Rover Seznam forumov Rover
Rover-MG forum
 
Zasebna sporočilaZasebna sporočila

PrijavaPrijava  Registriraj seRegistriraj se


Tvoj profil  Išči  Seznam članov  Pogosta vprašanja  Skupine uporabnikov



Problem: avto ugaša :S
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tony
Uporabnik


Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:52
Prispevkov: 10
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 07 Sep 2009 18:17    Naslov sporočila: Problem: avto ugaša :S Odgovori s citatom

LP

Torej... nov na forumo Smile

Lastnik rovera sem že kakšne pol leta in moram rečti, da mi je res skos deloval brezhibno (do danes)... tudi prejšnji lastnik naj nebi imel kakšnih problemov.
Danes se peljem kakšnih 20km in gre avto skos normalno naenkrat pa avto izgubi moč, ko pritisnem gas avto zaduši ko pa "lavfa pod štangasom" pa normalno. Potem ga nekaj časa nisem mogu zaštartat.
Ko sem čez čas zopet poskuso je delav normalno. To se mi je danes zgodilo 2x.
Upam da napaka dovolj podrobno opisana, aja imam pa rover 200, 1.6 L. 98

I need helep!!! Confused
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 07 Sep 2009 21:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljen na forumu.

Po moje je filter bencina, menjava je enostavna strošek je pa cca 20€ (vsaj pred leti je bilo okoli 5000sit).
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2009 05:52    Naslov sporočila: Re: Problem: avto ugaša :S Odgovori s citatom

tony je napisal/a:
LP

Torej... nov na forumo Smile

Lastnik rovera sem že kakšne pol leta in moram rečti, da mi je res skos deloval brezhibno (do danes)... tudi prejšnji lastnik naj nebi imel kakšnih problemov.
Danes se peljem kakšnih 20km in gre avto skos normalno naenkrat pa avto izgubi moč, ko pritisnem gas avto zaduši ko pa "lavfa pod štangasom" pa normalno. Potem ga nekaj časa nisem mogu zaštartat.
Ko sem čez čas zopet poskuso je delav normalno. To se mi je danes zgodilo 2x.
Upam da napaka dovolj podrobno opisana, aja imam pa rover 200, 1.6 L. 98

I need helep!!! Confused


ja, poskusi najprej zamenjato filter za bencin, ni težko. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tony
Uporabnik


Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:52
Prispevkov: 10
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2009 15:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

danes šou kupit filter za bencin. Cena je bila 12€... pričakoval sem malo višjo ceno, ampak pritožujem se ne Very Happy
Koliko sem gledo okrog mašine lahko filter zamenjam sam... proti večeru poročam kaj se bo zgodilo z avtom Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tony
Uporabnik


Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:52
Prispevkov: 10
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2009 16:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

it`s me again Smile
filter menjan... avto lavfa normalno Exclamation Pač največja fora... ko sem dobiu ven filter in ga probav sčistit z bencinom je iz njega priteko pravi "kafe" Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2009 17:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tony je napisal/a:
it`s me again Smile
filter menjan... avto lavfa normalno Exclamation Pač največja fora... ko sem dobiu ven filter in ga probav sčistit z bencinom je iz njega priteko pravi "kafe" Very Happy


No me veseli, da si uspešno in poceni popravil avto. Sedaj pa se izogibaj vožnji z zelo malo bencina v tanku ali pa ob prvi priložnosti očisti tank.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tony
Uporabnik


Pridružen/-a: 07.09. 2009, 17:52
Prispevkov: 10
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2009 21:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

heh, točno si ugano ka delam... pač moja navada je da tank vedno spraznem skoraj do nule Very Happy
Hvala za pomoč vsem Exclamation
Aja... res lepo da iammo tudi vozniki rovera svoj forum Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LISAC_88
Roveraš


Pridružen/-a: 06.08. 2009, 06:03
Prispevkov: 586
Kraj: Železniki

PrispevekObjavljeno: 09 Sep 2009 05:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tony je napisal/a:
heh, točno si ugano ka delam... pač moja navada je da tank vedno spraznem skoraj do nule Very Happy
Hvala za pomoč vsem Exclamation
Aja... res lepo da iammo tudi vozniki rovera svoj forum Wink


