Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tony Uporabnik
Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:52 Prispevkov: 10 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 07 Sep 2009 18:17 Naslov sporočila: Problem: avto ugaša :S |
|
|
LP
Torej... nov na forumo
Lastnik rovera sem že kakšne pol leta in moram rečti, da mi je res skos deloval brezhibno (do danes)... tudi prejšnji lastnik naj nebi imel kakšnih problemov.
Danes se peljem kakšnih 20km in gre avto skos normalno naenkrat pa avto izgubi moč, ko pritisnem gas avto zaduši ko pa "lavfa pod štangasom" pa normalno. Potem ga nekaj časa nisem mogu zaštartat.
Ko sem čez čas zopet poskuso je delav normalno. To se mi je danes zgodilo 2x.
Upam da napaka dovolj podrobno opisana, aja imam pa rover 200, 1.6 L. 98
I need helep!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 07 Sep 2009 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen na forumu.
Po moje je filter bencina, menjava je enostavna strošek je pa cca 20€ (vsaj pred leti je bilo okoli 5000sit). _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 08 Sep 2009 05:52 Naslov sporočila: Re: Problem: avto ugaša :S |
|
|
tony je napisal/a: | LP
Torej... nov na forumo
Lastnik rovera sem že kakšne pol leta in moram rečti, da mi je res skos deloval brezhibno (do danes)... tudi prejšnji lastnik naj nebi imel kakšnih problemov.
Danes se peljem kakšnih 20km in gre avto skos normalno naenkrat pa avto izgubi moč, ko pritisnem gas avto zaduši ko pa "lavfa pod štangasom" pa normalno. Potem ga nekaj časa nisem mogu zaštartat.
Ko sem čez čas zopet poskuso je delav normalno. To se mi je danes zgodilo 2x.
Upam da napaka dovolj podrobno opisana, aja imam pa rover 200, 1.6 L. 98
I need helep!!! |
ja, poskusi najprej zamenjato filter za bencin, ni težko. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tony Uporabnik
Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:52 Prispevkov: 10 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 08 Sep 2009 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
danes šou kupit filter za bencin. Cena je bila 12€... pričakoval sem malo višjo ceno, ampak pritožujem se ne
Koliko sem gledo okrog mašine lahko filter zamenjam sam... proti večeru poročam kaj se bo zgodilo z avtom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tony Uporabnik
Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:52 Prispevkov: 10 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 08 Sep 2009 16:50 Naslov sporočila: |
|
|
it`s me again
filter menjan... avto lavfa normalno Pač največja fora... ko sem dobiu ven filter in ga probav sčistit z bencinom je iz njega priteko pravi "kafe" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Sep 2009 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
tony je napisal/a: | it`s me again
filter menjan... avto lavfa normalno Pač največja fora... ko sem dobiu ven filter in ga probav sčistit z bencinom je iz njega priteko pravi "kafe" |
No me veseli, da si uspešno in poceni popravil avto. Sedaj pa se izogibaj vožnji z zelo malo bencina v tanku ali pa ob prvi priložnosti očisti tank. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tony Uporabnik
Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:52 Prispevkov: 10 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 08 Sep 2009 21:12 Naslov sporočila: |
|
|
heh, točno si ugano ka delam... pač moja navada je da tank vedno spraznem skoraj do nule
Hvala za pomoč vsem
Aja... res lepo da iammo tudi vozniki rovera svoj forum |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LISAC_88 Roveraš
Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03 Prispevkov: 586 Kraj: Železniki
|
Objavljeno: 09 Sep 2009 05:53 Naslov sporočila: |
|
|
tony je napisal/a: | heh, točno si ugano ka delam... pač moja navada je da tank vedno spraznem skoraj do nule
Hvala za pomoč vsem
Aja... res lepo da iammo tudi vozniki rovera svoj forum |
Res je, to je zelo dobro, da lahko eden drugemu pomagamo z nasveti preko foruma. LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 09 Sep 2009 15:25 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz na moji 200-tki vedno tank izpraznim skoraj do konca, pa hvalabogu še nisem imel takih težav (do sedaj, ko ima 257.000 km). Je pa to dobrodošel nasvet.
