Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Rover 400, 1.4, 1998, hladen ne prižge
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 45 / 400 / MG ZS
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2013 20:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Si že kaj ugotovil oz. popravil avto?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toshykaa
Uporabnik


Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2013 21:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne, bom pa naštel kaj je bilo že vse opravljeno, da eliminiramo čim večje število možnosti:

Servis vozila, ki zajema: Olje Castrol 10W40 TXT, Filter goriva, Filter zraka, Filter Olja, Filter Kabine, Nove svečke NGK BKR6E.

Novi deli:

- Senzor temperature hladilne tekočine ( za ECU )
- Razdelilna kapa
- Rotor
- Vžigalna tuljava
- Vžigalni kabli
- Akumulator

Pregledane zadeve:

Avto sem imel na pregledu za težave z injektorji pri Marijan Jereb s.p., kjer se je ugotovilo, da je z injektorji vse OK, opravljene so bile meritve izpušnih plinov, ki so pokazali ok rezultate, kar se tiče CO2, O2, HC, ... Avto je bil pravtako prikjučen na računalnik, kjer je pokazal pravilne vrednosti senzorjev ( lambda, temperatura, itd... ).

Glede na te meritve in vrednosti smo izključili možnost, da bi bil zamaknje zobati jermen. Prav tako motor v prostem teku lepo teče pri 870-890 rpm, kar je znotraj tovarniških nastavitev.

Iz prebranega na tem forumu ter angleškem forumu mi torej preostane samo še:

- Pritisk pumpe za gorivo
- Crank sensor
- Cam sensor
- Tesnilo sesalnega kolektorja


Tako, da, če ima kdo še kakšno idejo, kar na plan z njo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2013 21:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če bi bilo tesnilo sesalnega kolektorja bi ti avto zjutraj trokiral in delal samo na 3 cilidrih, dokler nebi voda izginila. To bi se tudi videlo na 1 in 4 svečki, katere so drugacne barve in pa hladilna tekočina bi ti izginjala.

Če bi bil senzor glavne gredi pokvarjen, bi avto ugasnil ko bi bil vroč in nebi prizgal nazaj dokler se nebi motor ohladil(in s tem tudi senzor)

Še malo z ang foruma :

CAMSHAFT sensor causes starting problems and seems to less reliable than the crankshaft sensor.

Its only used during start up to synchronise the timing, so if the car runs fine once started, then it points to the camshaft sensor and NOT the crankshaft sensor. (The dealer should have known this, unfortunately, many of them rely totally on what the diagnostics tell them and never seem to learn from experience!)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toshykaa
Uporabnik


Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2013 22:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok, sepravi , crank sensor je gleden na prebrano OK, bo treba pogledat, camshaft sensor. Je pa se druga zadeva, avto tudi cuka, vendar svečke nimajo znamenj izgorevanja vode, je pa res, da glede na vse te menjave in dolivanje tekočin, bom šele sedaj lahko videl, ali mi dejansko spije kaj vode.

Mogoče je pa motor enostavno preveč "zluftan"...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2013 23:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Cukanje? Si preveril koliko je "gap" svečk ? Jaz sem imel problem na 1.8t ker je bil gap 1.0mm in sem ga spustil na 0.8mm, nato se je motor cisto drugace odzival, nic cukanja in podobno.

Spremljaj morebitno porabo hladilne in olja, najbolse da preveris kar zjutraj ko je cisto hladen... takrat os pravilni nivoji tekočin.

Koliko pa ima motor prevozenih kilometrov? Tesnilo glave je ze bilo kdaj zamenjano? Ce je bilo, kaj je bilo dano noter? Kaj se je delalo?

Ali imaš hladilno in olje čisto, brez smetane? Ventilatorji delajo tako kot morajo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toshykaa
Uporabnik


Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2013 23:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Avto ima po števcu 163.8xx km, v kar sicer močno dvomim, tesnilo na glavi motorja je bilo menjano, vendar informacije o tem, kaj točno se je delalo, kaj se je dalo notri itd. nimam. Po prevoženih cca. 2000km od menjave olja in rednih pregledih tekočin, smetana ni opažena.

