Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 09 Avg 2009 09:07 Naslov sporočila: Čuden zvok ob pritisku na sklopko |
|
|
Kar na enkrat se je začela sklopka čudno oglašati. Tudi takrat ko je avto v leru se ob pritisku na sklopko sliši nenavaden zvok (drgnjenja nečesa ob nekaj? kot naprimer zelo tih zvok cirkularke).
Avto se razen zvoka čisto normalno obnaša, tudi speljevanje je normalno.
Kaj bi lahko bilo narobe s sklopko? _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 27 Avg 2009 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
Kriv je bil potisni ležaj. Zamenjal sem le-tega in sklopko. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 26 Okt 2009 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
Si bom sposodil kar tole temo.
Je to, kar je na sliki, komplet sklopka za 75-ko ali pa je potrebno še kaj?
Tole na sliki stane 320 funtov plus poštnina, je pa za LHD diesel.
_________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 26 Okt 2009 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
hmmm, moje menenje: na tej sliki je še preveč delov, ker bi bilo zelo čudno da bi se menjal glavni cilinder sklopke (tisti, ki je povezan na pedeal, na sliki ima na koncu cevi rumeno kapco) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 26 Okt 2009 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za informacije, nisem tehnični tip pa morda včasih kaj smešnega vprašam. Saj se dobi dele tud posebej. Torej mster cilinder gre do pedala, kaj pa slave cilinder? Kako mu rečemo po naše? _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 26 Okt 2009 20:02 Naslov sporočila: |
|
|
slave cilinder je dejasnko na sliki skupaj z potisnim ležajem in se menja ob menjavi sklopke (ker je potisni ležaj in slave cilinder en in isti del). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
askort Novinec
Pridružen/-a: 26.03. 2010, 21:42 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
ali kdo ve kje se da dobiti naj ceneje komplet sklopka in vztrajnik za 75 cdt
hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
verjetno Anglija, probaj angleški ebay _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
@ Tricikel imam eno vprašanje.
Takrat, ko si menjal sklopko si zamenjal še slave cilinder a ne. Kaj pa tisti na slopki?
Na rover servisu mi pravijo, če bom menjal samo spodnjega ni rečeno, da bo stvar delovala in tudi garancija ne velja, ker menda se menja v kompletu.
Zadeva je zelo draga.
Lep pozdrav. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 14:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, takrat sem zamenjal celoten komplet in ni bilo niti priblizno poceni, mislim da je bilo z delom vred okoli 900€ _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 15:48 Naslov sporočila: |
|
|
Zivjo, hvala za informacijo.
Aha potem si zamenjal tudi zgornjega ta, ki ima zamašek in rezervoarček.
Jaz sem zgornjega menjal Julija in zdej odpove spodnji na potisnem ležaju.
Zgornji je bil 380 Evrov zato ga ne mislim menjat. Zdej pravijo, če ne bom menjal zgornjega se bo to spet ponovilo. Mislim, da če bodo zgornjega že prej lepo prezračili in odklopili po mojem ne sme bit nobenih problemov.
Nisem pa siguren. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 19:23 Naslov sporočila: |
|
|
Da se malo vkljuičim. Mislim, da je zelo pomembno, kako se vse skupaj odzrači. Po angleško je to bleeding the clutch (ali nekaj podobnega) in o tem je veliko napisanega na angleškem forumu. Je vredno vse skupaj dobro preštudirat. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 26 Okt 2010 22:15 Naslov sporočila: |
|
|
To je tista dilema, če ne zamenjaš in se napaka spet pojavi se boš tolkel po glavi zakaj nisi zamenjal, če boš zamenjal se pa ne boš znebil občutka, da si to naredil po nepotrebnem
Razmisli. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 27 Okt 2010 09:25 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni in hvala za nasvete.
Ja štos je v tem, da sem zgornjega menjal na istem servisu pred nekaj meseci in sedaj naj bi menjal oba hkrati kar bi me s popustom prišlo kar 730 evrov.
Po mojem, če bojo dobro odzračili zgornjega ne bi smelo biti nobenih problemov vsaj kolikor se osebno spoznam na hidravliko (industrijsko).
Zdej mi tud garancije nočejo dat samo za enega čeprav mi takrat niso nič omenili. Zakaj pa prodajajo vsakega posebej in ne v kompletu.
No jaz bi prezračil že na starem, da bi bil pedal normalen. Nato bi ga odklopil, zamenjal spodnjega in ga priklopil nazaj. Nazadnje bi pa še dolil olja v tisto expanzijo in zadeva bi morala delovat do nadalnjega.
Ampak nekdo bi tukaj rad zaslužil .
Lep pozdrav. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 27 Okt 2010 11:36 Naslov sporočila: |
|
|
Se opravičujem, če je malo izven teme, ampak kaj če bi poiskal drugo mnenje, pri kakšnem drugem mehaniku. Vemo kako je z servisi za Roverje pri nas, zato imam v mislih predvsem tujino. Baje da je v Celovcu nekdo, ki se spozna na Roverje. Mislim, da se je o tem že nekaj pisalo na forumu. Je to mogoče avtohiša Grasser, kjer vem da so nekoč prodajali in servisirali Roverje, ne vem pa kako je zdaj?
Vem, da je tujina od rok, samo pri takih stroških velja tudi to razmislit.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|