Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 14 Mar 2010 23:11 Naslov sporočila: |
|
|
Pomoje je tu kriva dihtunga na glavi in ti zmankuje bol ko ne neopazno nikjer odzunaj ampak ti izgoreva in ti gre vse čez auspuh ven. Kadi ti tudi bol ko ne normalno ampak lahko da je to res krivo ker kaj drugaj je že skor nemogoče. No sej boš videl v četrtek pri mehaniku pa bo. Če ne bomo pa že neki pogruntali. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 14 Mar 2010 23:17 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo Josip. Si prebral še en moj post od zgoraj , pred Stanleyem? Jutri bom še enkrat preverjal dim... površinsko razpoko ima samo izpušni kolektor, ni videt da bi kaj prepuščalo ven , dvomim da to vpliva na vodo?
Mehanik mi bo samo menjal gume , zategno alternator ker malo cvili par sekund ko je mrzel zaradi vlage.
Preverjat pa ravno ne more dihtung , ker samo za to da preveri je treba dol jemat da vidi pa je že to dosti dela al ne?? (Ker finančno si lahko to preverjanje in pa popravilo če je dihtunga privoščim šele drugi mesec).Ali lahko preveri če je tesnilo kak na hitro?? (samo da preveri je to dosti dela) ? Katera dihtunga sploh, Glava tudi? ... pa če se vozim tak en mesec, lahko kaj zariba preden to pogledamo pa popravimo v aprilu? _________________ Ga Ni
Nazadnje urejal/a Dreadish 14 Mar 2010 23:58; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 14 Mar 2010 23:37 Naslov sporočila: |
|
|
dobro poglej če je pokrovček ekspanzije ok, guma mora bit ok, nč zvita, zmečkana, ampak kuker tulk ok, sesalni kolektor ti pa lahk direkt v 1 pa 4 cilinder puščata. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 15 Mar 2010 16:13 Naslov sporočila: |
|
|
Ma kaki zaribal ti se lahko voziš brez vsakršnega problema, saj ti ne zgineva 2l na noč. Lahko si brez skrbi, ti samo opazuj, da ti ne zmanjka vode. No v kolkih dnevih ti zmanjka tistih par deci?
Če ti v enem tednu, jest sploh ne bi še razdiral, ker se lahko normalno voziš.
Zariba ti lahko takrat, ko ti bo žrl 2l na noč in, ko bo olje že belo.
Daj zvečer, ko bo tema odšravfaj zamašek za dolivanje olja in posveti s strani v luknjo in poglej, če je kaj belega.
Ne bo ti kar tako zaribal. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 15 Mar 2010 16:29 Naslov sporočila: |
|
|
No še to.
Pri sesalnem kolektorju je lahko problem tudi to, da so vijaki preveč stegnjeni in razrine tesnilo (tako mi je rekel mehanik).
Vse to pišem, ker sem imel iste probleme kot ti. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 15 Mar 2010 18:44 Naslov sporočila: |
|
|
JA hvala ti Stanley, jaz pa kopiram tvoja sporočila za mehanika hah. Za enkrat vem samo da mi je v dobrem mesecu sfalil cca cel liter (cca en deci je še bil noter). Ne vem pa kak hitro je sfalilo, lahko da mi je to šlo po enem tednu pa nisem vedel in se kr vozil , namreč nisem preverjal prej hladilne, prvič po dobrem mesecu sem pogledal prejšnji petek in tako ugotovil. Takrat sem tudi nalil noter cca 2 deci vode pa en liter koncentrata.... Zdaj vsak dan preverjam kako izginja voda. Takoj ko bom vedel podatek na koliko kilometrov zgine koliko deci, pa seveda javim tukaj.
Josip: Danes pogledal kartone še enkrat, spodaj mi nič ne teče. Dim danes preveril še enkrat, malo se belo kadilo ampak zaradi hladnega zraka zunaj, nič kaj odstopanja drugače. Izpušni kolektor nima veze z izginjanjem vode ne?
Jutri preverim še z svetilom v pokrov za olje. V četrtek pa bo še mehanik malo pogledal brez razdiranja seveda. Za več informacij poročam še jutri. _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 16 Mar 2010 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
Tak... danes odprl havbo - kak deci antifriza mislim da mi ga je že sfalilo pri 130 narejenih km (zadnji štirje dnevih).
Danes sem posvetil noter v posodo za olje na pokrovu motorja , videl nič sumljivega.
Preveril sem tudi zamašek pokrova kjer nalivamo olje in našel na njem majonezo" kot ji vi pravite, rahlo zelenkasta je zgledala , skratka zgleda da je voda v olju tudi. Pa ne rečt da je kje tesnilo glave motorja? ali sesalnega kolektorja al kaj? Moj je letnik 99" kaj niso to sporihtali od 98 leta dalje koliko sem slišal? Zunaj na motorju videt vse drugo suho. Kaj zdaj to pomeni? Prilagam slike.
_________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 16 Mar 2010 23:03 Naslov sporočila: |
|
|
Dreadish to je točno to kot sem ti omenil pred parimi dnevi, tesnilo glave motorja. In ko sem omenil preverjanje nisem milil da dol vzameš, ampak da preveriš znake ki dajejo podatke da je tesnilo fuč. Kot so olje v posodi za vodo, majoneza na pokrovčku, zginanje hladilne vode, avto mogoče kadi bol ampak se ne opazi tako fejst in tako dalje in tako dalje.