Ventilator se vklaplja pravilno, "gap" svečk pa nisem preveril, glede na prebrano po internetu, naj bi bil "dafault gap" NGK BRK6E 0.8mm, kar naj bi bilo tudi predpisano.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2013 00:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To ni nobena kilometraza za tak motor, jaz imam sedaj 243.000 na 1.8t in je motor b.p, tako da bi bil motor zmantran dvomim.

Jaz bi defenitivno preveril gap in ga po potrebi nastavil, moje beru titanium svecke bi morale tudi biti pravilno nastavljene, pa niso.

Kaj pa pokaze na testerju? Ste ga probali vozit z priklopljenim testerjem?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toshykaa
Uporabnik


Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2013 00:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tester, ki ga je imel omenjeni serviser, se ni želel povezati, ko je bil avto v stanju delovanja. Je pa bila opažena tudi slabša kompresija, sicer pri enemu mehaniku je bila kompresija OK ( 9,5 10 10 10 ) pri drugemo pa ( 9,5 7 7 9,5 )
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2013 00:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Prva meritev je dobra, druga ni pozitivna.. je pa spet odvisno z kako natancnim orodjem je kdo meril, lahko so razlike do 15%.

Malo še razmišljam, filter goriva je zamenjan? Probaj preden zaženes motor zjutraj, daj kontakt na 2. pozicijo in pocakaj 5,6 sekund... pa probaj prizgat.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toshykaa
Uporabnik


Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2013 00:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja tista prva meritev je bila narejena z merilcom katerega "prišraufaš" na navoj kamor paše svečka, drugo je bil nek tak, ki z roko pritisneš gor... Filter goriva menjan, zjutraj pa tako ali tako vedno počakam, da pumpa neha delovati, šele nato prižgem...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
h4ck
Roveraš


Pridružen/-a: 23.04. 2010, 21:34
Prispevkov: 927

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2013 00:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Potem bo kar prva pravilna, ta drugo je lahko komot napaka pri meritvi...

Preverit bi bilo treba vse svečke če dajo iskro zjutraj ko verglaš, ker če ne je velika opcija da je camshaft za zamenjat.

Ste preverili pritisk goriva? to je lahko tudi problem..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toshykaa
Uporabnik


Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2013 01:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

camshaft kot sensor ali ? ja, samo se pritiska nisem preveril, potem mam pa klukce ze skor povsod...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2013 22:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ziher je nekaj z užigom. Poglej Camshaft in Crank senzorje, saj dajata komando za iskro in ubrizg. Je pač le ena malenkost ampak tu se lahko veliko naučiš in tudi nekaj malega zapraviš Laughing
Sosedu je na Seniku šel eden od teh senzorjev pa mu, ko je bilo hladno ni hotel vžgat Wink
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2013 15:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Samo ena na hitro glede senzorja pozicije odmične gredi. Tega starejši EURO2 motorji Rover K serije nimajo. EURO3 motorji taiste serije ga pa imajo, tehničnega razloga ne poznam. Takole na hitro da ga avtor teme ne bo iskal za brezveze Laughing Za čiščenje/menjavo senzorja pozicije glavne gredi pa sevetujem uporabo kanala ali pa dvigala, ker je pozicija tega senzorja PITA (pa ne jabolčna)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toshykaa
Uporabnik


Pridružen/-a: 26.01. 2013, 14:49
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2013 22:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se mi je zdel, da pri mojem enega izmed senzorjev ni, sicer nisem stoprocenten a se mi zdi, glede na slike, da je bil crankshaft sensor, sem ga vzel ven in spucal, je imel par opilkov gor, a je stanje enako, pravtako sem danes menjal "dihtungo" sesalnega kolektorja, svečke preveril, so bile vse nekje 0.7-0.8, zdaj so vse na 0.8, a težava z cukanjem in težkimi vžigi ostaja. Treba bo nekje dobit ta crank sensor pa probat če bo kaj drugače.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 45 / 400 / MG ZS Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group