Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 19 Mar 2010 13:12 Naslov sporočila: Občasno ugašanje in cukanje |
|
|
Pozdravljeni.
Bom kar prešel na problem.
Imam Rover 414 l.97 z okoli 160.000 km. Kupil sem ga iz druge roke in na žalost prejšnji lastnik ni dobro skrbel zanj. Od nakupa naprej sem imel nekaj drobnih popravil...
Že nekaj časa se pojavlja ta napaka; ko avto menjam iz 3. v 2. brzino in nato v 1. (ko naredim hitri prehod iz teh brzin) se motor včasih ugasne, takoj ga prižgem brez problema- se pravi me še ni pustil na cesti. No to je občasni problem, sedaj pa se mi je pojavil ta:
Avto mi poteguje- cuka; na začetku je bilo občasno (po določeni prevoženi kilometrini) sedaj pa to dela nonstop, tudi ko je avto v praznem teku.
Pol leta nazaj mi je po daljši vožnji crknil na parkir placu, prekontroliral sem tekočine in opazil da mi je kar konkretno izpraznilo hladilno tekočino, ko sem dolil mi je vžgal toda en cilinder mi ni delal. Avto sem peljal k mehaniku in tam so čez nekaj dni ugotovili da je nekaj narobe z injektorjem na zadnjem cilindru, spihali so ga?? in avto je tekel normalno, zamenjali so mi tudi kable in svečke. Čez nekaj časa se je spet pojavila napaka z injektorjem, tokrat sem ga sam pobral vem in malo očistil, nato je avto spet tekel vredu, nato se je spet ponovilo. Ker sem imel vsega dovolj sem odšel do najbližje trgovine z rezervnimi deli in tam so mi rekli da ker je nov injektor drag naj probam vlit neko tekočino za pucanje ventilov... ki so mi jo prodali. Naredil sem vse po navodilih, avto je tekel normalno, injektor ni več imel problemov.
No v treh mesecih od tedaj, pa se je pojavila ta napaka o kateri sem pisal zgoraj- cukanje. Mimogrede injektor sem pri pojavu te napake zamenjal z enim iz odpada (kupil sem ga po dolitju tekočine za vsak slučaj ker so ga lih imeli) a je isto.
Še to, hladilna tekočina se v posodi redno izprazni do vidljivosti.
Avto ima redne male servise, velikega je tudi imel, edino filtra za bencin še nisem menjal.
Prosim za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 25 Mar 2010 17:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ker se ni nobeden oglasil:
jaz sumim elektroniko ali pa kak senzor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 25 Mar 2010 20:02 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa smetana na pokrovčku, ki si mi jo omenil v privatnem sporočilu? Lahko, da ta zapaca karkoli v motorju.. Ali si že zamenjal tesnilo? _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 25 Mar 2010 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
@Cloud pozdravljeni.
Ja če imaš smetano bi lahko bilo kako tesnilo glave ali pa sesalnega kolektorja.
Malo poglej po temah, ki se nanašajo na tesnila in probleme z vodo, saj se je o tem kar nekaj pisalo.
Naj te ta problem ne odvrne od Roverja, saj gre najbrš le za majhno malenkost.
Pa sporočaj, če boš kaj novega opazil in v kolikem času in kolikšna količina vode ti zmanjka. Že iz teh podatkov bomo ocenili kak problem imaš. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 27 Mar 2010 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
O gorčici lahko povem tole; pojavila se je samo na pokrovčku, na šipki je ni; mehanik mi je rekel da je lahko to tudi zaradi kondenza (pozimi). Tesnilo nisem še menjal, ker mislim da mi vode ne pobira toliko, ga bom pa moral slej kot prej.
Včeraj je močno lil dež in danes ne morem vžgati avto, bom pogledal še enkrat po forumu, o tem problemu se že nekaj bral tukaj.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 27 Mar 2010 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Poglej malo razdelilno kapo kak je kaj in v kakem stanju je. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 28 Mar 2010 11:13 Naslov sporočila: |
|
|
Tole je sigurno razdelilna kapa. In sicer tist klinčev rotorček crkne. Avto dobi prvo iskro potem pa ne več zato pa noče vžgat ampak kašlja. ne vžigaj ga ker ga boš samo zalil - lastne izkušnje. Temu se v bodoče izogibaj tako da ga poskušaj parkirati na asfaltu in ne na makedamu ali zemljati površini - ta se suši precej hitreje in kasneje iz njega ne puhti več vlaga. Meni je enako naredilo na 200ki 1.6 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 28 Mar 2010 13:09 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za nasvet, zadnje čase žena uporablja avto in ga ima parkiranega na makedamu (ni druge variante) in od kar ga ima so nastali tile problemi, ki sem jih opisal na začetku.
