Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 01:30 Naslov sporočila: ventilator pri vklopu klime je glasen |
|
|
Kot je že v naslovu povedano, imam problem z ventilatorjem. Ko vklopim klimo, se ventilator vključi takoj na največjo hitrost (brni kot avion) in praktično sploh ne ugasne. No, ugasne za nekaj sekund, potem pa ponovno na juriš.
Kolikor sem razumel na tujih forumih, mi ne dela najnižja stopnja ventilatorja. Imam CDT, letnik 2000, in baje obstajajo ventilatorji s tremi in ventilatorji z dvema stopnjama. Kako naj vem, katerega imam?
A se da to rešiti z rezistorjem? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 08:25 Naslov sporočila: |
|
|
No ne vem kaj bi rekel na to ampak zdi se mi, da je res šel resistor.
Mislim, da imajo vsi samo dve stopnji, piše pa v tabeli v neki brošuri za 75-ko.
Tri stopnje ali več narediš z dodatnimi uporovnimi dekadami kar je pa tud brez veze.
Edino kar bi bilo potrebno pri teh ventilatorjih storiti je elektronski krmilnik, ki bi mehko zaganjal ventilator. Če ti vklapla direktno v najvišje obrate je možnost, dati ti stopi krtačke ali zlomi plastični del na osovini. O tej temi se je že veliko pisalo, Tricikel ga je že menjal.
Poglej tisto črno škatlo v kateri so upori in jih zamenjaj z močnejšimi. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 08:51 Naslov sporočila: |
|
|
Pa ga resnično zalaufa takoj na drugi stopnji? Ker meni zalaufa najprej za sekundo ali dve prvo stopnjo potem pa takoj na drugo.
Pa še to: zunaj je bilo zdajle peklensko vroče in je popolnoma normalno da so laufali ventilatorji na ful. Meni jih je izklapljal in dajal na 1. stopnjo šele po kakem kilometru ali dveh vožnje nad 60km/h. Čim sem se ustavil ali pa upočasnil na kakih 40 je hitro znal spet dat turbo varianto. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 11:13 Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj podobnega temu :
http://www.youtube.com/watch?v=ePAToqzIqSo
Opcija je da ne dela senzor temperature hladilne, ko ga izklopis in ce se vzge ventilator je to ok.
Najverjetneje je to upor kriv, upor je viden skozi rezo.
Problem pri meni pa je da ni upora in je dvostopenjski , tako da je treba avto raztavit in pogledat kaj je za en ventilator noter. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo je napisal/a: | Pa ga resnično zalaufa takoj na drugi stopnji? Ker meni zalaufa najprej za sekundo ali dve prvo stopnjo potem pa takoj na drugo.
Pa še to: zunaj je bilo zdajle peklensko vroče in je popolnoma normalno da so laufali ventilatorji na ful. Meni jih je izklapljal in dajal na 1. stopnjo šele po kakem kilometru ali dveh vožnje nad 60km/h. Čim sem se ustavil ali pa upočasnil na kakih 40 je hitro znal spet dat turbo varianto. |
Če bolje pomislim, mislim, da imaš kar prav. Začne na nižji hitrosti za kakšno sekundo, potem pa takoj preklopi na višjo. To sem pa opazil že maja, ko še ni bilo take vročine hude. Ventilator vedno na polno, se kar sliši razlika, tudi noter v kabino. Prejšnja leta tega nisem opazil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 20:31 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Nekaj podobnega temu :
http://www.youtube.com/watch?v=ePAToqzIqSo
Opcija je da ne dela senzor temperature hladilne, ko ga izklopis in ce se vzge ventilator je to ok.
Najverjetneje je to upor kriv, upor je viden skozi rezo.
Problem pri meni pa je da ni upora in je dvostopenjski , tako da je treba avto raztavit in pogledat kaj je za en ventilator noter. |
Ja, nekako tako kot na tvojem posnetku. Čeprav bom še enkrat malo bolj podrobno raziskal. Meni se vseeno zdi, da gre najprej na nižjo brzino in šele potem na višjo. Razen, če je avto že fino razgret, pa zunaj vroče, potem gre pa takoj na full.