Res je, to je zelo dobro, da lahko eden drugemu pomagamo z nasveti preko foruma. LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sigor
Moderator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46
Prispevkov: 1014
Kraj: Maribor - okolica

PrispevekObjavljeno: 09 Sep 2009 15:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tudi jaz na moji 200-tki vedno tank izpraznim skoraj do konca, pa hvalabogu še nisem imel takih težav (do sedaj, ko ima 257.000 km). Je pa to dobrodošel nasvet.
Aja, pa še nekaj se vidi, ful so dragi deli za Roverje Very Happy
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2009 21:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zapomnite si da tanka nikoli ne smete izprazniti skoraj do nule, ker potem vso korozijo in ostale usedline poberete naravnost do filtra, ki pa se čez čas zamaši seveda
če ste vedeli, da mora rover (vsaj model 200) imeti gorivo ki je čimveč oktansko in videli boste razliko
motor deluje tišje, bolj umirjeno, bolj pospeši in ima večjo moč, pa še kilometrov narediš več
res probajte,
zato jaz vedno če se le da tankam na OMW in to 100 oktanskega, drugače pa 98
nikoli pa ne tankajte goriva na črpalki kjer vidite da tam stoji cisterna ki je pripeljala gorivo, ker ob točenju v podzemni bazen dvigne vso usedlino, na črpalkah pa imajo tako grobe filtre da itak gre večina vse skozi naravnost v vaš tank, potem pa...........
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2009 00:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanimivo, moja bivša 416si se je nenavadno obnašala če sem tankal 100 oktanski bencin. Včasih so obrati v prostem teku kar ostali pri 2000 (ko sem stal na semaforju naprimer). Od kar sem nehal tankat 100tko, se mi pa to ni več zgodilo.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2009 06:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

?????????????????????'
a veš da ro prvič slišim?
jaz sem že v dosti avtov tankal 100 ampak če je starejši model, (okrog 92)
potem je nevarno da s tem uničiš motor, pride včasih do preobremenitve
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
TriCikl
Administrator foruma


Pridružen/-a: 01.06. 2009, 15:41
Prispevkov: 441
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2009 08:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni starejši model, letnik 1997 je. Se pravi, da je motor skoraj enak kot tvoj samo da je 1.6. Je pa res, da je bil motor deležen manjših predelav, tako da ima avto nekaj več kot tistih 112 konjev.
Nikoli se nisem niti obremenjeval zakaj je tako, sem pač tankal 95ko. Tudi jaz sem ta "pojav" videl samo na tem vozilu.
_________________
Prelude To Disaster
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BaTaRo
Uporabnik


Pridružen/-a: 19.09. 2009, 23:47
Prispevkov: 12
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2009 00:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

KrajncB je napisal/a:
zapomnite si da tanka nikoli ne smete izprazniti skoraj do nule, ker potem vso korozijo in ostale usedline poberete naravnost do filtra, ki pa se čez čas zamaši seveda
če ste vedeli, da mora rover (vsaj model 200) imeti gorivo ki je čimveč oktansko in videli boste razliko
motor deluje tišje, bolj umirjeno, bolj pospeši in ima večjo moč, pa še kilometrov narediš več
res probajte,
zato jaz vedno če se le da tankam na OMW in to 100 oktanskega, drugače pa 98
nikoli pa ne tankajte goriva na črpalki kjer vidite da tam stoji cisterna ki je pripeljala gorivo, ker ob točenju v podzemni bazen dvigne vso usedlino, na črpalkah pa imajo tako grobe filtre da itak gre večina vse skozi naravnost v vaš tank, potem pa...........


Tole z usedlino in korozijo še zdalec ne drži, pač pa redna menjava becinskega filtra na 50000 km čist zadostuje!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KrajncB
Stalni uporabnik


Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11
Prispevkov: 382
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2009 10:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

potem takem boš rekel da v tanku nimaš usedlin?
se pravi da imaš v tanku vedno 100 % čisto gorivo?
potem če je tako, zakaj potem sploh rabiš filter goriva?
če se zamaši filter potem verjetno so usedline, ki jih posrka v cevi takoj ko je tank zelo prazen, saj se zaradi pretakanja goriva po tanku med vožnjo vse lepo premeša
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rover Seznam forumov -> Rover 25 / 200 / MG ZR Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu

phpBB "skin" by DewChugr


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group