Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tonisibanc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.03. 2011, 00:07 Prispevkov: 170 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 25 Jun 2015 15:23 Naslov sporočila: Veliki servis+zamenjava dihtunga na glavi |
|
|
Zdravo, trenutno sem brez časa za iskanje. Mi lahko kdo pove kaj rabim za veliki servis za rover 75 1.8 benz, zamrženjal bi tut dihtungo na glavi. Vem da je 3 serija dihtungov, ve kdo kje jo lahko kupim, naročim.
Pa kakšen nasvet za mehanikarja ki bo vse to kakovostno opravil.. HVALA _________________ Before a day was over, home comes the Rover. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tonisibanc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.03. 2011, 00:07 Prispevkov: 170 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Jun 2015 15:21 Naslov sporočila: THX |
|
|
HVALA NEJC; samo nisem pameten kaj naj naredim???? Ko se vozim na plin avto bruha vodo...ko je na benz ne bruha, ampak kuri vodo 20km pol litre(mestna vožnja)
A je glava ali je samo duhtunga??? _________________ Before a day was over, home comes the Rover. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 16.05. 2010, 19:27 Prispevkov: 204
|
Objavljeno: 28 Jun 2015 18:50 Naslov sporočila: |
|
|
Huh če toliko vode žre potem pa zna kje drugje točit. Preglej malo cevi pa okoli vodne pumpe. Je kaj "majoneze" v ekspanzijski posodi ali na šibki/pokrovčku od olja? Če ti ni predaleč se zapelji enkrat do avtomehanike Trilar v Kranju, menda so kar mojstri tudi za Roverje pa naj pregledajo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tonisibanc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.03. 2011, 00:07 Prispevkov: 170 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Jun 2015 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
nejc je napisal/a: | Huh če toliko vode žre potem pa zna kje drugje točit. Preglej malo cevi pa okoli vodne pumpe. Je kaj "majoneze" v ekspanzijski posodi ali na šibki/pokrovčku od olja? Če ti ni predaleč se zapelji enkrat do avtomehanike Trilar v Kranju, menda so kar mojstri tudi za Roverje pa naj pregledajo... |
Ma jeba je to kar avto enkrat kuri vodo enkrat ne...vse sem pregledal nikje vode ne vidim...Jutri peljem na plinex in rad bi plin dal stran... _________________ Before a day was over, home comes the Rover. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 03 Jul 2015 12:35 Naslov sporočila: |
|
|
Plin nima veze s tem. Voda pušča tudi pri mojemu, ki je isto na plin. Problem je na ceveh do do kabine, ker je speljana preko uparjalnika. Ko cev enkrat odrežeš ne bo več tesnila normalno. To imajo problem vsi, ki vozijo na plin. Malo poglej cevi, pa ne plina stran dat, saj tako poceni še nisem tankal pa ga imam že več kot tri leta. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stanley Roveraš
Pridružen/-a: 07.12. 2009, 16:17 Prispevkov: 571
|
Objavljeno: 03 Jul 2015 12:37 Naslov sporočila: |
|
|
Raje prej malo preglej, da ne boš kar menjaval vse povprek, saj če boš menjal še tesnilo glave te bo več prišlo kolikor je avto vreden. _________________ Vozi se kot gentelman. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tonisibanc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.03. 2011, 00:07 Prispevkov: 170 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 03 Jul 2015 17:03 Naslov sporočila: |
|
|
stanley je napisal/a: | Raje prej malo preglej, da ne boš kar menjaval vse povprek, saj če boš menjal še tesnilo glave te bo več prišlo kolikor je avto vreden. |
Mah, če bi vedu da je to to bi zamenjal, pač rad imam ta avto....
Danes sem bil pri Hribarju(plinex)zamenjal mi je en senzor na plinski napravi. AMPAK pravi da avto pije vodo oz jo kuri. Pa tudi ko se na benz vozim. Ko pa na plin, jo dejansko pobruha. Mojster pravi da bi lahko bila samo duhtunga, lahko pa da je glava motorja.
