Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sigor Moderator foruma
Pridružen/-a: 01.06. 2009, 21:46 Prispevkov: 1014 Kraj: Maribor - okolica
|
Objavljeno: 07 Jun 2009 09:54 Naslov sporočila: Zgodovina Rover 25 / 200 / MG ZR |
|
|
Serija 200 je bila prvič predstavljena leta 1984 kot plod sodelovanja med British Leylandom in Hondo. Avto je bil na voljo le v 4-vratni limuzinski izvedbi, opremljen z 1,3 ali 1,6 litrskim motorjem (od tu oznake 213 in 216).
Avto je bil v osnovi Hondin model Ballade.
Kot zanimivost, to je avto, ki smo ga lahko videli pri zakoncih Richardu in Hyacinth Bucket v televizijski seriji Keeping Up Appearances ali po naše Fina gospa.
Rover 200 MK1 (1984-1990)
Leta 1989 je Rover na trg poslal prenovljeno serijo 200, ki je predstavljala kar precejšen napredek tako v dizajnu kot tudi v tehnologiji. Osnova je bil Hondin model Concerto, s katerim sta si tudi delila prizvodno linijo v Longbridge-u.
V tem modelu je Rover prvič predstavil svojo K-series paleto motorjev, sprva 1396 kubični 16V motor. Ta model je imel vgrajen tudi 1,6 litrski Hondim motor ter 2,0 litrski motor iz serije 800, navoljo pa sta bila tudi dieselska motorja Peugeotovega orekla in sicer 1,9 klasični in 1,7 litrski turbo diesel.
serija 200 MK2 je bila na voljo kot 3 in 5-vratni hatchback ter 2-vratni coupe in kabriolet.
Proti koncu proizvodnje tega modela je 1,6 litrski Hondim motor zamenjal 1,6 litski Roverjev motor K-series.
Ta model serije 200 je bil po nekaterih podatkih najbolj prodajan Rover vseh časov. Kar nekaj jih lahko vidimo tudi na slovenskih cestah.
Rover 200 MK2 (1989-1999)
Konec leta 1995 je Rover predstavil tretjo različico serije 200, ki je bila po velikosti korak nazaj v primerjavi s predhodnikom. Čeprav je bilo nekaj elementov prenesenih iz prejšnje serije 200 je bil to prvi povsem Roverjev model. Honda je prispevala nekaj k dizajnu in se v času razvoja avtomobila umaknila, umaknila je tudi proizvodnjo modela Concerto iz Longbridga.
Serija 200 MK3 je bila na voljo samo v 3 in 5-vratni hatcback različici. Vsi bencinski motorji so bili Roverjevi K-series in sicer 1,1 pa pri nas najbolj množična 1,4 in 1,6 litrski ter 1,8 litrski ter 2,0 litrski diesel motor Roverjeve L-series. Bencinski motorji so znani po tem, da rado odpove tesnilo na glavi motorja (HGF: head gasket failure), vzrok je pa pogosto v tesnilu sesalnega kolektorja in izgubi hladilne tekočine. Ta verzija serije 200 se je v Angliji sprva dobro prodajala, vendar ni dosegla uspeha predhodnega modela.
Rover 200 MK3
Jeseni leta 1999 so za modelno leto 2000 predstavili Roverja 25. To je bil imensko in oblikovno spremenjen model v stilu večjega Roverja 75. Kljub nekaterim spremembam podvozja, varnostnim dodatkom in spremembam notranjosti je bil Rover 25 še vedno bolj kot ne posodobljena serija 200. Motorji so ostali enaki, nov je bil edino 1,1 litrski motor s 16 ventilsko tehnologijo, ki je zamenjal starega z 8 ventilsko tehniko iz modelov 111 in 211.
Rover 25
Manj kot leto dni po predstavitvi Roverja 25 je BMW prodal Roverja in ustanovljen je bil MG Rover Group, predstavljen pa model MG ZR, ki je bil dejansko športna izvedba Roverja 25. Najmočnejši motor v MG ZR je bil 1,8 litrski VVC s 119 kW in končni hitrostjo 209 km/h.
MG ZR 160
Leta 2003 je Rover predstavil še model Streetwise, ki je bil nekoliko dvignjen od tal, imel je ojačane odbijače, Rover ga je tržil kot »urban on-roader«.
Rover Streetwise
Leta 2004 sta bila Rover 25 in MG ZR posodobljena tako na zunaj kot v notranjosti. Armaturka je bila povsem nova, glavna sprememba zunaj so bili odbijači in sprednje luči.
V letu 2005 je bila proizvodnja tega modela zaradi stečaja podjetja ustavljena. Tehnologijo so kupili Kitajci, ki so že predstavili naslednika Streetwise-a MG3 SW.
MG3 SW
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|