Če ne bi delal senzor temperature hladilne tekočine, bi ventilator verjetno vedno delal na full, tudi, če je klima ugasnjena. Ali se motim? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem, tu so opisani kaki ventilatorji obstajajo, njihovo obnasanje ob pokvarjenjem uporo :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=41898
Jaz bom ta teden narocil upor in ga vgradil tam ko je bil vcasih, smo ugotovili da je prejsni lastnik vezal kar direkt mimo upora in laufa v vseh pogojih na polno. Se ti kar splaca odpret temo na forumu in vprašat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Broz Uporabnik
Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58 Prispevkov: 39
|
Objavljeno: 30 Avg 2011 22:10 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Nevem, tu so opisani kaki ventilatorji obstajajo, njihovo obnasanje ob pokvarjenjem uporo :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=41898
Jaz bom ta teden narocil upor in ga vgradil tam ko je bil vcasih, smo ugotovili da je prejsni lastnik vezal kar direkt mimo upora in laufa v vseh pogojih na polno. Se ti kar splaca odpret temo na forumu in vprašat. |
Na tem linku je vse super opisano. Moram samo preveriti, ali imam upor za ventilatorjem ali ne. Če imam upor, to pomeni, da je ventilator dvostopenjski in bo treba naročiti nov upor. S tem bi morala biti zadeva rešena.
Problem bo, če upora ni, kar pomeni, da je ventilator tri stopenjski in rešitev z novim uporom odpade. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Đasmin Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 27.05. 2011, 23:07 Prispevkov: 197
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa pomeni če se mi avto ''prične'' kuhat, potem pa spet nadaljujem z vožnjo in se ohladi?
mnogokrat se mi je zgodilo še od kar sem prišel z dopusta 2 meseca nazaj, da se vozim in je vse v redu, včasih se pa zgodi da ko se nekje ustavim (npr; semafor...) mi pa za minuto ko se ne premikam kazalček za temp. poskoči z idealne 50% na zadnjo 1/4 in tako ostane dokler ne speljem???
Je to mogoče ta omenjeni ''rele'' rezistor, šel po gobe in se zato ne ohlaja pravočasno? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 11:30 Naslov sporočila: |
|
|
Hm zanimivo, podoben problem je imel moj sosed, njemu pa se vklaplja in izklaplja ventilator na ki dela na polno v roku 20-30 sekund, se mu je pa tudi pregreval + termostat je spucal in je zgubljal hladilno, zato se je tudi pregreval.
Tak da preveri če ti kaj spusca (pokrov motorja dol in se vidi) + preveri ce ti dela pravilno ventilator(ko gre iz idealne sredino je temperatura preko 117 stopinj ! ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Đasmin Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 27.05. 2011, 23:07 Prispevkov: 197
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 11:39 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Hm zanimivo, podoben problem je imel moj sosed, njemu pa se vklaplja in izklaplja ventilator na ki dela na polno v roku 20-30 sekund, se mu je pa tudi pregreval + termostat je spucal in je zgubljal hladilno, zato se je tudi pregreval.
Tak da preveri če ti kaj spusca (pokrov motorja dol in se vidi) + preveri ce ti dela pravilno ventilator(ko gre iz idealne sredino je temperatura preko 117 stopinj ! ) |
Ja vode mi kar hitro zmanjkuje ker vidim da po dveh tednih jo je šlo skoraj 1.5 litra
Kaj je pa potem naredil, popravil? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
h4ck Roveraš
Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34 Prispevkov: 927
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 11:48 Naslov sporočila: |
|
|
Ja zamenjal ta termostat + tisti dihtungo.. ni druga. Pa še ena zadeva, komplet vode v sistemu je 3l? Tak da si zgubil ogromno !
Najbolje preverit, kje ti spusca pa tisto zamenjat.
p.s : Tu imaš kako povečati domet daljinca :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=15667 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Đasmin Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 27.05. 2011, 23:07 Prispevkov: 197
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 11:58 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Ja zamenjal ta termostat + tisti dihtungo.. ni druga. Pa še ena zadeva, komplet vode v sistemu je 3l? Tak da si zgubil ogromno !
Najbolje preverit, kje ti spusca pa tisto zamenjat.
p.s : Tu imaš kako povečati domet daljinca :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=15667 |
Tudi meni se je zdelo da je šel tisti pokrovček od tekočine...
Termostat je pa to tale zlate barve v zgornjem linku kajne?
P.s: hvala za link za daljinca...sem že sam iskal po njihovem forumu in na žalost našel same preobsežne teme da bi se lotil branja
Tnx še 1x |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 14:39 Naslov sporočila: |
|
|
h4ck je napisal/a: | Ja zamenjal ta termostat + tisti dihtungo.. ni druga. Pa še ena zadeva, komplet vode v sistemu je 3l? Tak da si zgubil ogromno !
Najbolje preverit, kje ti spusca pa tisto zamenjat.
p.s : Tu imaš kako povečati domet daljinca :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=15667 |
Si prepričan da smao 3L? Že moj 1.4 ima vode 4.5L, kar je še vedno malo. Megane 1.6 ta stra ima 6.2L hladilne, novi megane pa 6.8L tako da 3L je zeloooo premalo. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|