Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 06 Apr 2010 22:35 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sm šou v kamnik k pnevmatik center Sitar in sm kupil skoraj nove 500km vožene gume bridgestone turenza rc300 ter so mi jih zmontirali in scentrirali in polek dali nove vijake za alu felge in za vse skup sm dal 130€ kar se mi zdi zelo poceni. Gume imajo okol 7-8mm profila in so res kot nove.
Jutri dam slike gor. Lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 06 Apr 2010 23:48 Naslov sporočila: |
|
|
dobra guma, super profil za dež in suho vreme....
poceni,,,
Letna avtomobilska pnevmatika znamke Bridgestone za hitrosti do 210 km/h (hitrostni razred H). Največja dovoljena obremenitev znaša 515 kg.
Redna cena: 143,99 €
Spletna cena: 99,99 €
_________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 07 Apr 2010 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
Kranjc kaka dimenzija je to? meni se zdi svinjsko draga! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 07 Apr 2010 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | Kranjc kaka dimenzija je to? meni se zdi svinjsko draga! |
195/55 R15 najverjetneje.
Jaz že dve sezoni vozim Bridgestone Turanza ER 300 samo malce širše pa so super, ceste se lepo držijo tudi v dežju, na avtocesti so pa tiho. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 07 Apr 2010 23:25 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | Kranjc kaka dimenzija je to? meni se zdi svinjsko draga! |
Najbrš 185/55/15, ta dimenzija je za moje pojme hudo (pre)draga, posebej proti 195/50/15 ki je ~40% cenejša. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 00:56 Naslov sporočila: |
|
|
jaz sem danes vprašal na firmi in po izračunih z rabatom in vsem me bi prišla takšna guma nekje 65 evrov na koe
dimenzije 195/50R15 seveda z H oznako (do 210 km/h)
drugače pa goodyear exelence 195/50R15 pa 3 ali 4 evre dražje
če gledam da je mimovrste za 79 evrov na kos, je še kar poceni
takše imam od spredaj, od zadaj pa eagle f1
godyear exelence
Goodyearove raziskave so pokazale, da je prva zahteva večine evropskih voznikov visoko zmogljivih vozil zanesljiv nadzor nad vozilom v dežju. Da bi pnevmatike lahko zagotavljale oprijem v mokrih pogojih, se morajo znebiti vode med tekalno plastjo in površino ceste s potiskanjem vode v kanale dezena tekalne plasti. Hitrejša kot je vožnja, več vode morajo pnevmatike razpršiti in manj gumene zmesi tekalne plasti ostaja v stiku s cestiščem. Tako se pri večji hitrosti postopno zmanjšuje oprijem pnevmatike, voznik izgublja nadzor nad vozilom, zavorna pot pa je vse daljša.
Dezen tekalne plasti pri novi pnevmatiki Excellence je plod patentirane varnostne tehnologije, ki omogoča ohraniti oprijem na mokrem cestišču tudi pri večji hitrosti. Široki in globoki kanali s površine cestišča absorbirajo in razpršijo čim večjo količino vode, asimetrična razporeditev blokov dezena pa omogoča odvajanje vode skozi vse prečne kanale, ne glede na to, na kateri strani vozila je nova pnevmatika nameščena.
Po zaslugi optimiziranega dezena tekalne plasti, ki preprečuje akvaplaning, lahko nova pnevmatika Excellence razprši ogromno količino vode s površine cestišča in obdrži tekalno plast v neposrednem stiku s cestiščem, kar pomeni boljšo zaščito pred akvaplaningom. S siliko okrepljena gumena zmes tekalne plasti dodatno povečuje raven varnosti na mokrem cestišču. Novi polimeri omogočajo boljši oprijem pnevmatike v vseh voznih razmerah in s tem hitrejšo vožnjo tako na mokrem kot tudi na suhem cestišču.
eagle f1
Avtoplašč Eagle F1 GS-D3 je z izvirno obliko tekalne plasti naslednik razvoja visoke tehnologije tekmovalnih plaščev Eagle. Ta, od ene do druge rame čvrsta in inovativna oblika dezena, je ključna za gladko, tekmovalno delovanje avtoplašča v suhem.
Tehnologija V-usmerjene tekalne plasti koncerna Goodyear omogoča prosto odtekanje vode po žlebovih, ki so trikrat daljši od dolžine stične ploskve in omogočajo optimalne vozne lastnosti v mokrem.
Dajte svoje življenje v hitro prestavo.
drugače pa še njihov link, kjer si lahko še veliko preberete in se informirate,,,
http://www.goodyear.si/ _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 12:13 Naslov sporočila: |
|
|
Ja ja zdaj pa štima od kje je cena. Čeprav tista ki jo je kranjc omenil in sicer 65/kos je tudi draga za turanzo. Goodyeara sta pa tam tam.
