Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 25 Maj 2010 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
PAČ TREBA SE JE NAVADIT DA TANKAŠ KO JE KAZALEC POD RDEČIM ALI PA TANKAT POD 40L
Nazadnje urejal/a nejc 26 Maj 2010 13:01; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 25 Maj 2010 23:12 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: |
V bistvu je vseeno kater je voltage ali pa current buffer? Dejansko to vežeš nekam v napeljavo med plovčkom in kazalcem. |
Kot je meni znano se uporabi voltage buffer. Sicer pa, tankaj preden pride na rdeče polje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 25 Maj 2010 23:44 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
No, ker ste že pri elektriki se moram pa še jaz vmešat
Ja kar se tiče armaturne plošče je ne bi odpiral, ker tam ne moreš nič vplivat na kazalec, ker za to skrbi računalnik. Edina varianta je tisti signal, ki pride iz plovca in še to je treba vedet kak izhod je. Lehko je napetostni ali tokovni. Pri napetostnem bi res lahko dal operacijski z RC členom, če bi rad dobil počasnejši odziv. RC člen pomeni upor in kondenzator. Pri tokovnem režimu pa mora nekje v vezju (pri računalniku) obstajat nek upor, ki se odčitava napetost z njega.
Sej neko zakasnitev mora že imet, drugač bi ti kazalec malo opletal. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 26 Maj 2010 08:22 Naslov sporočila: |
|
|
stanley je napisal/a: | Pozdravljeni.
No, ker ste že pri elektriki se moram pa še jaz vmešat
Ja kar se tiče armaturne plošče je ne bi odpiral, ker tam ne moreš nič vplivat na kazalec, ker za to skrbi računalnik. Edina varianta je tisti signal, ki pride iz plovca in še to je treba vedet kak izhod je. Lehko je napetostni ali tokovni. Pri napetostnem bi res lahko dal operacijski z RC členom, če bi rad dobil počasnejši odziv. RC člen pomeni upor in kondenzator. Pri tokovnem režimu pa mora nekje v vezju (pri računalniku) obstajat nek upor, ki se odčitava napetost z njega.
Sej neko zakasnitev mora že imet, drugač bi ti kazalec malo opletal. |
Verjetno jo le ima ampak očitno je premajhna. Pri roverju bi rekel če bi me kdo vprašal kako deluje merček za gorivo da dela na zajlo. Ovinek levo ovinek desno pa gre cagar dol. Prehitro spelješ pa je cagar dol.
Drugače vem da to ni mogoče samo pač dejansko tako kaže. Učeraj sem razmišljal da bi ga spraznil do konca in si na novo zrisal črtice po katerih gre cagar
Lučke za rezervo kolikor jaz vem ni, kajne? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 26 Maj 2010 15:50 Naslov sporočila: |
|
|
Lučke za rezervo ni, lahko jo pa dodaš (dokaj enostavno vezje).
@stanley: Pri 200ki ni "računalnika za armaturko", ampak je merilnik navaden voltmeter, en upor pa plovec najbrš tvorita napetostni delilnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 26 Maj 2010 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
Marko je napisal/a: | Lučke za rezervo ni, lahko jo pa dodaš (dokaj enostavno vezje).
|
Kam in kako? mogoče bi ti to znal? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 26 Maj 2010 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | Marko je napisal/a: | Lučke za rezervo ni, lahko jo pa dodaš (dokaj enostavno vezje).
|
Kam in kako? mogoče bi ti to znal? |
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=195000
Tukaj imaš link in načrt za vezje (moraš bit prijavljen da lahko vidiš slike). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 26 Maj 2010 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
a je na našem forumu kak elektrotehnik oz. nekdo ko se ukvarjam z elektroniko?
da bi tole skup naredil?
jaz bi takoj imel 1kom za 25ko, nisem pa najbolj vešč v tem (nikoli nisem kaj ekstra lotal...) _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 26 Maj 2010 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
No nisem vedel, da 200-ka nima računalnika. 400-ka ga ima in komunicira z CAN vodilom.
Če je pa tako, da ima samo uporovni delilnik bi pa lahko res uporabil vezje z operacijskim in filtrom za zakasnitev tam nekje do 10 sekund ali mogoče 15.
Pri 416-ki se je kazalec dvigoval zelo počasi. S takim filtrom bi lahko pogladil taka nihanja.
