihtungo čimprej zamenjal; tako si potem brez skrbi.
No odločite se po svojem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 05:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nejc to je bilo takrat in tudi cene v tolarjih so bile manjše, vsak ve da odkar je € se je vse podražlo, in tudi ura avtomehanika ni več 3000sit ampak je 20-30€. In če gledaš da te sedaj košta samo velik servis okol 200-250€ pol morš vedet da ti nebo en glave dol jemo za 50€. Sm že dostikrat to delal in sam materijala je za preko 200€ plus vsi ostali stroški ki pa so tudi okol 200€.
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27
Prispevkov: 204

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 07:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja vse se je podražilo tako da kdor si upa sam zamenjat dihtungo kar nekaj privarčuje. Mislim pa da je dihtunga za 111 precej cenejša kot za 214.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 14:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jz si jo upam in sm jo že in da iskreno povem, rover je za šraufat simple ko pasulj se temu reče, bol jeba je kak renault 16v, pa opel ko ni placa nikjer okol. Drgač pa že en cajt to delam in bi jo tudi zamenjal. Very Happy Very Happy Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aston
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17
Prispevkov: 153
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 17:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ma ja zaenkrat bom še pustu tako kot je, ko pa se bo stanje poslabšalo jo pa zamenjam. Samo ne vem še če bi jo sam menjal, mal me strah, da kaj ne zafrknem. Najbolj se bojim tega, ko je treba naštelat zobat jermen na isto pozijo kot je bil, da pol ventili štimajo.
Drgač pa če ti kdo drug rihta je pa stoška res nekje med 400 in 500 eur.
Za enkrat se še ne pregreva oziroma tko je, če stojim v koloni se cager povzpne na dobrih tičetrt, potem se vklopi ventilator in cager spet pade pod polovico. Ne vem če je to normalno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 18:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

aston je napisal/a:
če stojim v koloni se cager povzpne na dobrih tičetrt, potem se vklopi ventilator in cager spet pade pod polovico. Ne vem če je to normalno.


Je! Če imaš pa klimo prižgano pa zleze še kak milimeter višje potem pa še ventilator klime začne delovat na višji stopnji..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Splošne Rover debate Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group