Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Občasno ugašanje in cukanje
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 45 / 400 / MG ZS
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2010 19:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sam nekaj me zanima ali si mogoče menjeval kaj svečke, ker meni se je naredilo to da ko sem dal notr nove svečke je avto laufal samo 2 sec potem pa je začel trokirat, in problem je bil v tem da svečka ni imela dovol toplotne vrednosti kot bi morala in avto ni laufal. Lahko se ti je naredilo da si na razdelilni kapi nataknil kable narobe. Ker ko gledaš na kapo ma zaporedje 1,2,4,3 in se kaj hitro naredi da misliš da je zaporedje 1,2,3,4 in zamenjaš 3 in 4 cilinder in avto trokira. Bencin filter dvomim da bi kr naekrat crknil, tu pri tebi je lahko akumulator slab ali pa je nekaj na kablih in vžigu.
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cloud
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37
Prispevkov: 103

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2010 21:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Te svečke so mi lani poleti na servisu menjali (ko mi je delalo na 3 cilindrih) in sedaj sem jih tudi sam pregledal, vse razen ene, ki je pa nisem mogel odšravfat (jo je mehanik preveč na suho). Evil or Very Mad
A obstaja kak poseben način za jo odšravfat, je tako zatisnjena da se je že ključ uvijal (na žalost ni cevni)?
Kakšne svečke pa si dal not, jaz mam sedaj NGK.
_________________
... ni lepo, ko te gume prehitevajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 30 Mar 2010 08:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kar se svečk tiče, je dobro preverit, katere so prave za tvoj avto:

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php

Mislim, da bodo BKR6E prave. Sem lani na svoji 200-tki menjaval svečke in ugotovil, da je teh oznak malo morje.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 30 Mar 2010 17:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Svečko probaj odtegnit ko bo motor zelo segret in ne ko je hladen, ne dajaj nobenih cevi in delaj z občutkom, ker če ne, boš jo odlomil in ne bo preostalo drugega kot glavo dol vzet. Jz mam notr ene svečke mislim da je japonske zname z oznako k16200 neki takega. Prodajalec mi je dal svečko z oznako q16200 in ni avto delal.


Aja pa veš kaj sprobaj, probaj še svečko malo zategnit pa potem odtegnit. Tako se dela če je res kaka stvar orng zategnjena in se je sprijela. Malo še dotegneš pa pol odtegnit. In brez cevi in kakih podalškov. Sam občutek pa bo. Ker mora it ven.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cloud
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37
Prispevkov: 103

PrispevekObjavljeno: 31 Mar 2010 08:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če bi ga mogel vžgati, samo ga ne morem in zdaj še ta dež se ne ustavi da bi zamenjal kapo z rotorjem.
Potrpljenje. Wink
_________________
... ni lepo, ko te gume prehitevajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cloud
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37
Prispevkov: 103

PrispevekObjavljeno: 01 Apr 2010 10:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pravkar sem zamenjal kapo z rotorjem in avto še vedno ne vžge. Mu manjka prav malo. Prve svečke še vedno ne morem odšraufat, so pa tiste ki morajo biti (sem preveril na linku, hvala).
Naj vsem skupaj osvežim spomin:
- avto mi je cukal (v prazno, v brzinah ko sem stisnil na gas iz nižjih obratov)
- pobrskal sem malo po forumu in sklenil da bom zamenjal filter za bencin (ker še ni bil in bi lahko bil to vzrok, avto ima 160.000 km)
- po menjavi filtra sem avto vžgal in je še vedno cukalo (kar močno)
- naslednji dan je bil dež in avto ni hotel več vžgati
- danes po menjavi rotorja z r. kapo mi tudi ne vžge

Na enem forumu sem nekaj bral o lambda senzorju, kje se sploh nahaja in ali je možno da je to, ker lani jeseni sem tudi imel nekaj časa probleme z vžigom (je vžgal po nekajkratnih poizkusih in z gasom), čez pol mesca je vžigal normalno normalno?
Shocked
_________________
... ni lepo, ko te gume prehitevajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 01 Apr 2010 14:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Čaki, vžge ti pa TAKOJ crkne? Pa ko crknr moraš odklopit akumulator oz. počakat tuk cajta brez kontakta da ti ob ponovnem poskusu bencin pumpo požene da spet lahk vžge?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cloud
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37
Prispevkov: 103

PrispevekObjavljeno: 01 Apr 2010 20:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne. ne... mi sploh ne vžge, mu manjka prav malo a ga duši.
Ma da ni to povezano kaj z računalnikom, ker zadnje čase je daljinec odpiral bolj slabo in ko sem dal ključ v pozicijo za vžig je včasih piskala blokada motorja, pa sem moral iti ven zaklenit avto z daljincem, potem se nekaj časa matrat da ga spet odklene, to mi je zadnji mesec delalo večkrat na teden?? Confused
_________________
... ni lepo, ko te gume prehitevajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 01 Apr 2010 21:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko sem jaz imel težave z blokado je bilo tako:
-vžge za 5 sekund
-crkne
-ne vžge več
-od tkrt naprej je samo veselo verglav
-odklopeš baterijo (to probej)
-vžge in spet crkne Very Happy

Prvo probej odklopit akumulator za 5 sekund, nato probaj vžgat.