Potrebno bi bilo izmiriti napetost plovca, ki pride na armaturo in vmes bi vstavil tako vezje. No to bi bilo potrebno še skalibrirati tako, da bi spraznil rezervoar do neke rezerve (5l), nastavil spodnjo mejo kazalca in nato napolnil do vrha za nastavitev zgornje meje.
Lahko bi pa naredil tudi drugače z uporabo mikrokontrolerja in displeja. Tako bi natančno vedel koliko je goriva. Ne vem kak signal pride na števec kilometrov. Če bi vedel bi lahko meril še ta signal poleg nivoja goriva in bi lahko prikazoval še trnutno porabo, ki bi jo računal kontroler na vsakih 10 km. No to je samo okvirno. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 26 Maj 2010 22:55 Naslov sporočila: |
|
|
Števec za hitrost dobi signal pri 200ki v obliki impulzov (za vsake toliko poti en impulz), sicer pa bi bilo porabo goriva lažje računati s pomočjo merjenja časa vbrizga bencina (širino PWM pulza bi moral merit), pa po moje bi iblo še bolj točno kot pa tist plovc |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 27 Maj 2010 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
Očitno sva že dva.
sedaj pa najdit nekoga ki bi to spravil skupaj!? Marko, stanley, očitno je da se ukvarjata s tem. Zna kdo od vaju kaj takega skupaj spravit!?
Jasno za plačilo in pir! (pa količinski popust, ker bi prišla oba z zokijem )
Na koncu bi človek lahko imel noter kar potovalni računalnik |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 27 Maj 2010 22:29 Naslov sporočila: |
|
|
No dalo bi se marsikaj naredit, tudi potovalni računalnik za merjenje porabe goriva. @Marko se kar spozna na delovanje Roverja. Jaz pa lahko naredim in sprogramiram elektroniko s tem, da mi pomaga Marko. Potrebno bi bilo izmeriti napetost sponke tiste žice, ki pride iz plovca na armaturo.
Postopek bi bil tak:
-izprazniti rezervoar do rezerve ali še malo čez,
-na sponke priključiti volt meter
-na papir narediti neko tabelo za merjene vrednosti, ki se jih odčita
-meriti po korakih na takle način, (dolivati gorivo po 5l dokler ni rezervoar polen in za vsak korak po 5l prebrati in zapisati vrednost voltmetra)
Mogoče se komu zdi neumno po 5l not zlivat, ampak bistvo je v tem, da dobimo čim več meritev. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 29 Maj 2010 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
stanley je napisal/a: | No dalo bi se marsikaj naredit, tudi potovalni računalnik za merjenje porabe goriva. @Marko se kar spozna na delovanje Roverja. Jaz pa lahko naredim in sprogramiram elektroniko s tem, da mi pomaga Marko. Potrebno bi bilo izmeriti napetost sponke tiste žice, ki pride iz plovca na armaturo.
Postopek bi bil tak:
-izprazniti rezervoar do rezerve ali še malo čez,
-na sponke priključiti volt meter
-na papir narediti neko tabelo za merjene vrednosti, ki se jih odčita
-meriti po korakih na takle način, (dolivati gorivo po 5l dokler ni rezervoar polen in za vsak korak po 5l prebrati in zapisati vrednost voltmetra)
Mogoče se komu zdi neumno po 5l not zlivat, ampak bistvo je v tem, da dobimo čim več meritev. |
Potovalni računalnik
Ne ne, meni bi bilo super ce bi mi samo kazalo točno in da dejansko izrabiš lahko celoten tank ne da greš ves paranoičen na pumpo v upanju da prideš sploh do nje nato pa tankaš vsega skupaj 35litrov
MOgoče bi se pa res zmenili kak vikend če bi bila za to!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 02 Jun 2010 18:24 Naslov sporočila: |
|
|
Bi bil potem kdo za ta eksperiment? Tu predvsem mislim Stanleya in pa Markota!? Mogoče tudi Zoki kot poskusni zajček? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 02 Jun 2010 20:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ja lahko se enkrat polet zmenmo in malo pogledamo. Pred 15.6 mi ne bo zneslo. Mogoče proti koncu junija. Poskus najt kake načrte napeljave na netu, da ne bomo pol iskal brez veze tam kjer ni treba. drugač se pa nimaš kej bat, da ti pol ne bo delalo. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|