Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 16:13 Naslov sporočila: Tresenje sklopke ob speljevanju |
|
|
Pozdravljeni
Zanima me, če kdo ve kaj pomeni tresenje sklopke ob speljevanju, zadeva postaja že moteča predvsem pri vožnji po snegu in parkiranju. Bi pomagalo, če bi samo pravilno naštelal zajlo od sklopke? Baje da so bile lamele že menjane in bi bilo potrebno samo naštelat zajlo. Med vožnjo se sklopka obnaša normalno in ima pravilen hod. Morda kdo ve kje se štela zajla? Avto je Rover 214 95 letnik-starejši model, mislim, da ima enako sklopko kot novejša verzija 200-tke. Probleme s sklopko imam tudi pri Roverju 111 kjer sklopka sicer deluje normalno le, da ima pedal sklopke veliko premajhen hod. Oba imata približno 130000km.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:30 Naslov sporočila: |
|
|
A je bil zamenjan postisni ležaj, lahko da on igra to vlogo, ker če nebi bila sklopka premalo nastavljena bi zdrsevala. A maš kaj na stopalki mrtvega hoda, tak da ti gre v prazno, pa veš ka me zanima ali gre tudi stopalka v prazno gor. Bom preveril jutri na svojem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 11:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Meni se tudi zdi, da bi lahko bil potisni, saj sem včasih imel Lado Samaro.
Kaj pa, ko sklopko spustiš in imaš v leru, kaj tuli? _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 13:23 Naslov sporočila: |
|
|
Meni se tudi dozdeva, da gre za potisni ležaj, baje so bile menjane samo lamele. Sklopka ima drugače popolnoma normalen hod, zagrabi približno na polovici tudi filing je normalen ko jo pritisnem in spustim, nič ne tuli če je v leru. Kadar speljujem naredim tako, da počasi popustim sklopko in pritisnem na gas, ker če sklopko spustim preveč na hitro se začne cel avto tresti in cukat.
Najlažje je speljevanje pri hladni mašini, ko so obrati višji in lahko speljem samo s sklopko nato pa dodam gas, takrat je vse v redu.
V primeru Roverja 111 je problem samo to, da ima pedal sklopke premajhen hod in ima še velko "lufta" al kako naj se izrazim, torej pedal je pogreznjen preveč noter in ga lahko z roko ali nogo v prazno porinem za 3-4 cm navzven nato pa pade zopet noter.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam pri stari 416si tudi podoben primer in sem tudi mislil, da je kriva sklopka in sem jo pred enim letom zamenjal.
Res je, da je pedal potem bil drugačen ampak avto je še vedno pocukal pri speljevanju (no še vedno)
Problem pa je čisto drugje (motorček prostega teka). No ta motorček šteka in na začetku, ko speljuješ ne pride dovolj zraka v forgazor.
Popravite me, če se motim.
No pri prižgani klimi, ko je motor obremenjen pa speljuje bolj mehko ali, če je motor hladen.
-Pri klimi je več prostega gasa po domače
-pri mrzlem pa avtomatski zauh
Za preverit je še, če so lopute za gas čiste.
No to je moje mnenje (mogoče se pa motim, ne vem)
_________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
Aja, če si iz LJ se lahko enkrat dobimo in na občutek pogledamo kaj muči tvojega ROVERJA.
Jaz sem vsak dan v LJ dol na Viču, dobimo se pa lahko pri Interšpar Vič.
Moj mobi je 041 657 563.
Lep pozdrav. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za pomoč, tudi jaz sem skoraj vsak dan na Viču tako, da se res lahko enkrat dobiva.
Drugače pa zanimiva teorija glede motorčka prostega teka, na to sploh nisem pomislil. Ali je mogoče, da je vse skup povezano z alternatorjem, ki mu počasi že pešajo moči in ga imam namen zamenjat spomladi. V prostem teku mi namreč malenkost migotajo luči in včasih se mi zazdi, da mašina v protem teku teče neenakomerno, včasih tudi malo zanihajo obrati in zato naj bi bil kriv slab alternator. Torej je mogoče, da neenkomeren prosti tek vpliva na motorček prostega teka, ki nato povzroča tresenje sklopke. Res je tudi, da če speljujem z več gasa tresenje skoraj izgine.
Nevem naj me kdo popravi lahko, da sem popolnoma brcnil v temo.
Stanley naj te le opomnim, da ti Roverji nimajo več fergazerja ampak direkten vbrizg in sicer MPI-multi point injecton. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 06 Jan 2010 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Joj kaj pa govorim, saj res nimajo forgazorja
Pri mojem tud včasih, ko speljujem in ustavljam v koloni zahip padejo obrati kot, da hoče avto ugasnit.
Poleti, ko sem dlje časa stol v kolonah pa so obrati narastli tudi do 4000 obratov na mestu, da sem moral avto ugašat na odstavnem pasu in malo potrepljati motorček in obrati so padli.
Se pravi, ko se pod "haubo" zelo segreje in motorček tudi ni druge varjante, da malo zariba in se batek zatika. Če bi imel kakeka za rezervo bi ga zlahka odprl in mogoče popravil.
