Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
toshykaa Uporabnik
Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 26 Jan 2013 14:56 Naslov sporočila: Rover 400, 1.4, 1998, hladen ne prižge |
|
|
Pozdravljeni,
Kot je že v naslovu napisano, imam Rover 414, 103bhp, letnik 1998, ki zjutraj, ko je hladen, nikakor ne prižge. Po angleških forumih sem prebral že malo morje prispevkov, a ne najdem pravega odgovora.
Zadeva je sledeča, ko ga želim zjutraj prižgati, mi to uspe samo, če ga porinem, no zadnje čase sem opazil, da če odstranim konektor iz senozrja za temperaturo, avto celo vžge, ko je avto topel, kresne iz prve.
Do sedaj menjano,
Akumulator
Kolektor zraka, z vsemi pritiklinami ( LMM, motorček prostega teka, ... )
Nov senzor temperature
Razdelilna kapa + rotor
Vsi filtri ( olje, bencin, zračni, kabine )
Olje ( Castrol 10W40 TXT )
Svečke naj bi bile menjane ne dolgo nazaj
Štarter obrača BP, tako, da nevem več, česa naj se lotim.
Za vaše odgovore se vam zahvaljujem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lojze Novinec
Pridružen/-a: 21.07. 2011, 23:33 Prispevkov: 8 Kraj: Poljanska dolina
|
Objavljeno: 27 Jan 2013 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
pozdrav: ali si preveril senzor temperature to je oranžni ki je takoj ko pride cev za vodo iz glave.če imaš kakšen multimeter (ali vprašaj nekoga ki ga ima) preveri upornost med obema kontaktoma .
pri 0 stopinjah naj bi imel cca 5900 omov upornosti,če je hladneje še nekaj več. Če ima precej manj ga zamenjaj.
Še nekaj podatkov
0c ...5900
20c 2500
40c..1180
60c..600
80.. 330 omov.
Upam da sem kaj pomagal L.P. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toshykaa Uporabnik
Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 27 Jan 2013 22:17 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo,
Hvala za odgovor, senzor je bil menjan, nov, kar pa seveda ne izključuje opcije, da je tudi nov zanič. Kako tocno pa to preverim, imam multimeter, sam na kero zadevo ga morm obrnt pa kam dat igle ?
Lp, Žiga
P.S.: Je pa še ena zadeva, vsakič ko ga prižgem, neglede na to ali je hladen ali topel, motor težko pride do pravih obratov, to sicer traja nekje 2 sekundi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 27 Jan 2013 22:59 Naslov sporočila: |
|
|
A menjal si črn ali rjav termo senzor? Rjav je za motorni računalnik, črn pa za števec temperature. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toshykaa Uporabnik
Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 27 Jan 2013 23:30 Naslov sporočila: |
|
|
Menjal sem rjavega, tega, ki pride pri vrhu kolena iz glave motorja, črnega sem pustil pri miru. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
A ko je mrzel in noče vžgat ne pomaga vžiganje z dodajanjem gasa? Ventil za prosti tek je spucan? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toshykaa Uporabnik
Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 13:40 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, niti dodajanje gasa nepomaga. Kje pa se nahaja ta ventil ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 14:46 Naslov sporočila: |
|
|
Če gledaš s sprednje strani avta proti motorju se nahaja tik pred loputo za zrak ter sesalnim kolektorjem. Priključen je z ~5imi žicami, prišraufan pa z 2ma torx vijakoma. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 16:27 Naslov sporočila: |
|
|
Poskusi poiskati res ja ventil prostega teka in ga dobro očisti... Kaj pa vžigalna tuljava, jaz sem jo menjal pri 416-ki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toshykaa Uporabnik
Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 16:33 Naslov sporočila: |
|
|
To je pravzaprav motorček prostega teka ? Če ga vzamem dol nimam kej spucat, sicer pa obrati so OK, ni da kej pada ali raste... Vse v mejah normale. Danes zamenjal še vžigalne kable, no po novem avto tudi cuka in včasih laufa samo na 3eh cilindrih... Povsod imam dobro iskro, tako, da zdaj pa res že tavam v temi... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 19:11 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi preveril kakšne svečke so noter. Ti motorji so zelo občutljivi na svečke, Če niso prave, lahko povzročajo težave, pa ne glede na to ali so sicer v redu ali ne. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 19:29 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo. Ne vžigalna tuljava je nekaj drugega ne motor prostega teka. motor prostega teka je montiran tam kjer je ventil prostega teka. Meni je šla pri 416-ki in avto ni več vžgal. Podatke o svečkah poišči na angleških Rover MG forumih ali v kakšnih tehničnih oz. servisnih navodilih od avta, koliko mora biti razmak elektrod in tip svečk, obvezno poglej kakšne so. Mogoče je kaj s katalizatorjem ali lambda sondo, če so simptomi takšni kot pišeš, preveri tudi maso od računalnika, če je spoj čist in zategnjen. Si avto peljal na kakšen servisni računalik, mogoče ne bi bilo slabo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
Svečke so ene in edine:
NGK BKR6 eventuelno BKR6E
Pali pa tudi še na denso ampak denso pri nas težko najdeš pa še draga je
kar je drugo avto ne vžiga _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toshykaa Uporabnik
Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
Svečke so take kot so predpisane, NGK BKR6E, samo nisem pa prepričan če imajo res 0.8 razmaka, sem jih samo zmontiral, take kot so. Mi je pa še nekaj zanimivo in sicer, mi je danes preden sem ga parkiral vrglo števec za hitrost do maksimuma in tam je tudi ostal... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 30 Jan 2013 16:38 Naslov sporočila: |
|
|
Poglej za CrankShaft senzor (na vstrajniku) ter CamShaft (odmična gred), ker ponavadi tudi tile zafrkavajo (je pa različno, saj eni pa topli ne delujejo). Hitrost je brana s CrankShaft senzorja, ki ga najdeš na menjalniku. Če ta dajalnik ne da signala ni iskre in ne vžge:)
Pa malo razdelilno kapo poglej, rotorček itd. na sesalnem kolektorju imaš tudi map senzor (tlak in temperatura zraka).
Temperaturne senzorje pa lahko tudi pomeriš, saj so tipa NTK. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|