Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 09 Mar 2010 16:20 Naslov sporočila: Obnova |
|
|
Mene pa zanima kakšen je postopek za obnovitev litih platišč? Kaj vse se da okoli felten narediti? Lakiranje/barvanje?
Koliko pridejo take zadeve itd.
Feltne so ravne nič pozobane, imajo pa na laku par praskic. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 00:46 Naslov sporočila: |
|
|
Lej tu imaš slike ko sem to delal sam, verjemi postopek je zelo dolgotrajen, če boš dal komu delat ti bo računal okol 50€ po komadu torej 200€ skupaj, če pa misliš sam delat in z kakšnimi spreji pa boš sam en drek vun dobil. Ta zadeva more bit z kompresorjem in pištolo špicnjena, pa še plus polek nekaj dodatnega orodja, da bo ispadlo vse ok, če ne pa boš imel valovite felge, kot jih je kolega imel ko je vse delal brez kompresorja. No tu imaš nekaj slik z opisom ko sem to jaz delal in trajalo je cel teden po malem:
Takšnale je felga bila pred pranjem:
Takole je izgledala po čiščenju z močnejšim čistilom za felge:
In še malo z druge strani:
Lepilo od gvihtov mora it dol:
Gre pa z takim nastavkom za pormašino, nastavek je pa iz gume kot redirka:
Takole izgleda po rediranju, mora pa bit guma da ne poškoduješ felge:
Nato je potrebno felge na roke prečohat z vodobrusnim šmirglpapirjem granulacije 120, če pa niso preveč poškodovane pa z 240granulacije, da se spravi lak z njih in ponekot tudi del barve ki se lušči, in to kr traja:
Nato sem jih dal v komoro in jih špricnil z šprickitom, z pištolo:
Ko se šprickit posuši, se pa vzame vodobrusni papir granulacije 1500 ali pa 2000 odvisno kako fino hočeš in met in spet čohat, pred tem pa ti predlagam, da od daleč naneseš par pikic črne barve, da vidiš kolko si že kaj šmirglal to pa storiš z sprejom:
Razlika med zbrušenim in nezbrušenim delom šprickita:
Pripravljene na špricanje:
Končni izdelek:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 09:15 Naslov sporočila: |
|
|
pravi mojstri ste,,,, to moram jaz tudi z mojimi počasi narediti, le da jih bom moral najbol pošmirglat na zunanjih robih(moja punca rada vozi ob robnikih) _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Badzo Roveraš
Pridružen/-a: 16.02. 2010, 18:04 Prispevkov: 919
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 10:03 Naslov sporočila: |
|
|
Josip, hvala, na srečanju častim pir, če mi znese da pridem!
Drugače so pa zelo lepo ratale. Moje so rahlo zbledele - ne vem, ko jih bom opral, bom videl če so resnično zbledele. V eno je pa zgleda priletel kamenček in je odkrušena cca, velikosti pol nohta in kak milimeter ali dva globoko. Je to treba pokitat?
Pa tistega s črnim sprejem ne zastopim čisto dobro |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:12 Naslov sporočila: |
|
|
Badzo ne priporočam ti nič kitat, kak je je raje pusti in kolko bo špriskit zakril bo zakril, ker če boš pokital, se ti zna nardit da ti kit odpade in pol se ti bojo felge tam naprej luščile in lak vstran odpadal.
Veš kako sem mislim z črnim sprejm.
Ko naneseš šprickit na felge počakaš da se posušijo, in pol od daleč samo napršiš malo spreja po delu kjer je šprickit nanesen, ne da jih obarvaš, ampak samo tako da se poznajo male pikice gor kot je razvidno iz slike ki je pokazano razliko med zbrušenim in ne zbrušenim delom. Da ko šmirglaš da veš kje si in kolko si že pošmirglal. Vbistvu se temu reče kontrola za šmirglanje. Od daleš samo malo pipsneš da imaš pikice gor in to je to.
Ker če to ne narediš ne boš vedel kje si že kaj prešmirglal in se ti zna naredit da boš imel felge kot je površina vode, da ne bojo čisto lepe gladke ampak male izboklinice gor.
Pa daj mi raje še kako sliko felg prilepi da vidim kakšne so ker jz sm namreč že zihr ene 50 kompletov felg obnovil in vem z kakimi je najmanj dela in z kakimi se lahko jebeš da vbistvu pridejo slabše ven kot so. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:20 Naslov sporočila: |
|
|
lahko jih kita ampak jih mora pokitat natančno in dobro
najprej jih vredu očisti, kit zmeša točno po predpisih in hitro nanese, zbrusi in morebiti še enkrat skita. če nebo vredu
paziti moraš da ne naneseš neenakomerno kita ker potem boš imel gvihtov gor tak da te bo glava pekla
uporabiti pa moraš alu-kit
saj je skoraj enaka gostota in teža kot aliminij iz katere je felna
zapomni si
z alu kitom ja, z navadnim pa ne, ker potem boš na centriranju klel kot 100 hudičev _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:25 Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako ja, pa tist gdo še ne ve, vsako stvar je treba skoraj 2x pokitat in zbrusit, sm delal več kot eno leto pr avtoličarju in sm se dosti naučil iz tega, in se spomnim da smo vsako stvar 2x pokitali da je blo na kocu to to. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:28 Naslov sporočila: |
|
|
jap, saj pa veš da smo eni poučeni z skoraj vsem, ampak ponavadi iz lastnih izkušenj.....
na srečo sem začel šraufat in delati home tuninge že pri 15 letih......
saj veš, auspuhi, spojleri, porpena, spreji, raznorazni avtoelektrični poizkusi......
ajde ena izmed mojih prvih mojstrovin, ki je sestavljena iz osnovnega pejeka(bolhe)
deli na njem pa so:
od fiat uno, jugec, katrca, centralno je bilo od alfe 33,.volan od Bmw..)
_________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:33 Naslov sporočila: |
|
|
Krajnc ti maš tak izučeno avtomehanično šolo al se motim.
Jz sm izučen avtomehanik delam pa v tem že tud tam nekje od 15 leta, torej počas bo to že 10 let ))))))))))) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aston Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 02.10. 2009, 15:17 Prispevkov: 153 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:36 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem dal moje feltne obnovit na Petrolov tip top servis v Ljubljani na Letališki cesti. Narejeno je bilo odlično res u nulo, prišlo je okoli 150 eur skupaj z montažo, centriranjem...
Feltne so bile prej že v bolj slabem stanju, spraskane, oksidirane... tko, da sem bil zelo zadovoljen z končnim rezultatom in ceno.
Res pa da so feltne 13 col in so zato nekoliko ceneje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 13:39 Naslov sporočila: |
|
|
Cene so različne tudi od tega kolko je dela z njo. Te moje so bile 16col.
Drgač pa če je treba felgo velik pokitat al pa da je predpriprave več bo cena tud večja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 10 Mar 2010 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
ja josip imam končano strojno šolo za poklica avtomehanika, ampak takrat ko sem jaz hodil v šolo in sedaj...
mislim da če nisi nonstop v tem si,,,, veš kje,,,
danes več nisi mehanik če nimaš računalnika za avte, včasih pa je bilo dovolj samo komplet gedore, šraufncigerji in hamer,,,,
pa kaki 110-22 ključi _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|