Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 22 Jan 2010 17:34 Naslov sporočila: Včasih noče vžgat |
|
|
Torej, dane sem imel spet vele probleme z zagonom motorja, kajti na vsake toliko ga dobesedno prime in noče vžgat (ponavadi je to v petk v Mb ko hočem it domov ), pomaga pa da iztaknem in nataknem konektor za računalnik oz. če odklopim aku.
Danes sem si celo pomgal z štart sprjem (ja vem, smrt za motor ), avto je vžgal za sekundo (tko kot ponavadi ko se odloči da ne gre nikamor), nato pa sem mu odklopil aku, nato pa je le vžgal
Zadevi hočem priti do dna, zato tle sprašujem če ima oz. je imel take probleme, ker ne mislim menjati vseh senzorjev, rotorja, kape pa še vžigalnih kablov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 22 Jan 2010 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen.
Ja men tud 416 zadnjič ni hotel vžgat a samo zato, ker je kondens bil po vsem motorju zaradi spremembe temperature.
No malo poglej svečke, kable, rotor.
Koliko časa ti je pa avto stal? _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 22 Jan 2010 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
od nedelje pa do srede je stal, pol je vžgal brz problema, v petk pa je vžgal in crknu. Nato sm mel 40 minut boja z avtom, a avto je obupal in vžgal.
Akumulator je bil btw menan decembra '08. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 31 Jan 2010 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
Težava je očitno rešena, ker zdaj lepo vžiga, posebej ko crkne na snegu (ročna pa to ). Zamenjan je bil rotor ter razdelilc vžiga (seveda je bil še taprvi).
To so pa slike tastarega:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 11 Feb 2010 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
UPDATE: Včasih še vedno težko vžge, pomagat mu je treba z polovico gasa, če ne, crkne pri 1100 obratih, včasih pa še svečke zalije
Aja, bencin filter je bil zamenjan.
Če je segret, vžge takoj (recimo če crkne pri speljevanju itd), ko je pa hladen, pa lahk delaš karkul, pa ne vžge brez gasa
Ideje? Senzorji temperature? Senzor pozicije glavne gredi? Ali je/bo "crknu" računalnik? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KrajncB Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 15.09. 2009, 20:11 Prispevkov: 382 Kraj: maribor
|
Objavljeno: 13 Feb 2010 10:37 Naslov sporočila: |
|
|
men je to delalo pri fordu 1.4, 16v
in crknil mi je luftmeser
bil je predrag da bi ga lahko kar tako kupil, zato sem se potem vozil tak, ampak sem ga vedno malo segrel preden sem še kam _________________ pod mojim roverom je vedno luža , ko konji švicajo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 14 Feb 2010 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
nima luftmesserja (LMM).. ..dons zjutrej je vžgal z pol gasa v prvo
Je tle komu kdaj crknla vžigalna tuljava? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 14 Feb 2010 17:10 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, meni je crknila vžigalna tuljava, ampak to je bilo tako, da je avto kar med vožnjo ugasnil in ni več vžgal niti pod razno. _________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
z0k1 Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 18:04 Prispevkov: 226 Kraj: MB - Ptuj
|
Objavljeno: 14 Feb 2010 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
meni se je čisto isto zgodilo kot Sigorju _________________ United-Team Audio Garage 2low4you
SPL Dynamics XTR-380D2 @ Aurora 1600.1
Blaupunkt Velocity VPc 542 PRO @ Pioneer GM-5300T
Blaupunkt GTx 542 SC @ Pioneer AVH-P5000DVD
dB Team United: http://united-team.mojforum.si/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 16 Feb 2010 22:57 Naslov sporočila: |
|
|
Sigor je napisal/a: | Ja, meni je crknila vžigalna tuljava, ampak to je bilo tako, da je avto kar med vožnjo ugasnil in ni več vžgal niti pod razno. |
težava je v tem da noče in noče vžgat. Ko ga pa nafilaš z start sprejem pa čudežno vžge Ko ni hotel vžgat je bil parkiran v klanc s sprednjim koncem naprej, od tukaj imam teorijo da ga zafrkava črpalka goriva, ker ko sm ga dal v garažo, je pol lepo vžgal recimo temu brez problema |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 16 Feb 2010 23:05 Naslov sporočila: |
|
|
Marko svetujem ti da ne šprejaj več tega start špreja notr ker ni fino za motor, raje snami cevko za gorivo pa probaj gorivo spravit v motor in boš videl če laufa, po moje te res zafrkava pumpa, sam to bi lahko videl ko daš kontakt če ti zatuli al ne.
Poročaj mal o tem.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 17 Feb 2010 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
Vem da ne sem filat mašine z start sprejem. No, avto je dubu svoj plac v garaži in prve dve opazke so:
-vžge brez problema
-pumpa ma spet tak, "zdrav" zvok. Zaropota kot normalno, ko je bil v klancu je pa dvakrat malo zatulila, avto pa seveda ni vžgal, tank je bil pa na pol poln (prvi sklep:moj avto mora bit v garaži ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 17 Feb 2010 22:22 Naslov sporočila: |
|
|
Dej še malo kable preglej in zračni filter, da ni kake vode kje od kondensa.
Ali pa vžigalna tuljava prebija, ko je vlažna.
Enkrat ga pusti zunaj nekaj dni in ga poskusi vžgat. Če ne bo hotel, s fenom posuši samo tuljvo ter poskusi vžgat. Naredi poskus še tako, da vzameš šprico za meglo, jo malo pošpricaš takrat, ko je avto že bil vgret ter poskusiš vžgat.
Tuljava po previlih ne bi smela prebijat, če je mokra.
Pazi, da te kaj ne strese, ker je napetost kar visoka. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 10.07. 2009, 16:52 Prispevkov: 268 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 18 Feb 2010 00:11 Naslov sporočila: |
|
|
stanley je napisal/a: | Dej še malo kable preglej in zračni filter, da ni kake vode kje od kondensa.
|
Zračni filter je nov, kabli so pa eee, suhi, imajo pa neke "packe" oz. bele sledi, jaz sumim da od prebojev.
stanley je napisal/a: |
Ali pa vžigalna tuljava prebija, ko je vlažna.
Enkrat ga pusti zunaj nekaj dni in ga poskusi vžgat. Če ne bo hotel, s fenom posuši samo tuljvo ter poskusi vžgat. Naredi poskus še tako, da vzameš šprico za meglo, jo malo pošpricaš takrat, ko je avto že bil vgret ter poskusiš vžgat.
Tuljava po previlih ne bi smela prebijat, če je mokra.
Pazi, da te kaj ne strese, ker je napetost kar visoka. |
Dobra ideja o tuljavi, bom pa pazil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josip Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 12.11. 2009, 18:59 Prispevkov: 377
|
Objavljeno: 19 Feb 2010 16:40 Naslov sporočila: |
|
|
Če bi tuljava prebijala bi skoz prebijala tud ko je suh to je definitivno in to bi lahko videl po tem da bi vlekel kable z svečk in videl na katerem cilindu ti ne da iskre, mislim da je že en mel podobne napake tu in je zamenjal rotorček in je bilo potem ok, nism spremljal za najazj tako da nevem gdo, kako pa kaj vbrizgalne šobe??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|