Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Avto ne vleče v hrib!!!

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Josip Broz
Uporabnik


Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2012 23:45    Naslov sporočila: Avto ne vleče v hrib!!! Odgovori s citatom

Motor je 2.0 diesel. Zadnje čase opažam, da mi v hrib avto sploh ne vleče. Prejšnji vikend sem šel čez Vršič, v avtu sicer cela familija, ampak sem moral večino časa vozit v drugi prestavi, v tretji se je hotel kar zadušit.
Na nekem drugem hribu pa sem moral celo v prvo dajat, če sem skozi serpentino prišel s premajhno hitrostjo. Če je bil odsek ceste dovolj dolg, da je počasi nabral obrate, je pa potem normalno vlekel (mislim da od 1500 obratov napraj).
Kaj bi lahko bil razlog?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2012 00:29    Naslov sporočila: Re: Avto ne vleče v hrib!!! Odgovori s citatom

Josip Broz je napisal/a:
Motor je 2.0 diesel. Zadnje čase opažam, da mi v hrib avto sploh ne vleče. Prejšnji vikend sem šel čez Vršič, v avtu sicer cela familija, ampak sem moral večino časa vozit v drugi prestavi, v tretji se je hotel kar zadušit.
Na nekem drugem hribu pa sem moral celo v prvo dajat, če sem skozi serpentino prišel s premajhno hitrostjo. Če je bil odsek ceste dovolj dolg, da je počasi nabral obrate, je pa potem normalno vlekel (mislim da od 1500 obratov napraj).
Kaj bi lahko bil razlog?


1. čez vršič več kot v drugi žal ne ge, razen če ima 800Nm+ navora in 500+ KM. Tako da druga je popolnoma ta prava.
2. bil si naložen
3. upoštevaj da klima kar nekaj moči pobere avtu - jaz opažam da s prižgano klimo precej težje speljem.
4. glede na to da jebila vročina zunaj in hitrost počasna - avto dobiva zelo vroč zrak v motor kar pa seveda vpliva tudi na moč motorja - eno je svež dovod zraka drugo pa tista sparina od zadnjič.

Jaz bi rekel da s tvojim avtom ni nič narobe..
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2012 08:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tile naši dizli niso ne vem kako močni, avto je pa precej težek.

Lahko da je vse v redu, vendar kljub temu bi jaz na tvojem mestu preveril avto na čimbolj ravnem odseku in sicer kdaj oziroma pri katerih obratih se čuti, da začne avto vlečt oziroma da začne turbina pomagat. To bi moralo biti kar krepko pod 2000 obrati. Napisal si sicer, da se ti zdi da vleče že od 1500 naprej. Če je tako, je to okej. Sicer pa bi lahko bil slab senzor pretoka zraka oziroma tako imenovani LMM ali MAF senzor (novi od Boscha stane čez 200 €).
Kot sem napisal, probaj v drugi prestavi pa potem v tretji, iz zelo nizkih obratov , pa na ravni cesti in boš videl kako in kaj. Lahko probaš tudi odklopit ta senzor in če bo avto vlekel takrat enako kot prej, potem je sigurno ta senzor fuč.
Jaz sem ga menjal lani enkrat, pa je bila razlika kar očitna.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Josip Broz
Uporabnik


Pridružen/-a: 09.05. 2010, 14:58
Prispevkov: 39

PrispevekObjavljeno: 30 Jun 2012 22:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sigor je napisal/a:
Tile naši dizli niso ne vem kako močni, avto je pa precej težek.

Lahko da je vse v redu, vendar kljub temu bi jaz na tvojem mestu preveril avto na čimbolj ravnem odseku in sicer kdaj oziroma pri katerih obratih se čuti, da začne avto vlečt oziroma da začne turbina pomagat. To bi moralo biti kar krepko pod 2000 obrati. Napisal si sicer, da se ti zdi da vleče že od 1500 naprej. Če je tako, je to okej. Sicer pa bi lahko bil slab senzor pretoka zraka oziroma tako imenovani LMM ali MAF senzor (novi od Boscha stane čez 200 €).
Kot sem napisal, probaj v drugi prestavi pa potem v tretji, iz zelo nizkih obratov , pa na ravni cesti in boš videl kako in kaj. Lahko probaš tudi odklopit ta senzor in če bo avto vlekel takrat enako kot prej, potem je sigurno ta senzor fuč.
Jaz sem ga menjal lani enkrat, pa je bila razlika kar očitna.


V hrib tudi speljem težko. Če je premajhen gas, avto crkne. Če pa dam malo več gasa, se mi pa zdi, da sklopka ful trpi.
Drugače pa po ravnini (sicer nisem še šel sprobavat detajlno), se mi zdi, da ni nekih težav.

Imaš kakšen link, kje se nahaja ta senzor in kako se ga zamenja?
Kateri senzor je pa tisto, ki je včasih ful zapacan in ga je treba očistiti?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2012 20:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za MAF senzor lahko pogledaš tukaj:

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=108122

zapacan pa postane EGR ventil, tega sem jaz že čistil, lahko pogledaš mojo temo ali pa tukaj:

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=104733


Lahko pa je zamašen tudi PCV filter:

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=108122

Če porihtaš EGR ventil in PCV filter, bo avto veliko lažje dihal.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 75 / MG ZT Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group