Sem tudi sam posumil na ta rotorček in me zanima, če obstaja kakšen način da se ugotovi ali je še dober (razen da kupiš novo kapo z rotorjem) ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 28 Mar 2010 13:37 Naslov sporočila: |
|
|
Cloud seveda obstaja, snami kable z svečk vstavi en dolg izvijač v kabel in ga pritisni nekam na šasijo al pa kr na ventildekl od avta in naj ti en zavergla in boš videl kako kaj meče iskro. Lahko pa isto to narediš ampak samo brez izvijača, daš kable dol vzameš eno svečko ven jo vtakneš notr v kabl in greš štartat in boš videl če je vredu iskra. Če ne pa lahko se malo pošpilaš vzameš kapo dol jo spučeš in to bi moralo špilat če je ok iskra.
Če ne pa menjaj.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 28 Mar 2010 14:56 Naslov sporočila: |
|
|
Upam skorajda it stavit da je rotorček in da ko boš sprobal josipov nasvet ti bo vrglo prvo iskro potem pa ne več. Meni je celo avto še vžgal ampak ga je po 500m vožnje zadušilo
Mimogrede na začetku ko smo rotorček zamenjali, mi je avto lep čas tekel na tri valje, kasneje šele je zalaufal četrti - zgolj za opozorilo če je res ista stvar(rotorček) se zna zgodit da bo zalaufal samo na tri valje.
Upam da hitro odpraviš napako.
P.S. Roverja nikoli ne dajaj ženi
ŠALA |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 28 Mar 2010 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Na začetku nobenega odgovora, sedaj pa prava poplava; hvala, hvala.
Sem preizkusil Josipov sistem in ugotovil to:
- ko sem dal izvijač v en kabel se je pri vžiganju iskra pokazala, nato sem poizkusil tudi z eno svečko in je prav tako dalo iskro
- začel preizkušat vse svečke in iskre je bilo še za eno, nato pa niti z izvijačem več (kot da bi baterija izgubila moč), avto mi stoji približno en teden in dvomim da bi jo izpraznilo tako hitro
- no, ker sem podvomil v baterijo sem izmeril napetost med vžiganjem; iz 12.6 V je napetost padla na 6.7 V (imam 45AH, stara je 5 let), zgleda da jo bo potrebno zamenjat, kaj pravite in še to a je malo švoh za ta avto (ta je še od prejšnjega lastnika)?
In še to, ja, ja saj vem da avto ni za ženo, ma ga je že prejšnja lstnica imela in ga zje...la. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 06:06 Naslov sporočila: |
|
|
menjaj akumolator, preveri ali si pravilno namestil kable nazaj na razdelilno kapo
če si jih zamešal ko si jih snemal, boš imel težave z zaporedjem vžiga
preveri tudi kabel ki gre od tuljave na razdelilno kapo in tuljavo samo
meni jo je pri 200-ki enkrat napihnilo kot balon, konektor za kabel pa ven potisnilo, tako da je iskro metalo na blok motorja,,,,
ja, nevem zakaj ampak tako je pač bilo
ko sem pa nabil več gasa pa je iskra lepo stekla po kablu, v malih obratih pa malo po motorju, malo po kablu _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
Cloud, akumulator se mi zdi kar malo premajhen. Sploh če imaš klimo. Jaz imam v 214ki 55ah - klima je. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cloud Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 17.03. 2010, 16:37 Prispevkov: 103
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 14:43 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem preizkusil vžig z drugim akumulatorjem a je še vedno isto, avtu na začetku manjka prav malo da bi vžgal, potem pa zmeraj manj.
Bom kar zamenjal kapo z rotorjem in vam sporočim. _________________ ... ni lepo, ko te gume prehitevajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 29 Mar 2010 15:44 Naslov sporočila: |
|
|
preveri še filter goriva in če imašš vse podtlačne cevke pri motorju nataknjene kamor spadajo
enkrat (nevem keri avto)
je bil problem sledeč
vakum cevka je bila neorginalna in ko se je segrela je postala mehka, ker pa je bila mehka jo je vakum potegnil skupaj in ni bilo pretoka zraka, ko si pa gas spustil pa jo je spustilo in je normalno laufal, ko si spet dal gas jo je spet skupaj potegnilo...... _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|