Samo čudan mi je ko sem hladilnik zamenjal in sem avto zapeljal na otoško čelo(hrib) in avto 3x gor pa dol peljal, pritiskal na plin 100 na uro, še dam sem se zapeljal. Naslednji dan odprem expanzijsko in voda v redu. Grem pa klimo nafilati, se pravi relacija jarše-šiška(okrog 14km obe smeri)avto pobruha vodo, sicer na plin sem se vozil.....Mojster pravi da to kako ga prime...???
Jaz zdaj to sebi malo laično razlagam. Verjetno ko avto dosti časa vozim oz dosti časa je pdo 90 stopinj, se pač materijal premika in pač začne v cilindrih vodo žret. AMPAK na začetku je bilo tako, da je 1 treden kuril vodo 2 tedna ne, potem pa 2 tedne ne kuri 1 teden ja...Zdaj pa enkrat jo več požre, enkrat pa čist mal...
Ful bi bil vesel če bi vedu a je to samo tesnilo glave oz dihtunga,.,,
Res bi da mi nekdo pomaga about this...
Naš uporabnik veteran me je itak nategnil in mi je avto prodal s sfukano glavo, tako da je avto takoj prokuhal...potem me je še un iz Unca Slavko nategnil in prodal motor z enako napako, vsi pa obljubili da avto nikoli ni kuhal....
Jebiga poštenega človeka je najlažje nategniti.... _________________ Before a day was over, home comes the Rover. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Veteran Uporabnik
Pridružen/-a: 04.06. 2013, 23:07 Prispevkov: 18 Kraj: PRIMORSKA
|
Objavljeno: 07 Jul 2015 13:09 Naslov sporočila: ŽALOSTNO |
|
|
Spoštovani Tonisibanc.
Že dlje časa spremljam tvojo kalvarijo s tvojim R75. Zelo nekorektno je s tvoje strani, da napišeš kaj takega o korektnosti moje prodaje in tvojega nakupa za dotični avto. Sam veš, da se nisi hotel niti peljat na testno vožnjo, (kupim, kupim si kar hotel odpeljati) ampak sem te moral v to kar nekako *prisiliti* vse s samo enim razlogom, da dvoma o stanju avtomobila, ki si ga kupoval kasneje ne bi bilo dvoma. Tudi, da avto *rabi* hladilno tekočino sem ti povedal in opozoril, da jo tedensko spremljaj, sicer pa to piše tudi v original navodilih za uporabo Roverja 75. Takrat si se hvalil, da imaš enega neverjetno sposobnega mehanika, da ti bo vse to poštimal, nč-bat. Sem pa že takrat videl, da si nad roverji navdušen. In to ti zamegljuje zdravo pamet in pravilno ukrepanje. Glede na to, da si bil zelo nekorekten do mene bom zdaj napisal še nekaj kar sicer nisem mislil deliti z ostalimi, a si pač ne dovolim, da nekdo o meni piše neresnice. Na žalost moram priznati, da toliko neumnosti, kot si ti napisal v zadnjem obdobju o Roverjih 75 in njihovem servisiranju oziroma bolje rečeno njihovem uničevanju svet še ni videl. Oprosti za bolj grob komentar in hkrati te prosim, da ne trosiš laži naokoli ampak vzameš kakšno literaturo v roke, se malo podučiš o teh avtomobilih in njihovih težavah in tudi dobrih lastnostih, ki jih je mnogo več kot slabih. Sam pa ti za tvoje opravičilo rade volje odstopim vso to literaturo in dokumentacijo in te še o čem podučim. Sicer pa ti toplo priporočam, da kdaj pa kdaj vključiš tudi zdravo pamet, preden na forum izliješ tvoje traume. S tvojim pisanjem namreč h korektnosti in uporabnosti foruma ne prispevaš prav nič.
