Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Glava motorja Rover 75 1.8 - 16V

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Mali oglasi
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2010 19:32    Naslov sporočila: Glava motorja Rover 75 1.8 - 16V Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Kot sem že pisal, da mi pri Rover 75 1.8 izginja hladilna a nikjer nobenih sledi kam naj bi šla tudi, ko je avto stal več dni je izginila za 6dl.


Mislil sem, da je tesnilo in sem ga peljal na MG-Rover servis v Črnuče ampak tam so rekli, da je tesnilo glave vredu, ker vode v olju ni bilo in tudi zamašek ni imel veliko smetane (menda samo od kondensa, ker sem delal zelo malo kilometrov, le dva tanka od kar ga imam ). Tlaka v ekspanzijo ni nabijalo in tekočina je bila čista. Tam so ga imeli tri dni in so rekli, da je avto OK. Po nekaj dneh pogledam nivo hladilne in spet jo je manjkalo za okoli 6dl kot vedno. Nikjer pa niti kaplje, da bi kje puščalo.

Rekli so samo, da naj bi bil slabo prezračen in naj spremljam nivo.

Sedaj sem pa peljal enemu mehaniku, da je še on pogledal v čem je vzrok.
No tudi on ni videl niti kaplje in tudi pečko je preizkusil pod tlakom vendar je tudi pečka vredu.

Motor je segrel in tudi preizkusil tlak v ekspanziji in je bilo vse v najlepšem redu.

Rekel je samo, da je avto malo zakadil, ko je dodal gas ampak po mojem občutku to vedno naredi takrat, ko je mrzlo in tudi vžgal je zelo lepo tudi pri -14°C brez trokiranja ali dima.

Vzel je glavo dol in videl, da je tesnilo še kar vredu in na batih ni bilo niti kaplje vode, vendar tam kjer se naliva olje je bilo malo smetane kar sem opazil že sam, če sem v odprtino pogledal s strani. No to je tam nad ventili kjer je tista dihtunga oziroma gredi ventilov.

Le za vijake je rekel, da so bili zelo malo zategnjeni. Glavo je dal brusit, tam so mu pa rekli, da ni bila skoraj nič zvita in so zelo malo pobrali.

Tesnilo je bilo menjano pred kakih 10 do 20 tisoč ne dolgo nazaj in so nekje slabo sestavili.

Voda pa naj bi šla na izpušni del.

Možni vzroki so:

-premalo zategnjeni vijaki
-tesnilo sesalnega kolektorja, ki mi je bilo po videzu malo sumljivo
-počena glava na izpušnem kolektorju Shocked Exclamation Confused
Glavo bo dal stestirat na Vrhniko, če je dobra.

Upam, da so bili vijaki premalo stegnjeni Laughing in če je pa glava fuč SadCrying or Very sad

Samo tudi, če bi bili vijaki premalo stegnjeni, kako pa je prišla voda v izpuh? Če bi bilo tesnilo sesalnega kolektorja, kam bi šla voda?

Kje bi dobil dobro glavo in koliko pride nova ter koliko morajo biti zategnjeni vijaki, če ima kdo kak podatek?

No, če je kdo mehanik bi kak komentar mogoče prav prišel, saj moram lepotca menda zrihtat.

Lep pozdrav. Wink
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2010 20:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kam bi šla voda če je tesnilo sesalnega kolekotorja zanič? Lahko steče v sesalni kanal 1ga ali pa 4ga cilindra. Tam se upari in gre v izpuh, ti pa vidiš oblak pare za tabo.
Pa lahko da ni glava počena, ampak je porozna, to je baje pogost pojav pri mašinah letnika 99 do 2000 ali pa 2001.
Ima kdo izkušnje kaj je pa narobe če kadi ko je hladen nad 2500 obrati in ko je motor pod večjo obremenitvijo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2010 22:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala Marko.

Ja lahko bi bila tudi porozna (bog ne daj) Crying or Very sad


Malo smetance se je nabralo samo na tesnilu pokrova ventilov, sam tisto je lahko tudi od kondensa.


Evo tu sem našel kako zgleda močno prebita dihtunga.


http://www.brit-cars.com/rover/200_25_streetwise_commerce/rover_kseries_head_gasket_repair_1800_vvc


Grozno Shocked
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 08 Feb 2010 07:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

u ti mater, pa nevem če bi ravno jaz šel to popravljet...
raje bi kupil drug motor, tega pa po delih prodal,,,,
hja, saj se vidi da so raztrgali motor od modela 200, prav takšnega imam jaz, , samo če so že popravljali bi lahko še ventile požlajfali...
_________________
pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 14 Feb 2010 22:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Laughing Laughing Moram povedat, da je z glavo vse vredu Wink


Ja jest mislm, da skozi sesalni kolektor, ker sem vidu, da je bila dihtunga malo zvita.

Mislim, da pri menjavi dihtunge pred nekaj tisoč kilometri niso zamenjali tesnila sesalnega kolektorja in je voda enostavno skapljala preko nje v sesalne kanale kot je povedal Marko.

Pa smo brez veze glavo dol jemal. Mi bo dal pa boljše dvoslojno tesnilo glave.

Lep pozdrav.
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Mali oglasi Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group