Mimogrede ko smo že pri gumah. Je kdo poskusil Nangkang gume? Nek kitajski šit. Eni pravijo da so baje zelo dobre ne samo zaradi cene ampak tudi tako da so ok. Cena je super sam se jih pa ne upam dat gor, sploh glede na to da sedaj vozim potenzo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 15:04 Naslov sporočila: |
|
|
Nakang? Joj, ta štrot mam jst
Ko sem jih kupil so ble ok (sploh pa glede na svojo ceno), lani so ble še vedno dobre, letos so pa tko tko, pač je guma "na V" (profil), pa je robove malo pobralo, kot drugo je že malo trda. Po mokrem moraš pa že od nekdaj bolj pazljivo bremzat . Na kratko: odsvetujem, čeprav niso smrtno nevarne. Če nimaš original felten si zrihtej TUV pa homologerej 195/50/15, za malo več € dobiš normal gume z normal bremzanjem v mokrem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 08 Apr 2010 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
f1 pravijo da ko so malo bolj obrabljene da so take kot da si na drsalkah, ampak jez še nevem ker še nimam obrabljenih, res pa da mi roverja od zadaj prej odnese na cesti povprek, kot pa da mi ga od spredaj začne ven vlečt, bi moral malo menjat in dati f1 naprej pa exelence nazaj, da bi videl, ker drugače ima rover stabilnost od zadaj fenomenalno,neglede na to da je od spredaj težji zaradi motorja
exelence pa ,,,nimam nič proti,,,
za f1 pravijo da so bolj glasne, ker exelence ima asimetrični profil gume in ravno v tem je fora da so zišje, ampak mene ne moti če slišim gumo, ker je sploh nena, zaradi šopanja v avtu... _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pač vse je odvisno za kaj sploh potrebuješ gume. Zaj če skoz noriš z avtom pa da ga španaš čez ovinke pol se splača met orng kvalitetno gumo. Če si tak da ga rad tu pa tam prtisneš je fajn met neki takega ko mam zaj gor al pa kako Michelin energy al pa kaj v tem cenovnem razredu. Če pa se res voziš skoz po omejitvah al pa še bol počasi pa je škoda zapravlat neki full dnarja za nevem kake gume. Je pa res da bol kvalitetna guma je tudi poraba pri avtu manjša pa življenska doba je daljša in vse se pol pozna, od glasnosti pa do vsega tega.
Jz sm kr zadovoln z temi bridgestonkami in naj mi čimbol dolgo zdržijo in bo to kr uredu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 09 Apr 2010 12:14 Naslov sporočila: |
|
|
Josip, mah maš po eni strani prav, samo po drugi pa ne - sama kvaliteta gum za osebna vozila se ne razlikkuje samo v tem s katero ga lahko bolj tiščiš čez ovinke. Ker za to imaš tiste vrhunske tekmovalne gume, ki se limajo na cesto, obraba in poraba pa sta tam tako ali tako drugotnega pomena. Imaš par primerov: pelješ po naselju, kjer ti otrok priteče na cesto. Z dobro se boš ustavil, s slabo ga boš po vsej verjetnosti podrl. neizogibna ovira, mokro cestišče, ti sunkovito odviješ, ker nimaš časa zabremzat, slaba guma bo zdrsnila po manevru, ali pa že v štartu in bo avto šel samo naravnost. Dobra bo pa zagrabila in lažje boš ujel avto. Tudi te energy saver gume so zelo znane po tem kako se z njimi zavorna razdalja kar podaljša. V končni fazi je logično guma je bolj trda zato da ima manjšo obrabo s tem pa še posledično manjšo porabo. Iz lastnih izkušenj lahko povem da se 200ka, z 4 leta staro potenzo ustavi veliko prej kot z 3 leta starimi energy saverji.
Za nangkang sem prašal čisto tako. Vidim da jih turijo na vse avte in me je zanimalo ali mi, ki kupujemo razne turanze in potenze, mečemo stran denar, dejansko so pa tiste gume enako kvalitetne. Pa le vidim da ni tako. hvala Marko, naslednje gume so ekselenca |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 10 Apr 2010 08:35 Naslov sporočila: |
|
|
Ja Badzo tudi to sem pozabil omeniti in ne samo ovinkov, mokra cesta ali nenadna ovira na cesti pa zavorno pot, verjemi sm pa jo mel v mislih, ker vse to sm mel na predavanju na tem novem poligonu na vranskem ko sm šel na tečaj varne vožne in so nam razložili glede gum.
Za tisto ENERGYEVO sm mislil na MICHELIN ENERGY, ki jo že imamo na accordu 4 leto in se zelo dobro odnese na mokrem in suhem in je glede glasnosti zelo tiha guma.
Aja nekaj za NANKANG ULTRA SPORT. sm jih imel na fordu in to 205/50/16 in sm se 100x bolš pelo z 13colsko fuldo tud po ravnem in ovinke da po mokrem sploh ne omenjam. Nankang je po mogrem ko drsalka. Res ni neka kvalitetna guma.
Ko pa sem nabavil roverja evo spet na avtu NANKANG. Te gume nebi dal nikol več na avto ker so res nekvalitetne.
Drugače pa je o gumah kar nekaj govora, tudi v zimskem času je pametneje dati slabše gume naprej, bolše pa nazaj ker ti v tem letnem času prej odnese avto odzadaj ko spredaj pa tak naprej.
O tem bomo drugič )))))))))))
Lp zaenkrat pa se vidimo v kratkem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 10 Apr 2010 09:36 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mam letne vse 4 Eagle F1 in so zelo v redu:
- imajo lep zvok (nekateri pravijo da so glasne, meni se ne zdijo tako glasne )
- dobro držijo suho cesto
- za odtenek slabše na mokri a še vedno dobro držijo, ko že zaslišiš zvok da bojo podrsavale daš gas in lepo speljejo; (sem letos poizkusil z novimi zimskimi gumami Firestone na enem ovinku in mi je rahlo zdrsnilo pa sploh nisem ne vem kako hitro pridirjal, na Eagel pa na tem ovinku ni bilo problema, za obe seveda na mokrem cestišču)
- aja še to, zelo počasi se obrabijo _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo.
Nazadnje urejal/a cloud 16 Sep 2010 20:13; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|