Kljub vsemu in s spoštovanjem, Veteran
PS
Zelenega R75 1.8i pa tudi ne prodajam tako kot si opisal, da sem ti prodal tvojega, ampak vsakemu povem, da se mora avtu nemudoma narediti ta velik servis in tudi zamenjati tesnilo glave motorja, ki še ni bilo zamenjano - je še original. Prodajam pa ga zato, ker sem nepričakovano zagledal enakega samo CDT in ga seveda kupil. Dveh pa ne morem imeti, ali pač - bomo še videli ali bo kdo znal ceniti vse ostalo, kar je brezhibnega na mojem avtu. In če še ne veš je slabo zasnovano in nekvalitetno tesnilo glave motorja uradno priznana tovarniška napaka, ki jo imajo vsi 1.8i K-series motorji. V povezavi z neodgovornimi lastniki in nerazumno tovarniško majhno količino v litrih hladilne tekočine je pač to *smrt* za te motorje. In to bi morali vedeti vsi zdajšnji in bodoči lastniki teh avtomobilov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tonisibanc Stalni uporabnik
Pridružen/-a: 08.03. 2011, 00:07 Prispevkov: 170 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 07 Jul 2015 21:19 Naslov sporočila: Re: ŽALOSTNO |
|
|
Veteran je napisal/a: | Spoštovani Tonisibanc.
Že dlje časa spremljam tvojo kalvarijo s tvojim R75. Zelo nekorektno je s tvoje strani, da napišeš kaj takega o korektnosti moje prodaje in tvojega nakupa za dotični avto. Sam veš, da se nisi hotel niti peljat na testno vožnjo, (kupim, kupim si kar hotel odpeljati) ampak sem te moral v to kar nekako *prisiliti* vse s samo enim razlogom, da dvoma o stanju avtomobila, ki si ga kupoval kasneje ne bi bilo dvoma. Tudi, da avto *rabi* hladilno tekočino sem ti povedal in opozoril, da jo tedensko spremljaj, sicer pa to piše tudi v original navodilih za uporabo Roverja 75. Takrat si se hvalil, da imaš enega neverjetno sposobnega mehanika, da ti bo vse to poštimal, nč-bat. Sem pa že takrat videl, da si nad roverji navdušen. In to ti zamegljuje zdravo pamet in pravilno ukrepanje. Glede na to, da si bil zelo nekorekten do mene bom zdaj napisal še nekaj kar sicer nisem mislil deliti z ostalimi, a si pač ne dovolim, da nekdo o meni piše neresnice. Na žalost moram priznati, da toliko neumnosti, kot si ti napisal v zadnjem obdobju o Roverjih 75 in njihovem servisiranju oziroma bolje rečeno njihovem uničevanju svet še ni videl. Oprosti za bolj grob komentar in hkrati te prosim, da ne trosiš laži naokoli ampak vzameš kakšno literaturo v roke, se malo podučiš o teh avtomobilih in njihovih težavah in tudi dobrih lastnostih, ki jih je mnogo več kot slabih. Sam pa ti za tvoje opravičilo rade volje odstopim vso to literaturo in dokumentacijo in te še o čem podučim. Sicer pa ti toplo priporočam, da kdaj pa kdaj vključiš tudi zdravo pamet, preden na forum izliješ tvoje traume. S tvojim pisanjem namreč h korektnosti in uporabnosti foruma ne prispevaš prav nič.
Kljub vsemu in s spoštovanjem, Veteran
PS
Zelenega R75 1.8i pa tudi ne prodajam tako kot si opisal, da sem ti prodal tvojega, ampak vsakemu povem, da se mora avtu nemudoma narediti ta velik servis in tudi zamenjati tesnilo glave motorja, ki še ni bilo zamenjano - je še original. Prodajam pa ga zato, ker sem nepričakovano zagledal enakega samo CDT in ga seveda kupil. Dveh pa ne morem imeti, ali pač - bomo še videli ali bo kdo znal ceniti vse ostalo, kar je brezhibnega na mojem avtu. In če še ne veš je slabo zasnovano in nekvalitetno tesnilo glave motorja uradno priznana tovarniška napaka, ki jo imajo vsi 1.8i K-series motorji. V povezavi z neodgovornimi lastniki in nerazumno tovarniško majhno količino v litrih hladilne tekočine je pač to *smrt* za te motorje. In to bi morali vedeti vsi zdajšnji in bodoči lastniki teh avtomobilov. |
Prijatu tvoje dejanje ne bomo sploh več komentirali....Koštal me je 700€ _________________ Before a day was over, home comes the Rover. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|