Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



rover 200 tuning

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ds1988
Novinec


Pridružen/-a: 11.04. 2011, 10:15
Prispevkov: 3
Kraj: prebold

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 08:01    Naslov sporočila: rover 200 tuning Odgovori s citatom

potrebujem nasvete pri menajvi motorja rover 214si za motor roverja 1.8 ali 2.0 ali freelander(naj bi bili isti nosilci in priključki za elektriko...)
za odg. se vnaprej zahvaljujem...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
stanley
Roveraš


Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17
Prispevkov: 571

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 14:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A boš naredil raketo Laughing
_________________
Vozi se kot gentelman.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 14:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj mogoče bi pasal (priključki in nosilci?) noter motor od Roverja 75, 1.8 ccm ker je tudi K-Series? LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 17:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

1.8 od freelanderja ali 200ke VI paše noter, če ti ni problem si pa probaj dobit kak motor od MGja. 160 ali od roverja 200VI BRM.

Ne pozabi na stabilizacijski drog, ki je spodaj na prednji premi, trše amortizerje (večja teža) in pa nenazadnje ne pozabi, da bo potrebno ta avto nekako ustavit. Predelava prednjih zavor na dvojne diske in večje čeljusti bo neizogibna zadeva, zadnja prema diski obvezno.
Predlagal bi ti kake Tarox japan diske v kombinaciji s Ferodo DS2500 (ni je potrebno ogrevat, sam grabi pa kot nora).
Če te to ne prepriča: v nedeljo sem bil na krvavcu s svojim, spredaj dvojni prisilno hlajeni diski zadaj enojni, zadaj ferodo FSL (mehke ploščice) predaj pa Juridove ploščice (BMW). No po vožnji do dol kjer sem maksimalno zaviral z motorjem, pred ovinki pa s polnim pritiskom na pedal zavore: bremze so spodaj smrdele po švasanju, feltna je bila popolnoma vroča, enako gume, zavore pa so v zadnjem kilometru sicer prijele še vedno dobro, ampak predal zavore je pa ratal občutno čigumast.

Če si mlad: resnično te opozarjam da ni vse v konjih in pd havbo. Če si pa starejši pa itak to že veš.

Pa poročaj kako napreduje in opiši kaj, poslikaj itd, bomo z veseljem prebrali ter spremljali projekt Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 19:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če boš dajal notri navaden 1.8 motor, ne bo nekih hudih komplikacij, če boš da pa notri motor z VVC-jem, moraš pa menjat tudi inštalacijo motorja.
@Badzo: si ti mislil pod stablizaciski drog anti roll bar ali nosilec motorja? Ker od 1.6 motorja je v 200kah drugačen nosilec motorja.
Sicer pa, z malo več dela notri paše 2.0 turbo iz copeja Twisted Evil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 20:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Marko je napisal/a:

@Badzo: si ti mislil pod stablizaciski drog anti roll bar ali nosilec motorja? Ker od 1.6 motorja je v 200kah drugačen nosilec motorja.


V mislil sem imel dodaten stabilizator ki je bil na 1.6 in na 1.8 motorjih (večja teža) zato da je avto bolj tog. 1.4 pa zaradi precej manjše teže tega niso potrebovali so pa luknje narejene za te drog. Veš sedaj kaj mislim? Smile Drugače pa bomba v tem avtu bi bil kak 2.0T iz coupeja ali pa kak VTI iz Honde Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52
Prispevkov: 268
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2011 18:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vem kaj misliš, ampak ta drog je bil opcija na zadnji premi, spredaj je stablizator v vsakem primeru, edino pri močnejših motorjih je debelejši.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Badzo
Roveraš


Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04
Prispevkov: 919

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2011 18:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Marko je napisal/a:
Vem kaj misliš, ampak ta drog je bil opcija na zadnji premi, spredaj je stablizator v vsakem primeru, edino pri močnejših motorjih je debelejši.


A veš da sem mislil, da je bil dodatno na močnejših, pa sem danes videl da ga mam jaz tudi Embarassed

Za zadaj pa nisem vedel. Kakšna je pa sploh funkcija tega droga na zadnji premi?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group