Glede na to da te je zafrkaval dalinc bi iskal v tej smeri...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 01 Apr 2010 21:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če bi bila lambda onda bi ti tudi verjetno kaka lučka zagorela in avto bi ti zihr vžgal vendar nebi delal. Lahko jo odklopiš za foro, nahaja pa se takoj za kolektorjami od motorja ven je en kabel na auspuhu sam tist odklopi sam pomoje je brezveze. Tebe matra lahko kaj z blokado ali pa bencin pumpa hin in ne da več dovol pritiska za zagon motorja.
Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 01 Apr 2010 21:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

400ka/200ka nimajo kontrolke za motorno elektroniko, tako da ob napaki na senzorjih nima kaj svetit. Wink Mad
Pa preveri bencin filter da ni zamašen.

EDIT: bencinarji nimajo kontrolke, dizli pa majo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cloud
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37
Prispevkov: 103

PrispevekObjavljeno: 01 Apr 2010 23:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bencin filter sem že menjal kot sem napisal, baterijo sem tudi že izklopil (večkrat), tudi ključ sem probal na uni sistem ko ga daš v ključavnico vrat in stiskaš gumb za odklepanje ali zaklepanje odvisno ali je avto zaklenjen, ali ne.
Josip, a ta senzor je po angleško oxygen sensor, glede pumpe je pa tako; ko dam kontakt se jo sliši, tudi svečke so bile zalite, se pravi da bencin pride, pa tudi diši po bencinu ko verglam. Kaj pa če je narobe kaj z ventilom za regulacijo pritiska goriva? Lahko je tudi tuljava vžiga slaba (samo ne vem kako bi jo pobral dol ker je tam vse zabasano, pa še upornosti ne poznam), ali pa nekaj z računalnikom; ne vem, nimam pojma, še najbolj žalostno je to da lokalni mehaniki nočejo sploh se ubadat s tem problemom, kam bi ga peljal pa tudi ne vem. Evil or Very Mad (živim na bolj zabačenem delu primorske Embarassed )
_________________
... ni lepo, ko te gume prehitevajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59
Prispevkov: 377

PrispevekObjavljeno: 02 Apr 2010 13:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ta oxygen sensor je senszor za kisik in to je lahko po naše luftmeser ali merilec pretoka zraka, na osnovo katerega ti avto dodaja gorivo v motor. Več zraka več goriva. Jaz ko sem napisal za lučko nisem napisal da bo zasvetla, ampak če bo ker roverjov še nimam tolk skapiranih, ker na oplu zasveti za malo malenkost, tu pa je ni, kot sem že videl.

Škoda da si tak daleč, ker če ne bi se jz do tebe prpelo pa bi to skup popravla. Hm če nisi daleč od Lj je baje v lj en dober mehanik za roverje, bi ti ga on mogoče lahko porihtal, še celo na forumu ga je negdo omenjal, mislim pa da je bil badzo. In če poznaš koga da ima vleko da ti ga odvleče tja. Tiste lokalne mehanike pa bi jz kr v glavo pehno da mi tako reče da noče se z tem ukvarjat.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 02 Apr 2010 15:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Oxygen sensor je lambda, to kar pa Josip opisuje pa bencinarji pri roverju ne poznajo (LMM/merilc masnega pretoka zraka). To sta dve hudo različni stvari Very Happy
Glede na to kako noče vžgat pa probaj vzet eno svečko ven, pa poglej če je iskra ko ga verglaš (rabiš pomočnika). Iskra se mora na soncu videt, ker mora bit zelo močna, vsaj pri meni je bilo tako.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cloud
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37
Prispevkov: 103

PrispevekObjavljeno: 02 Apr 2010 16:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najprej se vsem zahvaljujem za pomoč in glede na to, da nas v klubu ni ogromno je odziv enkraten (1A). Very Happy
Situacija pa je sedaj taka... juuupiiii (tako smo se veselili še v starih cajtih ko smo bili Titova omladina) avto je vžgal iz prve, malo dlje časa sem verglal in držal gas na pol in je vžgalo; prejšnje dni na isti način nema boga.
Zdaj ne vem ali je bilo kaj narobe z odklepanjem, samo če bi to bilo potem bi mi piskala blokada motorja, pa mi ni; edino težave imam z odklepanjem na daljinca in danes sem malo odklepal in zaklepal, nato sem se vsedu v avto in je vžgal.
Malo sem ga pustil laufat in nato se odpeljal na testno vožnjo. Avto ne cuka več, kot zgleda je za to bila kriva kapca z rotorčkom. Po eni uri vožnje sem avto pripeljal domov, ga ugasnu in spet probal vžgat in je vžgal iz prve na normalno (brez dolgega obračanja ali verglanja kot rečete tam na SV SLO). Wink
Se pravi oxygen sensor = lambda.
Glede mehanika; a obstaja kakšen na goriškem, ker do LJ imam kar dolgo pot, pa mehanika z diagnozo bi rabil.
Še nekaj; imam za vse Rover 100, 200, 400, 600, 800, MGF, Mini, Cabrio, Coupe in Tourer, navodilo za uporabnike in mehanike v Angleškem jeziku in sicer avtomatsko narejena da se odpira z Acrobat reader-jem, potrebno je to samo inštalirat. Moderatorja, a bi se te datoteke dalo kam naložit da bi jih lahko vsak skinu dol? Pa potem bi lahko še risbe tukaj objavljali in jih prevajali in razpravljali na veliko. Cool
_________________
... ni lepo, ko te gume prehitevajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 45 / 400 / MG ZS Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group