V četrtek bom delal generalko prav zaradi tega tesnila kolegu na 214 16V in cel materijal ga košta 330€ plus moje delo.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 16 Mar 2010 23:37 Naslov sporočila: |
|
|
A si posvetu s strani? Poglej, če je tudi šipka kaj belkasta in če je potem bo tesnilo.
Pelji ga Josipu pa ti ga bo zrihtal za 330 evrotov:wink: _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 16 Mar 2010 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
Sem posvetil nič nisem videl, postrani nisem svetil, čipka je videt še ok, napokrovčku je bila majoneza samo. joj, če pa sem videl da kup tesnil za glavo videl da stane samo okrog 60 evrov na internetu...
Za delo mam enega vredu mehanika ... Mene predvsem zanima kaj bo treba naredit? Ker glave v mojem primeru verjetno ne bo treba brusit ker avto ni zakuhal ni zvita.. pa tudi če je... v glavnem če je samo tesnilo saj te to ne pride 300 evrov materiala? Kaj se sploh menja , tesnilo na sesalnem kolektorju al kaj?Aja ti misliš verjteno še jermene pa to, jaz ne r abim tega, glavni servis imam narejen od lani. Mi lahko pove kaj bo treba naredit in koliko plačat vsaj za material za zamenjavo tesnila na glavi če že je to očitno je in mi povejte. Delo si bom že sam preračunal če mi boste povedali koliko ur dela približno. Ker koliko vem tesnilo glave, sesalnega kolektorja izpusnega kolektorja pač tesnila samo so okrog 60 evrov.. pa delo me bo prišlo poceni ker je dober mehanik , isti ko mi je sklopko že menjal. _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 17 Mar 2010 09:03 Naslov sporočila: |
|
|
Tesnilo sesalnega je samo ena gumica in pride že v setu za 60 evrov, jo je pa najmanjši problem zamenjat in je nujno. Lahko je samo to krivo.
Kar se tiče glave se jo vedno da zravnat, če tudi ne veliko (to seveda zahtevaj) ni drago. Potem se ponavadi menja tudi vse vijake in tudi vse semeringe in tesnilo na izpušnem kolektorju. Naj ti da dvoslojno tesnilo glave, ker je veliko boljša. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 17 Mar 2010 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Ja v garnituri imaš vse skupaj vsa potrebna tesnila in ostalo ter teflone in tako dalje. Vijakov jz nikol ne menjujem, jermen pa moraš menjat, ker ko ga 1x našpanaš i n odšpanaš ni več to to in ti lahko v nadaljne preskoči se razrahlja ali vtrga, se je že dogajalo poznam par primerov preskoka. Nato moreš menjat olje in filter, ker tole z vodo pomešano ni več to to pa brušenje glave te košta 20€. Pa verjemi ko razdereš se še kaj najde polek za zamenjat. Jutri grem v LJ po to tesnilo za 60€ in grem felge menjat.
Delo pa bom kolegu zaračunal 70€ vse skupaj. Lp zaenkrat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dreadish Uporabnik
Pridružen/-a: 14.02. 2010, 22:41 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 19 Mar 2010 00:28 Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva je taka. Bil sem pri mehaniku, ker mi je menjal danes gume. Preveril je olje , in pravi da vode nimam v olju, je ni niti na čipki, niti v robovih kjer nalivamo olje- sva posvetila noter ob strani. (tisto kar je na zamašku je malo in lahko da je čez zimo ko se včasih nabere kondenz ali pa je to lahko že stara zadeva. V olju vode v glavnem ni videt.
Spodaj je pogledal okrog vodne pumpe, vse ok suho, pa ni videl ni nič kaj da bi puščalo okrog sesalnega kolektorja , nekaj mokrega je blo malo ampak pravi da verjetno to ni to. Kakorkoli že.. vode mi je zmanjkalo cca kaka 2 deci že v enem tednu .. tak da antifriz še vedno gre prehitro. _________________ Ga Ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 19 Mar 2010 08:34 Naslov sporočila: |
|
|
Preveri še tisto cevko, ki gre v raztezno posodo, jaz sem v zadnjih dneh na 200-tki opazil, da je bil parkrat moker tisti rob okrog raztezne posode. Okoli tiste cevke in objemke je malo belo-zeleno, ko se posuši, sumim pa malo tudi čep raztezne posode. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 19 Mar 2010 23:12 Naslov sporočila: |
|
|
Sam da povem nekaj, če ste svetili notr kjer je zamašek za olje niste mogli videt ničesar ker ima rover preko tako plehnato dihtungo in se olje in odmične gredi sploh ne vidijo, vbistvu se v tem delu nabira samo izparelo olje in nič drugaj. Lahko je tudi to da ti je dihtungo preribalo na tak način da ti voda zginja direktno v zgorevalni prostor(valje motorja) in se ne bo vidlo ne na olju in ne na šipki, ampak bo preprosto izginjala in izparela. Vozi se en ajt, čas bo pokazal svoje, tak da ni straha za to, glej sam da ti vode ne zmanka pa se ti ni treba bat za nič.LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|