Aja, pa še nekaj se vidi, ful so dragi deli za Roverje _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 16 Sep 2009 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
zapomnite si da tanka nikoli ne smete izprazniti skoraj do nule, ker potem vso korozijo in ostale usedline poberete naravnost do filtra, ki pa se čez čas zamaši seveda
če ste vedeli, da mora rover (vsaj model 200) imeti gorivo ki je čimveč oktansko in videli boste razliko
motor deluje tišje, bolj umirjeno, bolj pospeši in ima večjo moč, pa še kilometrov narediš več
res probajte,
zato jaz vedno če se le da tankam na OMW in to 100 oktanskega, drugače pa 98
nikoli pa ne tankajte goriva na črpalki kjer vidite da tam stoji cisterna ki je pripeljala gorivo, ker ob točenju v podzemni bazen dvigne vso usedlino, na črpalkah pa imajo tako grobe filtre da itak gre večina vse skozi naravnost v vaš tank, potem pa........... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 00:17 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo, moja bivša 416si se je nenavadno obnašala če sem tankal 100 oktanski bencin. Včasih so obrati v prostem teku kar ostali pri 2000 (ko sem stal na semaforju naprimer). Od kar sem nehal tankat 100tko, se mi pa to ni več zgodilo. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 06:49 Naslov sporočila: |
|
|
?????????????????????'
a veš da ro prvič slišim?
jaz sem že v dosti avtov tankal 100 ampak če je starejši model, (okrog 92)
potem je nevarno da s tem uničiš motor, pride včasih do preobremenitve |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TriCikl Administrator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41 Prispevkov: 441 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 08:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ni starejši model, letnik 1997 je. Se pravi, da je motor skoraj enak kot tvoj samo da je 1.6. Je pa res, da je bil motor deležen manjših predelav, tako da ima avto nekaj več kot tistih 112 konjev.
Nikoli se nisem niti obremenjeval zakaj je tako, sem pač tankal 95ko. Tudi jaz sem ta "pojav" videl samo na tem vozilu. _________________ Prelude To Disaster |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTaRo Uporabnik
Pridružen/-a: 19.09. 2009, 23:47 Prispevkov: 12 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Sep 2009 00:19 Naslov sporočila: |
|
|
KrajncB je napisal/a: | zapomnite si da tanka nikoli ne smete izprazniti skoraj do nule, ker potem vso korozijo in ostale usedline poberete naravnost do filtra, ki pa se čez čas zamaši seveda
če ste vedeli, da mora rover (vsaj model 200) imeti gorivo ki je čimveč oktansko in videli boste razliko
motor deluje tišje, bolj umirjeno, bolj pospeši in ima večjo moč, pa še kilometrov narediš več
res probajte,
zato jaz vedno če se le da tankam na OMW in to 100 oktanskega, drugače pa 98
nikoli pa ne tankajte goriva na črpalki kjer vidite da tam stoji cisterna ki je pripeljala gorivo, ker ob točenju v podzemni bazen dvigne vso usedlino, na črpalkah pa imajo tako grobe filtre da itak gre večina vse skozi naravnost v vaš tank, potem pa........... |
Tole z usedlino in korozijo še zdalec ne drži, pač pa redna menjava becinskega filtra na 50000 km čist zadostuje! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 20 Sep 2009 10:23 Naslov sporočila: |
|
|
potem takem boš rekel da v tanku nimaš usedlin?
se pravi da imaš v tanku vedno 100 % čisto gorivo?
potem če je tako, zakaj potem sploh rabiš filter goriva?
če se zamaši filter potem verjetno so usedline, ki jih posrka v cevi takoj ko je tank zelo prazen, saj se zaradi pretakanja goriva po tanku med vožnjo vse lepo premeša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|