To se namreč dogaja pri večini bencinarjev. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 07 Jan 2010 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
eto pa še jaz se pridrižim tej temi
kot nekateri veste sem menjal cel motor in lamelo, potisnega ležaja pa še ne ker so rekli da je še kar v odličnem stanju
tudi meni trese ko speljem samo v prvi in to takrat če sem v koloni in stinem sklopko, spustim, stisnem, spustim ali pa da speljem z drsečo
tudi strese kot da grabi in spušča ampak sem ugotovil samo finto kako naredtit da ne trese
ko sklopko spustim nesmem imeti nikoli noge na njej potem ko se vozim, ker potem je kot da bi se segrela in manj grabla kljub temu da imam nekaj prostega hoda pri njej preden prime, najprej sem mislil da se mora uležati tako kot pri kolegu na pasatu (njemu je isto delalo) ampak potem se je einfarala in je to izginlo, pri meni pa ne
mislim da ni težava v regulatorju teka in ležaja ampak v sami lameli ali p'a v zajli ki jo špana
rover ima sistem zajla-račna to je sistem kjer se zajla sam špana ko se določeno obrabi lamela in mislim da tukaj leži razlog, da je pač ne zategne dovolj , sicer sklopka ne drsi in se to dogaja samo v prvi prestavi, kar mi je čudno in hkrati logično - vrtilni moment in moč motorja - prenos moči na sklopko v 1 prestavi je najmočnejši
zato sem uporabil tehniko športnr sklopke- čim manj speljuj z drsečo kuplongo in čimprej spusti sklopko in je ne kuri _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Jan 2010 21:03 Naslov sporočila: |
|
|
Kranjc dober nasvet, bom sprobal to, kar si napisal pa javim kako bo, drugače je pa pri sklopki res kot neka samozatezna zajla saj nisem nikjer opazil, da bi se jo dalo nastavlat.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
yakumo Novinec
Pridružen/-a: 04.03. 2010, 00:49 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
lep pozdrav vsem, pridruzujem se tezavi z drsenjem sklopke v prvi prestavi, v tej temi sem nasel koristne nasvete, me pa zanima kaksne so rešitve, če je kdo rešil problem, in kaj je bilo narobe, in kam je dal avto na popravilo...meni so na večih mestih avtomehaniki dali različne analize, od tega da je sklopka kriva, do tega da je mororček za reguliranje gasa, itd...ne bi rad pa dal avto na servis in ga dobil nazaj z isto napako..
hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 16:57 Naslov sporočila: |
|
|
Kar se tiče moje sklopke žal ni nič bistveno novega. Upošteval sem Kranjcev nasvet, da čim manj speljujem z drsečo sklopko in da se je ne dotikam med samo vožnjo in moram reči, da res pomaga. Ugotovil sem, da je bistvenega pomena, da sklopko spuščam počasi in ne preveč sunkovito, če jo spustim preveč na hitro se avto takoj zatrese. Tako, da zdaj imam že kar filing in normalno speljujem. Ob priliki, ko bo avto na servisu se bom pozanimal,če je, kaj je narobe.
Yakumo naj te opomnim, da je drseča sklopka nekaj drugega kot tresenje pri meni. Drsenje sklopke pomeni, da ti pozno grabi ko pa spelješ daš močno po gasu, obrati naraščajo avto pa ne pridobiva bistveno na hitrosti to pomeni, da je sklopka že izrabljena in bo potrebna menjava. Malo bolje opiši težave s tvojo sklopko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
yakumo Novinec
Pridružen/-a: 04.03. 2010, 00:49 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 17:14 Naslov sporočila: |
|
|
se opravicujem sem se napačno izrazil. tezave imam z speljevanjem, avto mi zatrese če lepo speljem, če prehitro speljem in dam premalo gasa pa avto ugasne, tudi sam sem sedaj nastudiral sistem ampak rad binapakko odpravil.. ko je avto hladen se spelje normalno, tudi nimam tezav pri prestavah, zdi se mi kot da takoj ko hočem speljat in dam gas, da takrat mašina dobi premalo obratov, bencina, (tezave z vbrizgom ali alternatorjem, nevem nisem mehanik )
ko je avto hladen pa je tudi obratomer na 1500 in se lazje spelje, ko je pa vroč pa obrati nihajo med 700-1400....je mogoče kaksna tezava s tem, kaksnim motorčkom, ki uravnava bencin, zrak, ali je mogoče alternator?
drugace pa sklopka ne drsi, ne smrdi, prestavlja se normalno
hmm.. rad bi nasel napako, hotel sem ga dat na tester pa v moji okolici ni serviserja ki bi imer tester za tip Rover, samo uradni servisi, ampak preden grem na uradni servis se poskušam pozanimati sam in odpraviti napako, pri servisih je tako da ti na hitro naredijo analizo in kdaj plačaš za kakšno delo ki ga ne bi bilo potrebno menjati ali nima neposrednega stika z napako...hvala za pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Ziher je motorček prostega teka, ker vem iz lastnih izkušenj, saj mi je 416 si počel isto kar si napisal. Sem se pač navadil na to, ker mi ga noben mehanik ni hotel naročit. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 21:29 Naslov sporočila: |
|
|
Yakumo, zgleda imava isto težavo, tudi meni, včasih če preveč na hitro speljem crkne. Možno, da je res kaj narobe pri dovodu bencin, namreč ravno pred parimi dnevi sem opazil, da mi tank za bencin malenkost pušča, če tankam polno. Zadnjič sem po malo bolj energični in ovinkasti vožnji stopil iz avta in iz okolice tanka se je slišal zvok-psssss kot, da tank vleče skozi luknjo zrak. Zdaj, če je tank res prerjaven to pomeni, da imam v tanku rjaste usedline, ki lahko ovirajo pretok bencina do mašine in zamašijo filter za bencin. Čisto možno, da je torej to vzrok za tresenje ob speljevanju, ker pač mašina ne dobi dovolj bencina kaj pravte ?
Imam namen čim prej zrihtat tank pa se bo videlo, če bo kaj drugače.
Yakumo še ti preveri, če je vse vredu z dovodom za bencin. Fajn bi blo pogledat tudi filter za bencin, če je kaj zapacan. Mogoče še napiši kater model Roverja imaš.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|